شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

رشته های فنی حرفه ای پولساز

امروزه انتخاب رشته یکی از مهمترین بخش زندگیی جوانان میباشد که زندگی آینده آن ها را تحت تاثیر خود قرار داده است. انتخاب درست رشته میتواند آینده فرد را دچار دگرگونی های مثبت و منفی زیادی کند. اگر میخواهید بیشتر با رشته های فنی حرفه ای پولساز آشنا شوید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. اگر میخواهید بیشتر با رشته های فنی حرفه ای با بازار کار عالی در ایران و کشور های خارجی آشنا شوید و برای اشتغال در آن حوزه ها اقدام کنید حتما مقاله رشته های فنی حرفه ای را مطالعه کنید.

رشته های فنی حرفه ای پولساز

امروزه انتخاب رشته یکی از مهمترین بخش زندگیی جوانان میباشد که زندگی آینده آن ها را تحت تاثیر خود قرار داده است. انتخاب درست رشته میتواند آینده فرد را دچار دگرگونی های مثبت و منفی زیادی کند. اگر میخواهید بیشتر با رشته های فنی حرفه ای پولساز آشنا شوید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. اگر میخواهید بیشتر با رشته های فنی حرفه ای با بازار کار عالی در ایران و کشور های خارجی آشنا شوید و برای اشتغال در آن حوزه ها اقدام کنید حتما مقاله رشته های فنی حرفه ای را مطالعه کنید.

شما میتوانید برای شرکت در کلاس های فنی حرفه ای با تدریس برترین اساتید کشور و دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در مورد کلاس ها کسب کنید ویا با همکاران ما از طریق شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس بگیرید و هم مشاوره رایگان دریافت کنید وهم مناسب ترین دوره را برای شرکت انتخاب نمایید.

رشته های فنی حرفه ای پولساز

در این بخش از مقاله میخواهیم به صورت مختصر شما را با رشته های فنی حرفه ای پولساز آشنا کنیم تا بتوانید آگاه تر برای انتخاب رشته شغلی آینده خود تصمیم گیری داشته باشید.

رشته های فنی حرفه ای پولساز میتواند شامل موارد زیر باشند:

  • مهندسی نرم افزار: این رشته شامل طراحی، توسعه و پشتیبانی نرم افزارهای کامپیوتری است. این رشته در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین رشته های فنی حرفه ای در سراسر جهان است.
    • در حوزه مهندسی نرم افزار شاخه های مختلفی وجود دارد که میتوان رشته های فنی حرفه ای پولساز در حوزه مهندسی کامپیوتر را در موارد زیر خلاصه کرد.
      • طراحی سایت
      • برنامه نویسی به زبان های مختلف تحت وب و ویندوز
      • سئو
      • تولید محتوا
      • مهارت های هفتگانه کامپیوتر

اگر میخواهید به حوزه کامپیوتر وارد شوید و در این بخش موفقیت زیادی کسب کنید تسلط به مهارت های هفتگانه icdl بسیار ضروری میباشد. شما میتوانید با مراجعه به صفحه دوره icdl فنی حرفه ای در تخصصی ترین کلاس مهارت های هفتگانه شرکت کرده و مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید. یادگیری تخصصی مهارت های هفتگانه icdl استخدام شدن شما را در حوزه امور اداری و کامپیوتری تضمین میکند.

  • مهندسی برق: این رشته شامل طراحی، توسعه و پشتیبانی سیستم های الکتریکی و الکترونیکی است. این رشته در حوزه های مختلفی از جمله صنعت، ارتباطات، سیستم های خودرو و … کاربرد دارد.
  • مهندسی عمران: این رشته شامل طراحی، ساخت و پشتیبانی سازه های عمرانی است. این رشته در حوزه های مختلفی از جمله ساختمانی، جاده سازی، پل سازی و … کاربرد دارد.
    • شما در این حوزه میتوانید کار با نرم افزار های مختلف معماری و عمران را یاد بگیرید و سریع تر در این شاخه اشتغال یابید و کسب درآمد بالایی داشته باشید. تعدادی از این مهارت ها عبارتند از:
      • یادگیری اتوکد
      • یادگیری 3d max
      • یادگیری v ray
      • یادگیری چیف آرشیتکت
      • یادگیری راینو Rhino

شما میتوانید تمام این نرم افزار ها را با شرکت در کلاس های مجتمع فنی آریا تهران یاد بگیرید و از مزایا مدرک فنی حرفه ای دریافت شده از این دوره ها برای اشتغال سریع تر و کسب درآمد بالاتر و همچنین مهاجرت به کشور های خارجی بهره ببرید.

  • علوم کامپیوتر: این رشته شامل مطالعه و تحقیق در زمینه های مختلفی از جمله شبکه های کامپیوتری، امنیت اطلاعات، هوش مصنوعی و … است. این رشته در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین رشته های فنی حرفه ای است.

اولین گام برای ورود به حوزه کامپیوتر و امور اداری این که شما باید کار با بخش های مختلف کامپیوتر را بلد باشید و بتوانید با نرم افزار های کاربردی آفیس کار کنید. در آریا تهران کلاس های آموزش icdl با تدریس برترین اساتید کشور برگزار میشود و شما میتوانید مدرک بین المللی فنی حرفه ای دریافت کنید.

اگر میخواهید مدرک فنی حرفه ای مهارت های هفتگانه کامپیوتر دریافت کرده و به سرعت وارد بازار کار شوید میتوانید به صفحه مدرک icdl مراجعه کنید و برای دریافت این مدرک معتبر اقدام کنید.

پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای برای پسران

با توجه به آمارهای اخیر، رشته های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع از جمله پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای برای پسران در ایران هستند. البته برای داشتن درآمد بالا، علاوه بر رشته تحصیلی، تجربه کاری و مهارت های فنی نیز بسیار مهم هستند.

یکی از راه هایی که میتوانید تخصص لازم را در این حوزه کسب کنید تحصیل در رشته دانشگاهی مرتبط یا شرکت در دوره های فنی حرفه ای میباشد. افراد میتوانند پردرآمد ترین رشته های فنی حرفه ای برای پسران را از میان رشته های حسابداری، طراحی سایت، سئو، معماری، آشپزی از رشته های مجتمع فنی آریا تهران برگزینند و برای شرکت در کلاس های فنی حرفه ای اقدام کنند.

رشته فنی حرفه ای  (3)

پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها

در حوزه فنی حرفه‌ای برای خانم‌ها در ایران، رشته کودکیاری به دلیل افزایش تعداد خانم‌هایی که به دنبال کار در این حوزه هستند، به عنوان یکی از پردرآمدترین رشته‌های فنی حرفه ای شناخته می‌شود. همچنین، رشته‌های نقاشی، موسیقی و گرافیک نیز از جمله رشته‌هایی هستند که در صورت داشتن توانایی و استعداد، می‌توانند به عنوان یک حرفه پردرآمد برای خانم‌ها در نظر گرفته شوند.

ممکن است یکی از پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها در ایران حسابداری باشد، اما موشن گرافیک نیز یکی از رشته های پردرآمد و جذاب برای خانم هاست. در این رشته، خلاقیت و تخصص در طراحی و تولید انیمیشن ها، ویدئوهای تبلیغاتی و تبلیغات دیجیتال، فیلم های آموزشی و مستندات، باعث می شود که این رشته برای خانم هایی که به هنر و طراحی علاقه دارند، جذاب باشد. همچنین، با توجه به رشد روزافزون صنعت فیلم سازی و تبلیغات دیجیتال، فرصت های شغلی در این حوزه نیز در سراسر جهان بسیار زیاد است.

آسان ترین و سخت ترین رشته فنی و حرفه ای

آسان ترین و سخت ترین رشته فنی و حرفه ای بستگی به علاقه و استعداد شخص دارد. معمولا افراد از رشته ای که در آن علاقه و پشتکار زیادی دارند به عنوان آسان ترین رشته فنی حرفه ای یاد میکنند و در صورتی که مدرس از توانایی خوبی برای انتقال مطالب بهره مند نباشد فرد علاقه ای به آن رشته نداشته باشد از آن به عنوان سخت ترین رشته فنی حرفه ای یاد میکنند.

یکی از نکته های حائز اهمیت در مورد سخت ترین و آسان ترین رشته فنی حرفه ای این است که اگر شما در آموزشگاه تخصصی دوره مورد نظر خود را سپری کنید و از تخصص اساتید حرفه ای که قدرت بیان فوق العاده ای دارند مانند آریا تهران شرکت کنید میتوانید این انتظار را داشته باشید که حتی سخت ترین رشته های فنی حرفه ای را به سرعت یاد گرفته و حتی به آن علاقه خاصی پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید.

رشته فنی حرفه ای  (1)

شغل های فنی پردرآمد با بازار کار همیشگی

شغل های فنی پردرآمد با بازار کار همیشگی در ایران معمولا رشته های حسابداری میباشد زیرا امروزه حسابداری در همه اصناف کاربرد دارد و نیاز به نیروی کار حرفه ای که بتواند از عهده امور حسابداری به صورت تخصصی برآید نیاز بیشتر شرکت ها، سازمان ها و اصناف میباشد.

در کنار گرایش های مختلف حسابداری میتوان از گرایش های کامپیوتر نیز به عنوان شغل های فنی پردرآمد با بازار کار همیشگی در ایران و سراسر جهان نام برد، زیرا با پیشرفت تکنولوژی انجام کلیه امور با استفاده از کامپیوتر به یکی از نیاز های جوامع تبدیل شده است و تسلط به کار با کامپیوتر میتواند اشتغال درآمدزایی را برای شما به همراه داشته باشد.

شما میتوانید برای شرکت در رشته های فنی حرفه ای پولساز با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به سایت آریا تهران به آدرس www.aryatehran.com مراجعه کنید و یا از طریق تماس با همکاران ما با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ مشاوره رایگان دریافت کنید و در مناب ترین دوره ها شرکت نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied