شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

ارزان ترین تور هوایی کربلا کدام است؟

کربلا را می توان از جمله مهم ترین و مورد توجه ترین شهر های مذهبی جهان عنوان کرد. در این شهر واقعه بزرگ کربلا و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) رخ داده است و همچنین مرقد ایشان و چندین تن از یاران او نیز در این شهر می باشد.

ارزان ترین تور هوایی کربلا کدام است؟

کربلا را می توان از جمله مهم ترین و مورد توجه ترین شهر های مذهبی جهان عنوان کرد. در این شهر واقعه بزرگ کربلا و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) رخ داده است و همچنین مرقد ایشان و چندین تن از یاران او نیز در این شهر می باشد.

به همین جهت است که کربلا انتخاب بسیاری از افرادی است که قصد یک سفر زیارتی را دارند.

در کشور ایران نیز واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) همواره مورد توجه مردمانمان قرار گرفته است. هر ساله در ماه محرم و صفر هیئت ها و دسته های عذاداری زیادی فعالیت دارند و این گواه بر این عشق زیاد به امام حسین (ع) است.

در میان گزینه هایی که برای سفر به شهر مقدس کربلا وجود دارد، سفر با تور های زیارتی می تواند بهترین باشد. چرا که این تور ها شرایط ویژه ای را برای متقاضیان مهیا می کنند و شرکت کنندگان سفری بی دغدغه را با تور کربلا تجربه خواهند کرد.

تور های کربلا در دو نوع اصلی تور زمینی و هوایی برگزار می شوند. تور های زمینی اقتصادی ترین حالت برای این نوع تور می باشد. اما در این تور ها مسافران زمان زیادی را در مسیر به عراق و کربلا و همچنین بازگشت از آن طی می کنند. به همین جهت است که گاها درصد زیادی از زمان کلی تور فقط مربوط به مسیر رفت و برگشت می شود. از این رو تور های هوایی در مدت زمان کوتاهی این مسیر را طی می کنند و زوار می توانند از وقت خود به بهترین نحو استفاده نمایند.

هزینه تور های هوایی کربلا در مقایسه تور هایی که به صورت زمینی برگزار می شود، هزینه بسیار بالاتری است. به همین جهت بسیاری از متقاضیان از شرکت در تور هوایی منصرف می شوند. اما هزینه کلی و قیمت تور به عوامل زیادی بستگی دارد و می توان با در نظر گرفتن آن ها انتخاب به ارزان ترین تور هوایی کربلا نمود.

 

عوامل موثر در قیمت تور هوایی کربلا چیست؟

هزینه رفت و برگشت در تور هوایی کربلا، بخش زیادی از قیمت تور را شامل می شود. اما هزینه های دیگری نیز در قیمت تور تاثیر می گذارند. به عنوان مثال هزینه اقامت در کربلا از جمله دیگر هزینه های تاثیرگذار در قیمت تور هوایی کربلا است. به همین جهت اگر تور های هوایی که از اقامتگاه های با قیمت مناسب استفاده می کنند را انتخاب نمایید، هزینه تور هوایی کربلا می تواند اقتصادی تر شود.

همچنین امکانات مختلفی به شرکت کنندگان در تور ارائه می شود و طبعا امکانات بالاتر می تواند هزینه تور هوایی را افزایش دهد. به همین جهت برای انتخاب ارزان ترین تور هوایی کربلا می توانید تور هایی را انتخاب کنید که امکانات کم تری را ارائه می دهند.

 

شرکت در تور های کربلا لحظه آخری

یکی دیگر از راهکار های مناسب برای شرکت در ارزان ترین تور هوایی کربلا، شرکت در تور های کربلا لحظه آخری است.

تور های لحظه آخری تور هایی هستند که به موجب عدم تکمیل ظرفیت تور در روز های پایانی مربوط به شروع تور، با قیمت کم تری ارائه می شوند. نکته قابل توجه درباره تور های لحظه آخری این است که امکانات ارائه شده در این تور ها تفاوتی ندارد. در واقع فقط هزینه کمتری را به موجب نزدیک بودن به زمان حرکت تور می پردازید.

با شرکت در تور های هوایی لحظه آخری می توانید از امکانات این تور ها بهره مند شوید و هزینه مناسبی نیز پرداخت نمایید. به همین جهت ارزان ترین تور کربلا را می توان تور های لحظه آخری هوایی به این شهر عنوان کرد.

 

تاثیر جمعیت در قیمت تور

در برخی از ایام سال، به ویژه مناسبت های مذهبی، شهر کربلا مقصد سیل عظیمی از شیعیان می شود. به همین جهت افزایش تقاضا می تواند قیمت تور را نیز تحت تاثیر قرار دهد. چرا که اقامتگاه های کربلا با تقاضای زیادی مواجه شده و برخی از آن ها نیز هزینه اقامت را در آن ایام افزایش می دهند.

به همین جهت اگر قصد شرکت در ارزان ترین تور های هوایی کربلا را دارید، بهتر است در روز هایی غیر از ایام مناسبتی سفر خود را انجام دهید. کربلایار برگزار کننده تور های کربلا را  به موجب کم شدن تقاضا در ایام غیر مناسبتی، هزینه تور را کاهش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied