شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

کانکس سرویس بهداشتی؛ بهترین انتخاب برای دسترسی به امکان بهداشتی در هر مکان

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص قیمت کانکس سرویس بهداشتی، انواع مدل های آن، ویژگی ها و امکاناتی که هر مدل دارد، اطلاعاتی کسب کنید.

کانکس سرویس بهداشتی یا کانکس توالت سیار یکی از پر استفاده ترین سازه های پیش ساخته در صنعت است. این سازه ها با توجه به نصب بسیار سریع و آسانی که دارند در محیط ها و مکان های متنوعی از جمله پارک ها، باغ ها، اماکن توریستی، تفریحی و مذهبی، سالن های ورزشی و سایر اماکن عمومی قابل استفاده هستند.

کانکس WC هم مانند سایر سازه های پیش ساخته در دو نوع ثابت و سیار تولید می شود و مدل ها و ابعاد گوناگونی دارد. این کیوسک ها متناسب با مکانی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند، به صورت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه، دو چشمه و یا بیشتر ساخته می شوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص قیمت کانکس سرویس بهداشتی، انواع مدل های آن، ویژگی ها و امکاناتی که هر مدل دارد، اطلاعاتی کسب کنید.

 

کانکس سرویس بهداشتی

 

مزایای خرید انواع کانکس توالت پیش ساخته

 

کانکس های سرویس بهداشتی یا به عبارتی کانتین سرویس بهداشتی، دارای مزایای متعدد و بالقوه ای در خود هستند که اکثر کاربران تمایل به خرید آن ها دارند. در ادامه با ویژگی و مزایای آن ها آشنا می شویم:

 

1- جابجایی آسان و قابلیت انتقال سریع

اینگونه سازه های پیش ساخته به دلیل دارا بودن وزن سبک، امکان جابجایی آسان را برای کاربران و مشتریان خود فراهم می کند.

2- سرعت بالا در نصب و احداث در محل

به جهت سهولت در کار، قطعات انواع کانکس های سرویس بهداشتی به صورت وی|ژه در کارگاه ها یا کارخانجات طراحی و تولید می شوند و با استفاده از ماشین آلات صنعتی به محل مورد نظر برده شده و ظرف مدت کوتاهی به نصب و راه اندازی می شوند.

3- عایق در برابر هرگونه رطوبت و موجودات موذی

کانکس توالت پیش ساخته به دلیل قرارگیری 24 ساعته در برابر رطوبت و آب از سه لایه محافظتی یا عایق جهت جلوگیری از نشت آب یا زنگ زدگی اسکله سازه تشکیل شده است به طوری که تمامی قطعات مانند اتصالات سقف و ستون و دیواره ها به صورت جوش ممتد بهم متصل می شوند و در ادامه در دو مرحله قیر پاشی در سازه صورت می گیرد و روی آن لایه فایبر سرامیک کار می شود.

 

انواع کانکس سرویس بهداشتی (WC)

کانکس یا کانتین سرویس بهداشتی تنوع بسیار زیادی دارد و در واقع بر اساس نوع و تعداد کابین ها، سبک یا سنگین بودن، سیار یا ثابت بودن و... مدل های مختلفی دارند که در ادامه پرکاربردترین آن ها را معرفی کرده ایم.

 

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

منظور از کانکس توالت تک چشمه در واقع همان کابین توالت و سنگ توالت است که در این سازه ها یک عدد می باشد. با توجه به محدود بودن سایز و اندازه این کانکس ها، عموما آن ها را بدون راهرو می سازند.

 

کانکس سرویس بهداشتی قابل حمل

 

گاها با توجه به نیاز مشتری، کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه به صورت دو کاربره تولید می شود، یعنی به عنوان کانکس حمام و توالت به طور همزمان. در این حالت اندازه این کانکس ها کمی بزرگتر می شود.

 

کانکس توالت سیار دو چشمه

کانکس توالت دو چشمه مشابه کانکس تک چشمه می باشد، با این تفاوت که کانکس های دو چشمه می توانند با راهرو یا بدون راهرو ساخته شوند.

در سیستم لوله کشی کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه و تک چشمه از لوله های پلیمری (Polymer) استفاده می شود؛ زیرا علاوه بر انعطاف پذیری و مقاومت و استحکام بالایی که دارند، استفاده و نصب بسیار راحتی نیز دارند.

 

کانکس توالت چند چشمه

به کانکس های سرویس بهداشتی که بیشتر از یک و دو چشمه داشته باشند، کانکس چند چشمه گفته می شود. در مکان های عمومی شلوغ تر و پر رفت و آمد تر معمولا از این مدل از کانکس ها استفاده می شود. با توجه به نوع مصالح به کار رفته در این سازه ها و همچنین متمرکز شدن سیستم لوله کشی در یک مکان به جای چند مکان، قیمت کانکس سرویس بهداشتی مقرون به صرفه تمام می شود.

انواع کانکس های WC محدود به مواردی که در این مقاله ذکر شده است نمی شود و همانطور که گفته شد تنوع گسترده ای دارند.

در فروشگاه اینترنتی کانکس بارون (conexbaron.com) بدون نیاز به صرفه زمان و انرژی برای جستجوی حضوری و انتخاب محصول میتوانید انواع کانکس سرویس بهداشتی را به همراه مشخصات کامل و لیست قیمت، مشاهده کنید و در صورت نیاز از مشاوره رایگان قبل از خرید کارشناسان فروش این تولید کننده بهرمند شوید.

برای دیدن جزئیات کامل محصولات موجود در تصویر زیر و اطلاع از لیست قیمت انواع کانکس توالت و حمام، کافیست به وب سایت کانکس بارون مراجعه کنید.

 

کاربرد انواع سرویس بهداشتی

کانکس های سرویس بهداشتی به دلیل نصب و حمل آسان در مکان های مختلفی قابل استفاده است تا به کمک آن ها بتوان نیاز به امکانات بهداشتی در آن محیط به صورت کامل رفع و برآورده شود. از مکان هایی که می توان آن ها را مناسب برای استفاده از انواع کانکس سرویس بهداشتی برشمرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • نمایشگاه ها
  • کارگاه های ساختمانی و عمرانی
  • مساجد و اماکن مذهبی و تاریخی
  • پادگان ها و مراکز نظامی
  • پارک ها و فضای سبز
  • شهربازی ها و باغ وحش ها
  • مراکز تجاری و اداری

انواع کانکس سرویس بهداشتی

 

کانتین سرویس بهداشتی ویژه افراد معلولین و افراد ناتوان

به طور کلی سیستم و امکانات کانکس سرویس بهداشتی ویژه معلولین کاملا مشابه کانکس های قبلی است، اما یک سری امکانات بیشتر ویژه معلولین دارد. از جمله اینکه مجهز به توالت فرنگی به جای ایرانی است و همچنین در محل ورودی آن مسیری شیب دار جهت سهولت دسترسی افراد ناتوان به کانکس سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است.

 

امکانات و ویژگی های مهم کانکس سرویس بهداشتی

اگر متقاضی خرید کانکس سرویس بهداشتی هستید، پس بهتر است با برخی از امکانات ضروری که هر کانکس توالت باید داشته باشد، آشنا شوید:

  • قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان
  • اتصال قطعات به یکدیگر با روش بسیار مقاوم جوش ممتد
  • استفاده از سنگ توالت مرغوب و با کیفیت
  • مقاوم در برابر نفوذ رطوبت (با انجام قیرپاشی 2 مرحله ای)
  • تامین ایمنی در کانکس توالت
  • استفاده از مصالح مناسب و مقاوم برای کف، بدنه و دیواره های کانکس سرویس بهداشتی
  • وجود فن تهویه
  • مجهز به روشویی
  • کامل بودن سیستم لوله کشی و سیستم برق کشی

 

باقی تجهیزات و امکانات از جمله فلاش تانک، آینه روشویی، وسایل بهداشتی شست و شو و... بهتر است در کانکس های دستشویی سیار و ثابت وجود داشته باشد.

 

سیستم تهویه در کانتین سرویس بهداشتی به چه شکل است؟

فن تهویه یکی از نیازهای اساسی هر کانکس حمام و توالت باشد. معمولا با توجه به نوع کاربری سرویس بهداشتی و بودجه مورد نظر، از 2 نوع فن زیر برای سیستم تهویه کانکس سرویس بهداشتی استفاده می شود:

 

  1. فن هواکش (تخلیه): این فن ها هوای محیط سرویس بهداشتی را تخلیه و به بیرون منتقل می کنند.
  2. فن دمند: این فن ها با به داخل کشیدن هوای بیرون، هوای داخلی را تعویض می کنند.

سیستم دفع فاضلاب در کانکس سرویس بهداشتی چگونه است؟

 

دفع فاضلاب در دستشویی سیار به روش سپتیک انجام می شود. در این روش یک منبع در زیر کانکس تعبیه می شود که دفع و خارج شدن فاضلاب ها از طریق آن صورت می گیرد.

توالت پیش ساخته

 

قیمت کانکس سرویس بهداشتی چقدر است؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت انواع کانکس توالت تاثیرگذار است. آشنایی با این عوامل به شما کمک میکند بهترین سازه متناسب با نیاز و بودجه خود را انتخاب کنید. این عوامل عبارتند از: نوع متریال و مواد اولیه، تعداد کابین ها (چشمه)، ابعاد کانکس سرویس بهداشتی و امکانات داخلی از جمله روشویی و فلاش تانک.

طبعا قیمت کانکس سرویس بهداشتی با ابعاد کوچک تر، مصالح سبک و مقرون به صرفه تر و همچنین تجهیزات داخلی ساده تر، مناسب و ارزان تر تمام خواهد شد.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم توضیحات مفید و مختصری در رابطه با انواع کانکس سرویس بهداشتی (WC) ارائه دهیم تا برای شما خریداران این محصول کمک کننده باشد. در صورتی که سوالات بیشتری در خصوص این کانکس ها، قیمت و نحوه خرید آن ها داشتید، کافیست با مشاوران فروش شرکت کانکس بارون (51362288000) تماس بگیرید.

 

خرید کانکس سرویس بهداشتی بارون

 


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied