شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

انواع کفپوش منزل ارزان در گامان تزیین جاوید

فرقی ندارد به دنبال کفپوش برای آشپزخانه، اتاق خواب و یا حتی گاراژ خوب باشید، به هر حال همیشه فاکتورهایی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. در این میان هزینه و قیمت خرید کفپوش یکی از نقاط درد مشتریان است که آنها را از تهیه این نوع تجهیزات منصرف می‌کند.

انواع کفپوش منزل ارزان در گامان تزیین جاوید

فرقی ندارد به دنبال کفپوش برای آشپزخانه، اتاق خواب و یا حتی گاراژ خوب باشید، به هر حال همیشه فاکتورهایی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. در این میان هزینه و قیمت خرید کفپوش یکی از نقاط درد مشتریان است که آنها را از تهیه این نوع تجهیزات منصرف می‌کند. با ما همراه باشید تا با معرفی انواع کفپوش ارزان قیمت، گوشه‌ای از این دغدغه را برطرف کنیم. پس از بررسی نکات این متن تنها چیزی که ذهن شما را درگیر خواهد کرد انتخاب رنگ کفپوش منزل است.  

 

آشنایی با انواع کفپوش

می‌توانید این بخش را با عنوان راهنمای انتخاب مناسب ترین کفپوش برای منزل هم در نظر داشته باشید. زیرا قرار است شما را با بهترین نمونه‌های موجود در بازار آشنا کنیم که اتفاقا مقرون به صرفه هم هستند.

·         کفپوش وینیل (Vinyl)

این مدل کفپوش به شکل ورق، طرح کاشی و تخته تولید شده و عمدتا با PVC ساخته می‌شود. در نتیجه کف‌پوش‌های مقاوم و ضدآب را شاهد هستیم که می‌توانند در هر جایی از خانه‌ نصب شوند. به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند و تمیز کردن آنها فقط با جاروبرقی انجام می‌شود. همچنین یکی از کم هزینه‌ترین گزینه‌های کفپوش در بازار است. اگر به درستی نصب شود، می‌توانید انتظار داشته باشید که تا 25 سال هم عمر کند.

تمام وینیل‌ها در برابر لکه‌ها، خراش‌ها و فرورفتگی‌ها مقاومت می‌کنند، به علاوه ضد آب بودن آن، کف‌پوش‌ها را برای زیرزمین و حمام هم مناسب کرده است. نصب این نوع از انواع کفپوش آسان است، به ویژه برای مدل‌های کاشی‌های چسبنده و تخته‌های شناور. در این دسته بندی LVT یک نوع کفپوش ضخیم و محکم است که ظاهر و احساس چوب واقعی را القا می‌کند. 

بهترین کفپوش برای خانه مسکونی چیست

انواع کفپوش در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری انصب می شود. با توجه به نوع کاربری می توان کفپوش مناسب را انتخاب کرد. کفپوش های فروشگاهی، نمایشگاهی، کفپوش اداری و سازمانی را دیده اید به لحاظ جنس و کیفیت تفاوت زیادی بین کفپوش ها وجود دارد. دکوراتیوها در انتخاب کفپوش مناسب، حساسیت زیادی نشان می دهند. کف ساختمان از بزرگترین سطوح بعد از دیوارها به حساب می آید. هر گونه تغییری در این سطح روی دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارد.

موقع خرید کفپوش به محل نصب و نوع کاربری آن دقت کنید. همه محصولات بازار دارای مزایا و معایبی هستند. به طور قطع و یقین نمی توان یک نوع کفپوش را نسبت به بقیه بهتر یا بالاتر دانست. در ادامه با رایج ترین کفپوش های ساختمانی آشنا می شویم:

·         ورق وینیل

این گزینه همیشه برش‌های طولی داشته و در طراحی، بافت و کیفیت پیشرفت‌های زیادی کرده است. ورق‌های وینیل معمولا در عرض‌های 15 و 30 سانتی متر عرضه می‌شوند. از آنجایی که ممکن است حمل و نصب این نوع کفپوش دست و پا گیر باشد، بهتر است نصب آن را به متخصصان واگذار کنید.

·         وینیل پلانک

اگر به دنبال جایگزینی واقعی چوب سخت یا سنگ هستید، وینیل تخته‌ای ارزان‌ترین انتخاب برای رقابت با ظاهر کف‌پوش‌های گران‌تر است. در واقع این گزینه می‌تواند ارزانترین کفپوش خانه باشد که در عین حال زیبایی خاصی را هم ارائه می‌دهد. بر خلاف ورق وینیل، برش‌های آن در اندازه‌های کوچک هستند که کل فرایند نصب را آسان‌تر می‌کند. این مدل از انواع کفپوش را می‌توان با چسب‌های مخصوص نصب کرد در نتیجه حتی برای نصاب‌های تازه کار هم گزینه خوبی است. توجه داشته باشید که هزینه خرید این نوع کفپوش هم شبیه به دیگر انواع بر اساس متراژ فضایی که می‌خواهید بهینه شود، محاسبه خواهد شد.

انواع کفپوش لمینت برای منزل و خانه های مسکونی

·         کفپوش لمینتی

لمینت هم به لطف طراحی‌های مدرن ظاهر چوب سخت یا سنگ را تقلید می‌کند. در حالی که لمینت از نظر هزینه با ورق‌های وینیل قابل مقایسه است، به اندازه وینیل بادوام نیست و نباید در معرض گرما قرار گیرد. همچنین ضد آب هم نیست و تنها 10 سال عمر می‌کند. پس از نصب لمینت در مناطق پر رطوبت یا مستعد آب مانند زیرزمین، آشپزخانه یا حمام به شدت خودداری کنید.

لمینت به عنوان یک کفپوش شناور نصب می‌شود، به این معنی که قطعات به جای چسباندن مستقیم به کف زیرین، قفل می‌شوند. آماده سازی مناسب منطقه به زمان نیاز دارد، اما زمانی که شروع به اتصال قطعات به یکدیگر کنید، روند نصب نسبتا سریع است. به هر حال این مورد هم در لیست کفپوش ارزان قیمت جایگاه خود را دارد.

اهمیت استفاده از انواع کفپوش

در نهایت بسته به میزان بودجه‌ای که در نظر دارید لیست انواع کفپوش با قیمت مقرون به صرفه را می‌توان بیش از این هم گسترش داد؛ اما وقت ما اندک است و به همین چند نمونه مهم بسنده کردیم. نکته‌ای که ذکر آن لازم است اهمیت استفاده از این کف‌پوش‌ها است. در واقع تعیین این مسئله می‌تواند نوع کفپوش درخواستی را هم تعیین و محاسبه میزان هزینه را آسان کند.

پیشنهاد ما این است که زمان خرید به راحتی خودتان هم دقت زیادی داشته باشید. باید بدانید که زمان ایستادن روی زمین برای مدت طولانی، کفپوش چه حسی به شما می‌دهد.  مواد کف‌پوشی که نرمی زیر پا را ارائه می‌دهند، مانند چوب پنبه و کاشی وینیل، بسیار راحت‌تر از کفپوش‌هایی هستند که سخت و سفت ساخته شده‌اند (مانند بتن، سنگ و کاشی). به خصوص در اتاق‌هایی که زیاد رفت و آمد وجود دارد (به آشپزخانه خودتان فکر کنید) راحتی بسیار مهم است.

بازار کفپوش در تهران- از کجا کفپوش مناسب منزل بخریم

از کجا کفپوش مناسب منزل بخریم؟

این سؤال مهم در ذهن کسانی شکل می‌گیرد که به دنبال بررسی قیمت انواع کفپوش منزل هستند و می‌خواهند چند فروشگاه را با هم مقایسه کنند. شما می‌توانید با مراجعه به بازار کفپوش در تهران و بررسی قیمت‌های ارائه شده توسط فروشگاه‌های معتبر، کفپوش مورد نیاز خود را پیدا کنید.

در زمان جستجو انواع کفپوش فراموش نکنید که اکثر خانه‌ها در اولین روزهای نصب کفپوش بسیار زیبا به نظر می‌رسند. اما نکته‌ای که زمان خرید باید به آن توجه کرد میزان دوام و ماندگاری این نوع تجهیزات است. می‌خواهید کفپوش خریداری شده تا چند سال کار کند؟ این سؤالی است که اکثر فروشندگان از شما می‌پرسند تا بتوانند با توجه به پاسخ شما و البته میزان بودجه مورد نظر، گزینه مناسب را ارائه دهند.

فراموش نکنید که مراقبت از وینیل، لمینت و چوب مهندسی شده بسیار آسان است. اما موادی که نیاز به آب بندی دارند، مانند سنگ و مشمع کف اتاق، به نگهداری بسیار دقیق‌تری نیاز دارند.

بهترین فروشگاه برای خرید اینترنتی انواع کفپوش

اگر زمان کافی برای حضور فیزیکی در بازار مربوطه را ندارید و می‌خواهید در کمترین زمان ممکن کفپوش مورد نیاز خود را پیدا کنید، می‌توانید از امکان بررسی اینترنتی هم استفاده کنید. به همین خاطر ما در مجموعه گامان تزیین جاوید به‌روزترین قیمت‌های انواع کفپوش pvc را به شما ارائه می‌کنیم تا با مقایسه ویژگی‌ها و طرح‌های هر کدام بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. همچنین می‌توانید با مشاهده پروژه‌های کفپوش پی وی سی ما، نتیجه نهایی هر نصب را بررسی کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از پل‌های ارتباطی ارائه شده استفاده کنید تا تردیدهای شما برای خرید کنار بروند.


* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied