شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

افزونه فارسی ساز قالب وودمارت (ترجمه) + (100 فونت فارسی)

اگر در حوزه طراحی سایت با قالب های وردپرس فعالیت داشته اید، احتمالا بارها نام افزونه فارسی ساز قالب وودمارت را شنیده اید. قالب وودمارت، یکی از قالب های وردپرسی است که برای طراحی سایت های فروشگاهی به کار می رود. این سایت ها می توانند هم در زمینه فروش مجازی و هم فیزیکی فعالیت داشته باشند.

افزونه فارسی ساز قالب وودمارت (ترجمه) + (100 فونت فارسی)

اگر در حوزه طراحی سایت با قالب های وردپرس فعالیت داشته اید، احتمالا بارها نام افزونه فارسی ساز قالب وودمارت را شنیده اید. قالب وودمارت، یکی از قالب های وردپرسی است که برای طراحی سایت های فروشگاهی به کار می رود. این سایت ها می توانند هم در زمینه فروش مجازی و هم فیزیکی فعالیت داشته باشند.

در واقع صفحه ساز قالب وودمارت است که این امکان را در اختیار طراح سایت و مدیر سایت قرار می دهد. اما مشکلی که در این زمینه برای ایرانیان وجود دارد، نداشتن زبان فارسی و پشتیبانی از تقویم شمسی است. این مشکل می تواند سبب سردرگمی مدیر سایت و ایجاد اختلالاتی در عملکرد سایت شود. افزونه فارسی ساز قالب وودمارت، یکی از راه های رفع این مشکل است.

افزونه فارسی ساز قالب وودمارت چیست؟

shomanews0.jpg

افزونه فارسی ساز، یک نوع افزونه است که سبب ایجاد تغییراتی در ظاهر قالب وودمارت می شود. هنگامی که شما از قالب وودمارت برای طراحی یک سایت استفاده می کنید، این قالب تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند. همچنین نحوه نوشتن محتوای آن از چپ به راست بوده و تاریخ های آن میلادی هستند. این ویژگی ها می توانند در طراحی سایت به زبان فارسی محدودیت های جدی ایجاد کنند.

افزونه فارسی ساز، یکی از راه هایی است که می توان زبان این قالب وردپرس را به زبان فارسی تغییر دهید. راست چین کردن نوشته ها، ایجاد تقویم شمسی و تغییر دادن عددها به فارسی از دیگر تغییراتی هستند که توسط این افزونه ایجاد می شوند.

در نسخه های دانلود رایگان قالب وودمارت افزونه فارسی ساز قالب وودمارت وجود ندارد. خبرگزاری ایلنا در مورد تفاوت نسخه پولی و قالب وودمارت رایگان توضیح داده شده است.

چرا باید از قالب وودمارت فارسی برای سایت های فروشگاهی استفاده کنیم؟

shomanews1.jpg

شاید شما نیز این سوال را بپرسید که اصلا چرا باید از افزونه فارسی ساز برای تغییر قالب وودمارت فروشگاهی استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سایت های فروشگاهی، جزء سایت هایی هستند که ظاهر و نمای آن ها بسیار مهم است. زیرا این سایت ها با اهداف تجاری راه اندازی می شوند و اگر نتوانند ارتباط خوبی با کاربر ایجاد نمایند، با شکست مواجه خواهند شد. بنابراین ظاهرسازی در این سایت ها بسیار مهم است. افزونه فارسی ساز، 100 فونت زیبای فارسی را به شما ارائه می دهد و تمام نابسامانی های سایت را برطرف می کند. بنابراین بهترین راه بهینه سازی قالب وودمارت استفاده از افزونه فارسی است.

یکی دیگر از قالب های فروشگاهی وردپرس قالب فلت سام است. مجله آموزشی و فناوری انزل وب در یک مقاله تخصصی به مقایسه قالب وودمارت و فلت سام پرداخته است.

تاثیر افزونه فارسی ساز قالب وودمارت در سئو و میزان بازدید سایت

افزونه فارسی ساز قالب وودمارت، تاثیر مستقیم بر میزان سئو، بهینه سازی سایت و میزان بازدید آن دارد. همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم، اهداف تجاری در سایت های فروشگاهی بسیار مهم هستند. در نتیجه فروش بالا و میزان بازدید از سایت در این سایت ها اهمیت دو چندان پیدا می کند. برای افزایش بازدید سایت باید بهینه سازی موتور جستجو گوگل یا همان سئو انجام شود. انجام سئو برای سایت بدون افزونه فارسی می تواند کاری بسیار مشکل باشد. زیرا سایت نمی تواند از تمام ظرفیت های خود به خوبی استفاده نماید. قالب وودمارت فارسی در این شرایط می تواند بهترین گزینه برای آسان کردن سئو سایت و افزایش بازدید آن باشد. زیرا افزونه فارسی می تواند محدودیت های ایجاد شده در سایت را رفع نماید.

shomanews2.jpg

افزونه فارسی ساز چه تغییراتی در قالب وودمارت ایجاد می کند؟

مهم ترین تغییری که افزونه فارسی ساز ایجاد می کند در ظاهر سایت است. ایجاد فونت های فارسی زیبا، راستچین کردن نوشته ها، ایجاد تقویم شمسی جزء مهم ترین این تغییرات است. همچنین می توانید تمام حروف و عددهای عربی به کار رفته را به زبان فارسی تبدیل کنید. جالب است بدانید که می توانید فارسی ساز را برای سایت های چند زبانه نیز استفاده نمایید. زیرا این افزونه هیچ گونه اختلالی در عملکرد سایت های چند زبانه به وجود نمی آورد. بنابراین اگر سایت فروشگاهی شما بین المللی است، هیچ محدودیتی در استفاده از این افزونه نخواهید داشت.

مزیت های استفاده از افزونه فارسی ساز در قالب WoodMart

shomanews3.jpg

احتمالا تا اینجای مقاله به صورت کامل با مزیت های استفاده از افزونه فارسی ساز در قالب وودمارت آشنا شده اید. اما جالب است بدانید که این قالب، علاوه بر تغییرات ظاهری می تواند در عملکرد کلی سایت نیز تاثیر مثبت داشته باشد. یکی از مهم ترین مزیت های پیاده کردن فارسی ساز در قالب وودمارت، فعال کردن تمام امکانات مربوط به قالب وودمارت است. هنگامی که از نسخه اصلی و انگلیسی وودمارت استفاده می کنید، بسیاری از امکانات آن برای شما غیرفعال هستند. با ترجمعه قالب و افزودن زبان فارسی می توانید از امکانات آن به صورت کامل استفاده کنید. از دیگر مزیت های استفاده از این افزونه می توان به امکان درون ریزی دموهای آماده المنتور و ویژوال کامپوزر اشاره کرد.

فارسی سازی قالب وودمارت در وردپرس چگونه انجام می شود؟

برای اجرای افزونه فارسی ساز در قالب وودمارت و یا به زبان دیگر، فارسی سازی قالب وودمارت لازم است برخی مراحل مشخص طی شوند. در ابتدا فایل های زبان انگلیسی به زبان فارسی ترجمه خواهند شد. سپس راست چین کردن نوشته ها از اقدامات بعدی می باشد. زیرا نوشتن زبان فارسی برخلاف زبان انگلیسی از راست به چپ است. سپس فونت های فارسی روی قالب وودمارت برای ایجاد ظاهری زیباتر در سایت نصب خواهند شد.

بهترین روش فارسی سازی قالب وودمارت وردپرس چیست؟

shomanews4.jpg

بهترین روش تهیه افزونه فارسی ساز قالب وودمارت، خرید و دانلود قالب وودمارت از سایت های معتبر است. با دانلود نسخه فارسی سازی شده قالب وودمارت می توانید بدون هیچ مشکلی از این قالب جذاب برای طراحی سایت های فروشگاهی استفاده نمایید. این نسخه ها همواره از سوی کارشناسان سایت ارائه دهنده، به صورت کامل پشتیبانی خواهند شد. بنابراین نیازی نیست بابت استفاده از این قالب ها و عملکرد آن ها نگران باشید. زیرا در صورت مواجه به هر مشکلی می توانید جهت دریافت پشتیبانی و راهنمایی های لازم به سایت مربوطه، مراجعه نمایید.

آیا فارسی سازی قالب وودمارت در عملکرد آن اختلال ایجاد می کند؟

شاید این سئوال نیز در ذهن شما به وجود آمده باشد که افزونه فارسی ساز می تواند در عملکرد قالب وودمارت اختلال ایجاد کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که افزودن زبان فارسی نه تنها هیچ اختلالی در عملکرد قالب وودمارت ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه سبب بهبود عملکرد آن در بسیاری از زمینه ها می شود. همان طور که قبلا اشاره کردیم، با افزودن زبان فارسی می توانید بسیاری از امکانات این قالب را برای سایت های فارسی فعال کنید. همچنین می توانید محدودیت استفاده از این قالب را کاهش دهید. بنابراین افزونه فارسی ساز هیچگونه تغییری در عملکرد صحیح این قالب ایجاد نمی کند.

منبع: وردپرس باران


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied