شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

لیستی از 20 کارتخوان که در ایران بیشترین محبوبیت را دارند

محبوبیت دستگاه های کارتخوان در ایران بیش از چند سال است که در بین انواع دارندگان کسب و کارهای متفاوت افزایش یافته است و از این دستاورد بشری برای راحت تر کردن انجام تراکنش های گوناگون با سرعت و امینت بالا، کارتخوان سیار آکبند تولید داخل مورد استفاده است.

لیستی از 20 کارتخوان که در ایران بیشترین محبوبیت را دارند

 

محبوبیت دستگاه های کارتخوان در ایران بیش از چند سال است که در بین انواع دارندگان کسب و کارهای متفاوت افزایش یافته است و از این دستاورد بشری برای راحت تر کردن انجام تراکنش های گوناگون با سرعت و امینت بالا، کارتخوان سیار آکبند تولید داخل مورد استفاده است.

محبوب ترین کارتخوان هایی که در بازار وجود دارند اغلب دستگاه های سیار هستند که با قیمت دستگاه کارتخوان af70 در بین دست فروشان و فروشگاه های سیار خریداری می شوند. اما در بین کارتخوان های سیار و حتی ثابت در بازار کدام نوع و برند در بین دارندگان دستگاه های کارتخوان رونق بیشتری دارد؟

 در ادامه به 20 تا از برندهای محبوب دستگاه های کارتخوان در این مقاله اشاره نمودیم.

 

لیستی از 20 کارتخوان محبوب برندهای معتبر در دنیا:

  1. ایران برند Anfu
  2. ایران برند MoreFun
  3. چین برند Fujian Newland
  4. چین برند Pax Technology
  5. هنگ کنگ برند BBPOS
  6. چین برند New POS Technology
  7. کره جنوبی برند Bitel
  8. تایوان برند Castles Technology
  9. چین برند Hangzhou Sunyard
  10. آمریکا برند First Data
  11. انگلستان برند Spire Payments
  12. چین برند Centerm
  13. کره جنوبی برند CyberNet
  14. هنگ کنگ برند Spectra Tech
  15. چین برند Aisino
  16.  روسیه برند Yarus
  17. کره جنوبی برند Bluebird
  18. کانادا برند AMP
  19. چین برند SZZT Electronics      
  20.  چین برند Shenzhen Xinguodu

 

دستگاه کارتخوان سیار

 

 

کارتخوان

 

در انجام امور، راحتی در دنیای پیشرفته امروزی از اولویت های صنعت فناوری های روز دنیا قرار دارد، از دستاوردهای پیشرفته در صنعت بازار و فروش کسب و کارها ساخت دستگاه های کارتخوان سیار بوده است، دستگاه هایی که به راحتی امور فروش و خرید مشتریان را در کسری از ثانیه انجام میدهد.

انواع مختلفی از دستگاه های کارتخوان این روزها در بازار عرضه می شود که با توجه به نیازهایی که ما میخواهیم می توانیم یک انتخاب مناسب در خرید دستگاه کارتخوان داشته باشیم.

دستگاه های سیار به صورت بی سیم و از طریق اتصالات وای فای و سیم کارت کار می کنند. این نوع از دستگاه های پوز به دلیل راحتی و محدود نبودن در استفاده مورد توجه بسیاری از کسب و کارها است.

برای دریافت دستگاه های کارتخوان سیار به راحتی می توان با مراجعه کردن به بانک، آن را به صورت امانی بگیرید و پس از فروش و انجام کار خود آن را به بانک بازگردانید، البته باید به این نکته توجه داشته باشید که در ازای این امکانات بانک مبلغی از حساب شما را بلوکه خواهد کرد اما اگر بخواهید اقدام به خرید دستگاه کارتخوان سیار کنید با ارائه مدرک شناسایی، مدرک محل کار و مدارک حساب بانکی، دستگاه های کارتخوان را از بانک و یا از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

فروش انواع دستگاه های کارتخوان سیار به دو صورت استوک و آکبند در فروشگاه پارسه پوز ارائه شده است.

این نوع دستگاه ها دارای گارانتی و ضمانت چند ماهه می باشند و اگر به صورت استوک می خواهید خریداری کنید بهتر است از یه مرجع معتبر و مورد اطمینان خرید کنید.

از مزایای استفاده و پرفروش از دستگاه های کارتخوان سیار نیز می توان به راحتی در پاسخگویی در هر مکان و زمان، امنیت بالا ( باتوجه به آنکه این نوع دستگاه را از فروشگاهی خریداری نمایید که دارای پشتیبانی و گارانتی باشد)، ثبت تمامی اطلاعات تراکنش ها،  قیمت های مقرون به صرفه، طراحی ارگونومیک و حمل آسان و سبک و ... می توان اشار کرد.

 

 

کارتخوان

 

برندهای تجاری و پرفروش دستگاه های کارتخوان سیار در ایران

در ایران می توان به 5 نوع برند پرفروش دستگاه های کارتخوان سیار اشاره کرد که در دنیا جزو برندهای رقابتی محسوب می شوند:

برند وریفون (Verifone) کشور آمریکا

برند نیوپوز  NEWPOS)) کشور چین

برند پکس (PAX) کشور چین

برند اینجنیکو (Ingenico) کشور فرانسه

برند های نکسگو، مورفان، نیولند نیز در جایگاه های بعدی از برند های پر فروش دستگاه های کارتخوان سیار به شمار می آیند.

دستگاه کارتخوان نیو پوز کشور چین در مدل های 9220، 8210، 7210 7220 از پرفروش ترین دستگاه های کارتخوان سیار هستند که در فروشگاه پارسه پوز عرضه می شود.

برند نیوپوز برخی از کارکرد های کارتخوان های سیار خود را با قابلیت های ویژه ای مانند قرار دادن سیستم هوشمند اندروید برای دسترسی سریع تر در بازار عرضه کرده و می توان از آن ها به عنوان موبایل پوز استفاده کرد.

از دیگر دستگاه های کارتخوان سیار پر فروش و محبوب در بین کسب و کارها، کارتخوان از برند مورفان ساخت کشور چین است.

از سری جدید دستگاه مورفان به موفان H9 که در دو مدل عرضه در بازار عرضه شده است می توان اشاره کرد. این برند با تاکید بر روی داده های ارتباطاتی و اتصال همزمان وای فای و پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت پر سرعت عرضه شده است.

قیمت های بسیار مناسب این سری از برندها در فروشگاه پارسه پوز رو میتوانید مشاهده کنید.

 

 

کارتخوان

 

دستگاه کارتخوان ثابت

سری دستگاه های کارتخوان ثابت برای استفاده در کسب و کارها و فروشگاه هایی که نیازی به جابه­جایی ندارند از فروش بیشتری برخوردار هستند.

قیمت مناسب و به صرفه دستگاه های کارتخوان سیار اغلب باعث می شود تا فروشندگان به خرید این نوع از دستگاه ها اقدام کنند. امکان گرفتن این نوع از دستگاه نیز همانند دستگاه های سیار به صورت امانت از بانک وجود دارد که پس از فروش و فعالیت می توانید آن را به بانک برگردانید. می توان دلیل محبوبیت دستگاه های کارتخوان ثابت رو به مقاوم بودن آن ها در برابر ضربه و انجام تراکنش در کمترین زمان ممکن، به حساب آورد.

 

برندهای تجاری و پرفروش دستگاه های کارتخوان ثابت در ایران

برند پکس ((Pax Technology کشور چین

برند اینجنیکو (Ingenico) کشور فرانسه

برند وریفون (Verifone) کشور آمریکا

برند پکس کشور چین که از برندهای معتبر در دنیا است، محبوب ترین دستگاه های کارتخوان ثابت را در کشور عرضه کرده است مانند دستگاه کارتخوان ثابت PAX S80 که در فروشگاه پارسه پوز ارائه می شود از سرعت بالایی در انجام تراکنش ها برخوردار است.

از ویژگی ها و قابلیت های دستگاه های کارتخوان ثابت پکس می توان به داشتن جای رول بزرگ آن اشاره کرد که استفاده کمتری در خرید رول می برد، از تمامی سیستم های بانکی می تواند پشتیبانی کند به این صورت که شما می توانید از طریق پورت LAN و از طریق کابل تلفن می تواند به شبکه پرداخت متصل شوید.

 

در این مقاله سعی کردیم تا معتبر ترین برند ها و محبوب ترین دستگاه های کارتخوان سیار و ثابت  پارسه پوزرا با ویژگی های مختلف معرفی نماییم .

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied