شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان از دو بخش تشکیل شده که قسمت پیچ آن با استخوان فک جوش خورده و سپس تاج یا روکش روی آن قرار می گیرد.

ایمپلنت دندان چیست؟

آشنایی با ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان برای کسانی مناسب می باشد که به دلیل های مختلف دندان های خود را از دست می دهند. از دست دادن یک یا چند عدد از دندان ها، علاوه بر این که بر روی زیبایی شما اثر منفی داشته می تواند مشکلاتی را در جویدن غذا نیز به وجود بیاورد. در گذشته افرادی که تمام دندان های خود را از دست می دادند از دندان های مصنوعی استفاده می کردند. اما استفاده از این روش، مشکلات خاص خود را داشت. ایمپلنت یک روش جایگزین و دائمی می باشد. در این روش، دندان های جدید شما کاملا حالت طبیعی داشته و مشابه با دندان های طبیعی می باشند.

 

ایمپلنت دندان چگونه انجام می شود؟

ایمپلنت دندان از دو بخش تشکیل شده است. در ابتدا برای انجام ایمپلنت، یک پیچ درون لثه قرار گرفته که متصل با استخوان فک می باشد. سپس تاج دندان که متناسب با سایر دندان های شما ساخته شده، روی پیچ که به اصطلاح به آن فیکسچر می گویند؛ سوار می شود. جنس این پیچ تیتانیومی بوده و کاملا سازگار با استخوان فک می باشد.‌ مراحل گذاشتن ایمپلنت کمی زمان بر است. بعد از گذاشتن فیکسچر یا همان پیچ تیتانیومی باید صبر کرد تا این قطعه با استخوان های فک جوش بخورد. بعد از این مرحله و ترمیم لثه، نوبت به قرار دادن تاج دندان می رسد. اگر شرایط بهداشتی به درستی رعایت شود؛ ماندگاری ایمپلنت می تواند همیشگی باشد. ایمپلنت دندان چندان برای کودکان مناسب نمی باشد. زیرا هنوز رشد فک کودکان کامل نشده است. روش های مختلفی برای انجام ایمپلنت وجود دارد.

 

مراقبت های بعد از ایمپلنت

 بعد از انجام این روش باید مراقبت هایی انجام داد. به طور مثال باید تا مدتی از خوردن غذا ها و نوشیدن های گرم، خودداری کرد. همچنین باید از مصرف دخانیات و نوشیدن های الکلی بپرهیزید. زیرا این مواد، فرآیند بهبودی شما را به تاخیر می اندازند. همچنین تا دو هفته باید از نوشیدن مایعات با نی پرهیز کرد. بهترین متخصص ایمپلنت دندان در شیراز ، متخصص ایمپلنت دندان در کرج ، تهران  و سایر شهرهای ایران را در سایت دندانپزشکان ایران مشاهده و نوبت بگیرید.

 

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در سایت دندانپزشکان ایران

قطعا اگر بخواهید ایمپلنت دندان انجام دهید؛ به دنبال بهترین متخصص های ایمپلنت هستید. بهترین متخصصان، کسانی هستند که علاوه بر داشتن علم به روز، تجربه ای در این زمینه داشته و مسلط به متد های جدید می باشند. سایت دندانپزشکان ایران می تواند بهترین متخصصان های ایمپلنت را در تمام ایران به شما معرفی کند. همچنین این سایت مرجع تخصصی نوبت دهی دندانپزشکان متخصص ایمپلنت دندان نیز می باشد.

بهترین متخصص ایمپلنت

بهترین متخصص ایمپلنت

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied