شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی شروع کسب و کار خانگی پر سود!!!

بهترین کسب و کار خانگی کسب و کاری ست که با کمترین سرمایه و فضای مورد نیاز بتوان بیشترین سود را از آن به دست آورد. تولید لیوان کاغذی شغل پردرآمدی ست که به دلیل مزایای متعددی که دارد می توان به آن به عنوان شغلی ایده آل، بی دردسر و دائمی نگاه کرد و در هر مکانی و با هر شرایطی اقدام به راه اندازی دستگاه تولید لیوان کاغذی کرد.

 

 

بهترین کسب و کار خانگی کسب و کاری ست که با کمترین سرمایه و فضای مورد نیاز بتوان بیشترین سود را از آن به دست آورد. تولید لیوان کاغذی شغل پردرآمدی ست که به دلیل مزایای متعددی که دارد می توان به آن به عنوان شغلی ایده آل، بی دردسر و دائمی نگاه کرد و در هر مکانی و با هر شرایطی اقدام به راه اندازی دستگاه تولید لیوان کاغذی کرد.

 

از مزیت های قابل توجه تولید لیوان کاغذی می توان به راحتی کار، عدم نیاز به تخصص یا مدرک تحصیلی خاص، امکان راه اندازی کارگاه در فضای 20 الی 30 متری، تنوع بالای محصولات، سود قابل توجه ماهیانه و آسان بودن تهیه ی مواد اولیه اشاره کرد. همواره تهیه ی مواد اولیه از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان بوده است، با این حال در حوزه ی تولید لیوان کاغذی مواد اولیه در ایران تولید می شود و به راحتی قابل خریداری ست. همین امر باعث شده قیمت پایین مواد اولیه ساخت ایران و در دسترس بودن آن راه را برای تولیدکننده لیوان کاغذی هموار کند و هزینه های تولید را تا اندازه ی چشمگیری کاهش دهد.

مواد اولیه ی تولید لیوان کاغذی نوعی کاغذ پلی اتیلن است که در مدت زمان کوتاهی بازیافت می شود و همین سازگاری با محیط زیست نیز از دیگر مزایای استفاده از لیوان کاغذی ست. این مواد اولیه ی ساخت لیوان کاغذی یکبارمصرف در ایران تولید می شود و از تولیدکنندگان متعدد به راحتی و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده می رسد.

قابلیت استفاده از دستگاه لیوان کاغذی با برق تکفاز خانگی مزیت قابل توجه دیگری ست که کار ساخت لیوان کاغذی را راحت تر می کند به شکلی که شما قادر هستید بدون نیاز به اجاره ی فضاهای بزرگ کارگاهی در اتاق 20 تا 30 متری یا در پارکینگ خانه ی خود بیزینس خود را راه اندازی کنید و کسب درآمد کنید.

 

درآمد ماهیانه و سود تولید لیوان کاغذی

با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی و استفاده ی بهینه از آن می توان در ماه های اول تولید به درآمد 25 الی 35 میلیون دست پیدا کنید و در مدت کوتاهی با اضافه کردن شیفت های کاری دستگاه و بالا بردن ظرفیت تولید بخش بزرگی از بازار را تصاحب کنید و به برند مطرحی تبدیل شوید.

با شناسایی رقبای اصلی و بازار هدف، مشتریان خود را پیدا کنید و با ارائه ی محصول با کیفیت آن ها را راضی نگه داشته و روز به روز برای ارتقای تولید و فروش محصولات خود تلاش کنید.

فروش راحت لیوان کاغذی از مهم ترین مزیت های این شغل است، چرا که در امر تولید بحث فروش محصولات از اساسی ترین مباحث است. تا زمانی که محصول شما مشتری داشته باشد شما سود به دست می آورید، لیوان کاغذی کالای پرمصرف و پرطرفداری ست و همیشه بازار مشتریان آن رو به رشد و در حال افزایش است. بنابراین فروش راحت محصولات تولیدی شما امتیازی ست که در این کسب و کار برای شما لحاظ شده است.

 

 

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی

قیمت ماشین آلات صنعتی و خانگی اغلب بالاست و برای راه اندازی کارگاه های تولیدی نیاز به سرمایه ی قابل توجهی ست. اما تولید لیوان کاغذی به علت قیمت مناسب دستگاه تولید لیوان کاغذی و عدم نیاز به نیروی انسانی متعدد و فضای کارگاهی بزرگ، شغل هوشمندانه و با توجیه اقتصادی محسوب می شود.

ایران کاپ نمایندگی فروش انواع دستگاه های ساخت لیوان کاغذی با کیفیت درجه یک، به شما بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی را با مشخصات و ویژگی های متناسب با نیازتان ارائه می دهد. قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی از 320 میلیون شروع شده و متناسب با امکانات و آپشن های دستگاه ها افزایش می یابد.

قابلیت دستگاه های تولید لیوان کاغذی و عواملی که روی قیمت دستگاه اثرگذارند عبارتند از: ظرفیت تولید دستگاه در هر شیفت کاری، اندازه و ابعاد دستگاه، کیفیت قطعات استفاده شده در دستگاه، برند دستگاه و برخی آپشن ها مانند قابلیت چاپ یا امکان جداسازی لیوان های معیوب در فرایند تولید.

در ایران کاپ گزینه های متنوعی از انواع دستگاه های تولید لیوان کاغذی با مشخصات گوناگون پیش روی شما قرار دارند. ایران کاپ تامین کننده ی مارک های برتر دستگاه تولید لیوان کاغذی از جمله مدل های لوژو، TL، ویکتوری و کلیه ی برندهای ساخت ایران است. شما کارآفرینان می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان ما و بررسی شرایط منحصر به فردتان بهترین دستگاه را با ویژگی های ایده آل و کیفیت درجه یک خریداری کنید.

با توجه به افزایش نرخ ها و تورم موجود در بازار هرچه زودتر برای خرید دستگاه ساخت لیوان کاغذی بصورت نقد و خرید اقساطی دستگاه تولید لیوان کاغذی اقدام کنید و راهنمایی های لازم را از مشاوران کسب و کار ایران کاپ به آدرس www.cup-iran.ir دریافت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام من. دوست دارم ی کار خونگی راه بندازم ب درامدشم خیلی نیاز دارم ولی سرمایه ندارم چکار کنم

  • مازیار

    سلام قیمت دستگاه لیوان کاغذی چقدر هست