شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

قیمت روز میلگرد آجدار ، ساده و کلاف در وبسایت فولادین

میلگرد آهن آجدار آرماتور فولادی یا فیبر پلیمری تقویت شده ای است که در بتن برای جبران و بالا بردن مقاومت کششی پایین آن (بتن) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 قیمت روز میلگرد آجدار ، ساده و کلاف در وبسایت فولادین

میلگرد آجدار چیست ؟

 

میلگرد آهن آجدار آرماتور فولادی یا فیبر پلیمری تقویت شده ای است که در بتن برای جبران و بالا بردن مقاومت کششی پایین آن (بتن) مورد استفاده قرار می‌گیرد. فولاد یا فیبر پلیمری که به این منظور در سازه‌های بتن آرمه به کار می‌رود به شکل   شکل، ناودانی یا قوطی نیز برای مسلح کردن بتن استفاده می‌شود.

استفاده از میلگرد در بتن باعث می‌شود سازه شما در برابر نیروی کششی مقاومت بالاتری پیدا کند. به طور کلی میلگرد وظیفه تقویت بتن را برعهده دارد. دلایل زیادی دارد که مهندسان عمران به دنبال افزایش مقاومت کششی سازه هستند. مهمترین دلیل افزایش مقاومت کششی، محافظت از سازه در برابر زلزله است. در زمان وقوع زلزله، استفاده از میلگرد در بتن جلوی ترک و شکستگی را خواهد گرفت. میلگرد همانند محافظ یک سازه عمل کرده و وظیفه مراقبت و ایجاد امینت برای ساکنین را بر عهده دارد .

 

انواع میلگردها در بازار آهن

طبقه‌بندی میلگردها بر اساس مقدار مشخصی از مقاومت در برابر نیروی کششی یا اصطلاحا مقاومت مشخصه فولادی آن‌ها است. چهار دسته میلگرد قبلا مشخص شده است که به تفکیک شرح داده می‌شود .

A1 میلگرد

A2میلگرد

A3 میلگرد

A4 میلگرد

 

 

نقش میلگرد در بتن

هدف از استفاده میلگرد در بتن، افزایش قدرت تقویت مصالح است. میلگردها با ترکیب آلیاژهای مختلف برای کاربردهای متنوع تولید می‌شوند. میلگردهای آجدار یکی از معمول ترین انواع میلگرد هستند. وجود آج روی میلگرد کمک می‌کند این مقطع با استحکام بیشتری درون بتن قرار بگیرد و در نتیجه آن احتمال آسیب و شکستگی در سازه تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. با توجه به این تعاریف میبینیم که میلگرد نقشی بسیار مهم در بتن ایفا می‌کند. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، بتن بسیار محکم است اما اگر بر مرکز بتن فشار بالایی وارد شود، این ماده به راحتی دچار ترک و شکستگی می‌شود .

 

قیمت میلگرد

قیمت روز میلگرد یک نکته حائز اهمیت در خرید و فروش میلگرد آجدار است که آگاهی از آن در کنار مقایسه کیفیت‌ها، به هر دو طرف درگیر در معامله کمک می‌کند تا با دیدی روشن و خیالی آسوده معامله خود را به انجام برسانند . برای مشاهده جدیدترین قیمت میلگرد آجدار می توانید به وبسایت فولادین مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید .

 

 

قیمت روز میلگرد

 

میلگرد کلاف چیست ؟

 میلگرد کلاف، کلاف‌های درهم‌پیچیده‌ای هستند که در سازه‌های صنعتی و ساختمانی کاربردهای بسیار زیادی دارند. کاربردهای میلگرد کلاف چیست؟ از میلگرد کلاف می‌توان در سیم‌های برق و دکل‌ها، در سیم بکسل، ساخت پیچ و مهره و همچنین ساخت صنایع الکترود سازی و جوشکاری استفاده کرد .

 

 

 

برای استعلام قیمت میلگرد کلاف امروز می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

 

میلگرد گالوانیزه

این نوع میلگرد همان میلگرد فولادی معمولی است که روی آن ‌یک‌لایه فلز روی قرار گرفته تا خاصیت ضدزنگ پیدا کند. کاربرد آن نیز شبیه به کاربرد میلگرد معمولی است. در ایران هیچ کارخانه‌ای میلگرد گالوانیزه تولید نمی‌کند و برخی از کارگاه‌های صنعتی به سفارش مشتری میلگرد معمولی را گالوانیزه می‌کنند .

 

 

قیمت روز میلگرد

 

میلگرد ساده چیست ؟

در پاسخ به این سوال که میلگرد ساده چیست باید بگوییم که به‌صورت کلی، به مقطع فولادی که آجدار نباشد، ساده گفته می‌شود. این محصول، در پروژه‌های ساختمانی دارای کاربردهای گسترده‌ای است. درواقع تفاوت‌های زیادی بین نوع ساده این محصول و آجدار وجود دارد و به‌نوعی باهم قابل قیاس نیستند .

به طور کلی میلگرد ساده در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین بتن استفاده می گردد. قطری که در برگ شناسایی این محصول ذکر شده قطر اسمی آن است. اکثر میلگردهای ساده دارای برگ شناسنامه بوده که در آن آنالیز محصول آورده شده است. از موارد مصرف این نوع میلگرد نیز می توان در صنعت و ساختمان سازی نام برد .

 

قیمت میلگرد ساده 6

میلگرد نمره 6، از سبکترین انواع میلگرد تولید شده در صنایع فولادی است. از آنجاکه این محصول استحکام بالایی ندارد، از آن برای ساخت توری و مفتول استفاده می کنند. برخی از کارخانه های فولادی کشور، میلگرد ساده 6 را تولید و در بازار عرضه می کنند؛ به دلیل عرضه کم، قیمت میلگرد 6 ساده ممکن است نسبت به سایر سایزهای این مقطع بیشتر باشد و یا نوسانات قیمتی بیشتری را در بازار تجربه کند.

 

قیمت میلگرد 8 ساده

میلگرد سایز 8 ساده، یک محصول فولادی توپر بدون آج و شیار است که طبق استانداردها از فولاد نیمه آرام تولید شده است. قیمت میلگرد 8 ساده به عوامل متعددی مانند: قیمت فولاد، نوسانات نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا و وزن این مقطع بستگی دارد .

 

قیمت میلگرد ساده 10

میلگرد 10 ساده در بازار آهن به فولاد تقویت کننده نیز شناخته می شود، از این محصول فولادی برای تقویت سازه های بتنی در خمش استفاده می شود. بر روی بدنه این مقطع هیچگونه برجستگی و شیاری وجود ندارد. قیمت میلگرد 10 ساده، بر اساس وزن و طول آن تعیین می گردد. به دلیل کاربرد زیاد این محصول، اطلاع از قیمت روز میلگرد 10 ساده برای خریداران اهمیت زیادی دارد.

 

در تعریف کلی به میلگردی که آجدار نباشد، میلگرد ساده گفته می‌شود. این محصول، در پروژه‌های ساختمانی دارای کاربردهای گسترده‌ای است. درواقع تفاوت‌های زیادی بین میلگرد ساده و آجدار وجود دارد و به‌نوعی باهم قابل قیاس نیستند! این نوع میلگرد برای جبران مقاومت کششی پایین در سازه استفاده می‌شود و دارای برگ شناسنامه هستند که آنالیز محصول در آن درج‌شده است.

مقاومت کششی این محصول، در حد 360 نیوتن بر میلی‌متر است. اگر بخواهیم نگاهی به مقاومت تسلیم میلگرد ساده داشته باشیم، باید بگوییم که مقاومت تسلیم آن 240 نیوتن بر میلی‌متر مربع است. میلگردهای ساده ازنظر میزان سختی در دسته «میلگرد نرم» قرار دارند.

 

خرید میلگرد ساده ، کششی ، کلاف وایرود و میلگرد آجدار از فولادین

برای خرید میلگرد کلاف ، میلگرد ساده و آجدار می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

وبسایت فروش آهن  fuladin.com

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied