شمانیوز
شما نیوز

فروش دستگاه دستمال کاغذی با خط تولید

قیمت دستگاه های تولید دستمال کاغذی در منزل با توجه به قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی که دارند، قیمت های متفاوتی نیز دارند. در حالت کلی تعیین قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل به موارد زیادی بستگی دارد. از جمله مواردی که می تواند بر قیمت دستگاه تولید دستگاه کاغذی اثر بگذارد فاکتورهایی مانند اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه تولید دستمال کاغذی، مشخصات فنی و تجهیزات به کار رفته در آن است.

قیمت دستگاه های تولید دستمال کاغذی در منزل با توجه به قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی که دارند، قیمت های متفاوتی نیز دارند. در حالت کلی تعیین قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل به موارد زیادی بستگی دارد. از جمله مواردی که می تواند بر قیمت دستگاه تولید دستگاه کاغذی اثر بگذارد فاکتورهایی مانند اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه تولید دستمال کاغذی، مشخصات فنی و تجهیزات به کار رفته در آن است.

همچنین عوامل دیگری همچون ظرفیت تولید دستمال کاغذی و برند سازنده دستگاه بر قیمت دستمال کاغذی اثرگذار هستند. شرکت های فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی این دستگاه را با قیمت های گوناگون عرضه می کنند و لازم است که پیش از خرید تمامی موارد مربوط به شرایط و نیازهای خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید دستگاه نمایید.

سودآوری دستگاه تولید دستمال کاغذی

درآمد و سودآوری دستگاه تولید دستمال کاغذی به ظرفیت تولید و تنوع محصولات تولیدی بستگی دارد. از آنجا که سالانه حدود 160 هزار تن دستمال کاغذی در کشور تولید شده و به مصرف می رسد و از این جهت می توان گفت بازار فروش بسیار مناسبی دارد. در صورتیکه تولیدکنندگان برنامه دقیقی برای تولید دستمال کاغذی داشته باشند و با سرعت بالایی اقدام به تولید دستمال کاغذی نمایند و در عین حال محصولات تولید از کیفیت بالایی برخوردار باشند، می توانند به سود بسیار بالایی دست پیدا کنند.

تولید دستمال کاغذی نیازمند مهارت و تخصص خاصی نیست و تنها نیاز به مواد اولیه دارد که همان کاغذ تیشو است. کاغذ تیشو نیز در حین تولید دستمال کاغذی تغییر چندانی نمی کند و فقط در اندازه های مورد نظر برش داده شده و بسته بندی می شود. اگر دستمال کاغذی های تولید شده بسته بندی مناسب و زیبایی داشته باشند و همچنین مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها با کیفیت باشد، تولیدکنندگان می توانند به جایگاه مناسبی در بین سایر رقبا دست پیدا کنند.

مواد اولیه تولید دستمال کاغذی

در واقع درختان ماده اولیه تولید دستمال کاغذی هستند. ابتدا پوست درختان به لایه نازکی تبدیل می شود و سپس لایه ها به قطعات نازکی مانند چیپس تبدیل می شوند. حدوداً 50 تن از این تکه های چوبی تولید شده و به همراه 10 هزار گالن مواد شیمیایی پخت و پز ترکیب شده و سپس به اجاق های فشار با ارتفاع 18 متر ارسال می شوند.

بیش از 90 درصد از رطوبت چوب تبخیر شده و وزن آن بسیار کاهش می یابد. این ماده ترکیبی از فیبر، سلولز، الیاف چوبی متصل به هم و عناصر دیگر است. خمیر تولید شده به درون سیستم های شوینده چند مرحله ای وارد شده و مواد لیگنین و مواد شیمیایی پخت و پز از هم جدا شده و مایعی به نام روغن سیاه از آن جدا شده و فرآیندهای دیگر آغاز می شود.

در این فرآیندهای ویژه از سفیدکننده گیاهی برای شستن خمیر استفاده شده و رنگ های به وجود آمده در اثر فیبر از بین می روند. خمیر دستمال کاغذی دوباره با آب ترکیب شده در حالیکه پنج درصد آن فیبر و نود و نه و نیم درصد آن آب است. کاغذهای ذخیره شده به داخل صفحات مشبک ارسال شده و صفحات ماتی به پهنای 18 فوت ایجاد می شوند. این صفحات به درون سیلندرهایی بزرگ ارسال می شوند و رطوبت نهایی آن ها حدوداً 5 درصد است. پس از آن کاغذها نرم شده و به شکل پرچین در می آیند.

این کاغذها مجدداً در درون ماشین های مبدل قرار می گیرند و سپس پیچ های آن ها باز شده و به دور لوله های مقوایی پیچیده می شوند. در نهایت این کاغذهای پیچیده شده به کارخانه های برش و بسته بندی ارسال می شوند.

قیمت دستگاه دستمال کاغذی جیبی

فرآیند تولید دستمال کاغذی جیبی نیز همانند دستمال های کاغذی معمولی است اما نحوه بسته بندی دستمال کاغذی متفاوت با انواع دیگر دستمال های کاغذی است. برای تولید این محصول می توانید از دستگاه تولید دستمال جیبی استفاده کنید. از آنجا که استفاده از دستمال کاغذی های جیبی به صورت روزانه انجام می شود در هنگام تولید این محصول باید تمام نکات بهداشتی رعایت شوند. تولید این دستمال های کاغذی هم با ابزارهای اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می شود تا محصولات با کیفیت و ایمنی تولید شوند که از نظر بهداشتی برای سلامت جامعه خطری نداشته باشند.

قیمت دستگاه دستمال کاغذی کارکرده

اکثر افرادی که قصد دارند کار تولید دستمال کاغذی را راه اندازی کنند در ابتدای کار ترجیح می دهند دستگاه دستمال کاغذی کارکرده خریداری کنند. خرید این دستگاه های دست دوم در ابتدای کار یکی از گزینه های مناسب است و برای افرادی با بودجه مشخص مناسب است. چرا که قیمت این دستگاه ها نسبت به دستگاه های نو کمی پایین تر است و بودجه محدودی برای خریداری این محصول مورد نیاز خواهد بود.

شرکت های ارائه کننده این دستگاه ها معمولاً سعی می کنند دست های مناسب و بی نقصی را در اختیار مشتریان قرار دهند و تنها تفاوت این دستگاه ها با دستگاه های نو سرعت پایین تر دستگاه های دست دوم است. برای اینکه دستگاه مناسب خود را تهیه کنید، بهتر است قبل از خرید با مشاوران شرکت های فروش این محصولات مشورت کرده و قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

انواع دستگاه های تولید دستمال کاغذی

برای راه اندازی کسب و کار تولید دستمال کاغذی به سرمایه ای کلان نیاز نخواهید داشت و با سرمایه ای اندک نیز می توانید این کسب و کار را شروع کنید و انواع مختلفی از دستمال های کاغذی را تولید کنید. انواع دستگاه های تولید دستمال کاغذی شامل دستگاه های زیر است:

  • دستگاه مخصوص تولید دستمال کاغذی رولی

  • دستگاه مخصوص تولید دستمال کاغذی جعبه ای رومیزی

  • دستگاه مخصوص تولید دستمال توالت

  • دستگاه مخصوص تولید دستمال کاغذی حوله ای آشپزخانه

  • دستگاه مخصوص تولید دستمال کاغذی جیبی

فروش اقساطی دستگاه تولید دستمال کاغذی

شرکت هایی که در زمینه فروش دستگاه های تولید دستمال کاغذی مشغول به کار هستند مشاوران و متخصصان مجربی در این حوزه دارند که می توانند با دانش به روز و پیشرفته شما را در زمینه خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی، قیمت انواع دستگاه های تولید دستمال کاغذی، راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی و فروش اقساطی دستگاه های تولید دستمال کاغذی یاری کنند.

جهت دریافت مشاوره رایگان جهت راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی به سایت صنعت ایران آلپای به آدرس www.alpaico.ir مراجعه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied