شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

برندهای برتر پیراهن مردانه در سال 2023 کدامند؟

محبوب‌ترین برندهای پیراهن مردانه که در تولیدی پیراهن مردانه تولید می‌شوند شامل لباس‌های کلاسیک مانند تامی هیلفیگر، رالف لورن و برندهای سطح بالا مانند گوچی، تام فورد و پرادا است. با این حال، برخی از برندهای کمتر شناخته شده پیراهن مردانه نیز، لباس‌های با کیفیتی می‌سازند، مانند Luca Faloni، Percival، Neem London و CDLP.

محبوب‌ترین برندهای پیراهن مردانه که در تولیدی پیراهن مردانه تولید می‌شوند شامل لباس‌های کلاسیک مانند تامی هیلفیگر، رالف لورن و برندهای سطح بالا مانند گوچی، تام فورد و پرادا است. با این حال، برخی از برندهای کمتر شناخته شده پیراهن مردانه نیز، لباس‌های با کیفیتی می‌سازند، مانند Luca Faloni، Percival، Neem London و CDLP.

image001

کدام کشور بهترین پیراهن‌ها را تولید می‌کند؟

چین در حال حاضر در بین کشورهایی که بهترین تولید کنندگان پارچه را دارند، جایگاه اول را دارد. این کشور در طول قرن بیستم پیشرفت بسیاری داشت زیرا صنایع نساجی آن افزایش یافت. طبق گزارش GAC چین، کل ارزش صادراتی صادرات پوشاک چین در سال 2021 به 170.3 میلیارد دلار رسید. و پیراهن‌های با کیفیتی را در تولیدی پیراهن مردانه خود تولید و صادر کرد

چگونه یک پیراهن برای مردان انتخاب کنیم؟

برای اینکه مطمئن شوید یک پیراهن مناسب است.علاوه بر زمانی که صرف پیدا کردن پارچه مناسب می‌کنید، نباید از کیفیت آن غافل شوید. پیراهنی که از پارچه‌ ارزان قیمت تولید شده باشد، قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به پیراهنی دارد که با پارچه گران قیمت و با کیفیت تولید شده است. در تولیدی پیراهن مردانه نیز هر دو نوع پیراهن تولید می‌شود

کدام جنس پیراهن بهترین احساس را به شما می دهد؟

  • پنبه

برای بسیاری از افراد که به دنبال نرم‌ترین تی‌شرت‌ها هستند، پیراهنی که از پنبه تولید شده باشد گذینه بسیار خوبی است و از هرگونه مشکل جلوگیری می‌کند. بنابراین هنگامی که می‌خواهید یک حس کلاسیک داشته باشید و مطمئن شوید که همه از لباس شما راضی هستند، 100% پنبه را انتخاب کنید زیرا پیراهن‌های تولید شده با پنبه نرم و راحت هستند

راحت‌ترین مدل پیراهن چیست؟

پلی استر نوعی پارچه بادوام با قیمت مناسب است که برای تولید پیراهن‌های راحتی استفاده میشه. از سوی دیگر، پنبه نیز، جذابیت آن را افزایش می‌دهد و ابریشم مصنوعی عنصری ابریشمی و سبک به آن اضافه می‌کند. پنبه پیما و سوپیما نیز تا آنجا که راحت‌ترین پارچه برای تی شرت‌های مردانه در نظر گرفته می‌شوند، به همین دلیل در بین پارچه‌های راحتی از رتبه بالایی برخوردارند.

با کیفیت‌ترین پارچه برای پیراهن مردانه کدام است؟

پارچه‌های لوکس از پارچه‌هایی با بهترین و بالاترین کیفیت ساخته می‌شوند. ابریشم، ترمه، پنبه پیما و چرم پارچه‌های درجه یک هستند که طراحان لباس از آنها برای تولید پیراهن‌های با کیفیت استفاده می‌کنند. آنها از الیاف طبیعی یا جدیدترین و نوآورانه‌ترین مواد تهیه شده‌اند.

image002

یک مرد باید چند پیراهن داشته باشد؟

به طور کلی، پیشنهاد می‌شود که مردان حدود 8 تا 12 پیراهن و لباس داشته باشند تا یک سری از آنها را هر روز برای محل کار بپوشند، و 3 پیراهن را نیز انتخاب کرده و آنها را فقط برای موقعیت‌های خاص بپوشند از لحاظ منطقی 8 تا 12 پیراهن برای مردان کافی است

چه رنگی برای پیراهن‌های شرکتی مناسب است؟

رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری نیز می‌توانند بسیار حرفه‌ای و شرکتی به نظر برسند. با این حال، برخی از شرکت‌ها بهتر است از تی شرت‌های رنگی روشن‌تر و پررنگ‌تر برای تبلیغات استفاده کنند. پیراهن‌های آبی حال و هوای صادقانه، دلسوزانه و محافظه کارانه را ایجاد می‌کنند. این رنگ می‌تواند پایه‌ای عالی برای لوگوی سفید، خاکستری یا قرمز باشد.

کدام رنگ برای پیراهن رسمی مناسب است؟

رنگ‌های کلاسیک‌تر مانند پیراهن راه‌ راه‌ سفید و آبی/سرمه‌ای یا حتی صورتی می‌توانند رنگ‌های رسمی مناسبی باشند، اما از پیراهنی با راه راه‌های بزرگ‌تر و با فاصله بیشتر خودداری کنید زیرا غیر رسمی‌ هستند و برای مکان‌های رسمی مناسب نیستند.

کدام پیراهن مردانه برای هوای گرم مناسب است؟

رنگ‌های روشن را انتخاب کنید پوشیدن رنگ‌های روشن که پرتوهای خورشید را منعکس می‌کنند می‌توانند به خنک ماندن شما در تابستان کمک کنند. به دنبال پیراهن، شلوار و کلاه‌های سفید، باشید تا از شر هوای گرم در امان باشید.

کدام پیراهن در هوای گرم راحت نیست؟

به شما توصیه می‌شود برای فصل تابستان پیراهن‌های نخی بخرید زیرا پنبه عرق را جذب می‌کند و همچنین عرق از پنبه به راحتی تبخیر می‌شود و بدن ما را خنک نگه می‌دارد در حالی که الیاف مصنوعی عرق را جذب نمی‌کنند و پوشیدن آنها در تابستان بسیار ناراحت‌کننده است.

کدام رنگ پیراهن جذاب است؟

پیراهن سفید جذاب‌ترین رنگ پیراهن برای مردان است. خود را در یک کت و شلوار سرمه‌ای و یک پیراهن سفید در حال گشت و گذار تصور کنید همیشه به طور خودکار لبخندی روی صورت شما می‌نشیند به نظر شما این بخاطر چیست بله درست است این بخاطر قدرت رنگ سفید است. که شما را شاداب نگه می‌دارد

محبوب‌ترین رنگ پیراهن مردانه چیست؟

در میان رنگ‌های دیگر، سیاه و سفید محبوب‌ترین و مورد نیازترین رنگ‌ها در این صنعت هستند. شما همیشه می‌توانید با پوشیدن این دو رنگ شادابی و حس خوبی را تجربه کنید. در مقابل نیز رنگ مشکی فضای زیادی برای ایجاد طرح‌های دلخواه مثل چاپ طرح مورد نظر روی تی شرت و یا گلدوزی ان دارد.

image003

کدام رنگ پیراهن مردانه بیشتر جلب توجه می‌کند؟

قرمز به عنوان رنگی قدرتمند. توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می‌کند، به همین دلیل محبوب‌ترین رنگ برای بازاریابی قرمز است. کلمه SALE همیشه قرمز است و شما اغلب قرمز را یک رنگ تحریک‌کننده می‌دانید که توجه شما را جلب می‌کند. اگر نیز می‌خواهید قابل اعتماد و باحال به نظر برسید، آبی رنگ مناسب شماست.

پیراهن مشکی مردانه گرمتر است یا سفید؟

در واقع، پارچه مشکی گرمتر است زیرا گرما را هم از خورشید و هم از پوست شما جذب می‌کند. از طرف دیگر، پارچه سفید می‌تواند این گرما را به شما منعکس کند. بهترین راه برای خنک ماندن در زیر نور خورشید، انتخاب لباس‌های UPF گشاد است که گرما را از بین می‌برد.

پوشاک مردانه دیورسو | diversomode.com با ۳۰ سال در صنعت مد و فشن، سعی دارد با تفکری متفاوت محصولاتی باکیفیت تولید نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied