شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین صرافی‌ها برای ایرانیان

انتخاب یک صرافی خوب مثل صرافی بینگ ایکس bingx در کنار استراتژی مناسب و همچنین انتخاب یک ارز دیجیتال در موقعیت خوب برای معامله، 3 دلیل اصلی موفقیت بسیاری از کاربران است.

بهترین صرافی‌ها برای ایرانیان

 

انتخاب یک صرافی خوب مثل صرافی بینگ ایکس bingx در کنار استراتژی مناسب و همچنین انتخاب یک ارز دیجیتال در موقعیت خوب برای معامله، 3 دلیل اصلی موفقیت بسیاری از کاربران است.

انتخاب بهترین صرافی تا حد زیادی در موفقیت و کسب سود، موثر است. چه بسیارند افرادی که ارز مناسب را در کنار استراتژی‌های خوب به کار می‌برند اما صرفا به خاطر اینکه صرافی آنها فاقد امکانات و ویژگی‌های مناسب است، در دراز مدت، درجا زده و سود زیادی کسب نمی‌کنند.

ما قصد داریم تا امروز در اینجا چند صرافی مهم و مطرح خارجی و ایرانی را بررسی کنیم. قابلیت و ویژگی هر کدام را شرح می‌دهیم تا در انتخاب بهترین صرافی، دچار مشکل نشوید. بر همین اساس چند پرسش مهم و کلیدی مطرح کرده‌ایم که شامل موارد زیر است:

1.     بهترین صرافی برای ترید کردن، کدام صرافی است؟

2.     کدام صرافی خارجی می‌تواند برای کاربران ایرانی مناسب باشد و کار کردن با آن راحت است؟

3.     صرافی بینگ ایکس چه ویژگی و قابلیتی دارد که اکثر کاربران ایرانی در آن فعالیت دارند؟

4.     برای انجام معاملات فیوچرز، کدام صرافی بهتر از بقیه است؟

 

انتخاب بهترین صرافی برای ترید

برخی از مهم ترین ویژگی‌ها و امکانات یک صرافی که می‌تواند در روند رو به رشد تریدر موثر باشد، شامل موارد زیر است:

·        کارمزد پایین

·        امنیت بالا

·        پشتیبانی فارسی

·        امکان اتصال به تریدینگ ویو

·        امکان استفاده از سیستم کپی ترید

·        قابلیت فعال سازی ربات معامله گر

·        پشتیبانی از ارزهای مختلف

·        امکان انجام معاملات مارجین و اهرم دار و معاملات فیوچرز

 

تمامی این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها در یک صرافی می‌تواند خیال کاربر را از هر نظر راحت کند. اکثر صرافی‌های خارجی در دنیا، این امکانات را دارند. جز یک مورد که تمام این امکانات را یک جا و به طور کاملا حرفه‌ای ارائه می‌کند. آن هم صرافی بینگ ایکس است. این صرافی نیازی به احراز هویت ندارد و کاربران ایرانی اجازه فعالیت در آن را دارند. حتی ربات این صرافی به طور کاملا اختصاصی است و این ویژگی فقط در بینگ ایکس وجود دارد. سیستم کپی تریدینگ آن نیز نسبت به چند صرافی معتبر و مطرح دنیا، بهتر و اختصاصی‌تر است.

 

راحت‌ترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای کاربران ایرانی

پلتفرم‌های صرافی چه به صورت نسخه اپلیکیشن و چه به صورت نسخه ویندوز، باید به گونه‌ای طراحی شوند که قابلیت استفاده برای تریدرهای تازه وارد و یا حرفه‌ای را داشته باشند. معمولا اغلب صرافی‌ها اینچنین هستند و کاربران می‌توانند از منو و زیر منوهای ان استفاده کنند. حتی در بسیاری از صرافی‌ها، نحوه کار با منوهای آن آموزش داده شده است.

اما چیزی که بیشتر اوقات کاربران ایرانی را با مشکل مواجه می‌کند، ربان است. تمام صرافی‌های دنیا با زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. البته کاربران این صرافی‌ها با یادگیری اصطلاحات معروف در صرافی، می‌توانند از پس معاملات خود برآیند. اما پشتیبانی یک صرافی از زبان فارسی، یک مزیت محسوب می‌شود.

اگر صرافی از زبان فارسی پشتیبانی کند، کاربران ایرانی می‌توانند با خیال راحت فعالیت خود را انجام دهند. راحت‌ترین صرافی ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی، صرافی است که علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی، احراز هویت در آن نیز اجباری نباشد. کاربران ایرانی به خاطر شرایط تحریمی، نمی‌توانند در اکثر صرافی‌ها حساب کاربری داشته باشند. در صورتی که این کار را انجام دهند، امکان بلوکه شدن حساب آنها وجود دارد. همچنین خارج کردن سرمایه از این صرافی‌ها معمولا با مشکلات بسیار زیادی همراه خواهد بود.

برخی از صرافی‌های خارجی، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند اما امکانات و ویژگی‌های خیلی جذابی برای فعالیت ندارند. کاربران ایرانی باید به دنبال بستری مناسب و صرافی منحصر بفرد باشند تا علاوه بر تامین نیاز آنها، از زبان فارسی نیز پشتیبانی کند.

در حال حاضر، تنها صرافی که می‌تواند همه این خصوصیات و ویژگی‌ها را در خود داشته باشد، صرافی بینگ ایکس bingx است. این صرافی نیازی به احراز هویت نداشته  فعالیت در آن راحت است. همچنین امکانات بی نظیری دارد که در مقایسه با بهترین صرافی‌ها نیز یک سر و گردن بالاتر است. در ضمن پشتیبانی از زبان پارسی را هم دارد.

 

صرافی بینگ ایکس، پلتفرم حرفه‌ای برای ایرانیان

 

 

صرافی  (1)

صرافی بینگ ایکس bingx یکی از معروف‌ترین صرافی‌های دنیای بلاکچین است. این صرافی در سال 2018 در کشور سنگاپور ایجاد شد و تا به امروز، یکی از معروف‌ترین صرافی‌هایی است که کاربران ایرانی بسیار زیادی در آن فعالیت می‌کنند. آموزش ثبت نام صرافی بینگ ایکس bingx را به همراه آموزش کامل این صرافی را هم در سایت بینگ ایکس فارسی می توانید بررسی کنید.

جذب کاربران بسیار زیاد از کل دنیا و همچنین انتخاب بهترین صرافی برای 2 سال پیاپی توسط سایت تریدینگ ویو، اتفاقی نیست. این صرافی از ابتدای تاسیس تا کنون، برنامه‌های متعددی برای کاربران و افزایش حجم معاملات خود داشته است. بسیاری از کاربران به خاطر امکانات بی نظیر این صرافی وارد آن می‌شوند.

اگر در میان 10 صرافی برتر دنیا جستجو کنید، هیچ کدام یک ربات کاملا اختصاصی و رایگان برای معامله در اختیار شما نمی‌گذارند. نهایتا می‌توانید یک ربات خریداری کنید و از طریق ساخت یک API، ربات را به آن متصل کنید. تازه این در صورتی است که صرافی شما از ان ربات پشتیبانی کند. اما در صرافی بینگ ایکس، شما با یک ربات اختصاصی به نام ربات گرید مواجه هستید که در 3 پوزیشن و حالت برای شما معاملات اسپات و فیوچرز را به راحتی انجام می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های منحصربفرد این صرافی، سیستم کپی تریدینگ است. شاید در سایر صرافی‌های خارجی معروف هم چنین سیستمی وجود داشته باشد .اما در صرافی بینگ ایکس، به طور کاملا حرفه‌ای از این سیستم پشتیبانی می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های این صرافی، پشتیبانی از ارزهای مختلف در دنیاست. همچنین جفت ارزهای فارکس و سهام شرکت‌های معروف دنیا و یا بورس کالا و فلزات گرانبها در این صرافی، قابلیت معامله دارند. حتی اخیرا در اقدامی بی سابقه از سوی این صرافی، خرید رمز ارز  با ارز ریال هم امکان‌پذیر شده است. این امکانات در کنار یک امنیت بسیار بالا و به روز، می‌تواند منجر به افزایش استقبال کاربران به خصوص ایرانیان شود.

بزرگترین مشکل کاربران ایرانی در استفاده از صرافی‌های خارجی در ابتدا پشتیبانی فارسی است و سپس احراز هویت اجباری که صرافی بینگ ایکس هر دو مشکل را به راحتی حل کرده است. احراز هویت در این صرافی اجباری نیست و همچنین می‌توان از نسخه فارسی آن استفاده کرد.

کارمزد پایین و به طور میانگین 0.1 درصد روی معاملات در این صرافی، زبانزد در میان تمام صرافی‌های دنیاست.

انتخاب بهترین صرافی برای معاملات فیوچرز

بسیاری از صرافی‌های خارجی امکان انجام معاملات فیوچرز را دارند. اما در بیشتر آنها، اهرم تا 100 و یا نهایتا 130 می‌تواند جابجا شود. فقط یک صرافی وجود دارد که اهرم در آن تا 150X قابلیت جابجایی دارد، آن هم صرافی بینگ ایکس است. انجام معاملات فیوچرز در این صرافی بسیار راحت است. پشتیبانی این صرافی از تمام رمز ارزها و جفت ارزهای فارکسی در قسمت فیوچرز، وجود دارد.

در اغلب صرافی‌های خارجی، رمزرازهای پشتیبانی شده در قسمت فیوچرز و مارجین، کم است. همچنین در تمام صرافی‌های ایرانی نیز امکان انجام معاملات فیوچرز وجود ندارد.

 

صرافی  (2)

و کلام آخر

در انتخاب بهترین صرافی برای کاربران ایرانی، باید به نیاز این کاربران توجه شود. اگر شما هم از تریدرهای ارز دیجیتال هستید، باید صرافی را انتخاب کنید که تمام نیازهای شما را پاسخگو باشد. یا دست کم 90 درصد از نیازهای شما را در بر بگیرد.

 



این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied