شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

قانون جذب جواب می دهد!

قانون جذب بزرگترین و بنیادی ترین قانون موجود در کل کائنات است. تمام قوانین و رخداد های جهان هستی بر اساس این قانون عمل می کنند. قانون جذب از زمان آغاز خلقت جهان تا به امروز وجود داشته است. همه مردم جهان، از نخستین انسانها تا افرادی که هم اکنون بر روی زمین زندگی میکنند، لحظه به لحظه، اتفاقات زندگیشان را توسط قانون جذب رقم زده اند.

قانون جذب بزرگترین و بنیادی ترین قانون موجود در کل کائنات است. تمام قوانین و رخداد های جهان هستی بر اساس این قانون عمل می کنند. قانون جذب از زمان آغاز خلقت جهان تا به امروز وجود داشته است. همه مردم جهان، از نخستین انسانها تا افرادی که هم اکنون بر روی زمین زندگی میکنند، لحظه به لحظه، اتفاقات زندگیشان را توسط قانون جذب رقم زده اند.

ممکن است این گفته شما را شگفت زده کند اما خود شما نیز هر روز، بارها و بارها از این قانون استفاده می کنید. استفاده شما از قانون جذب در طول روز ممکن است به صورت ناآگاهانه و سعی و خطا باشد. مثلا گاهی از آن به سود خود و گاهی به ضرر خود استفاده کنید. گاهی از آن در جهت رسیدن به اهدافتان بهره برده باشید اما درست زمانی که خیلی به هدف خود نزدیک بوده اید، با یک اشتباه، که دلیل آن عدم درک درست قوانین بوده، همه چیز را خراب کرده اید. برای موفقیت در زندگی باید قوانین را خوب بشناسیم. در ادامه بررسی می کنیم که قانون جذب چیست؟

 

image001

 

قانون جذب چیست؟

تصور جهان بدون قوانین، حتی برای یک لحظه نیز وحشتناک است. در آن صورت هیچ چیز سر جای خود نخواهد بود و ما هر لحظه از زندگیمان در تردید هستیم که آیا امروز نیروی گرانش زمین کار میکند؟ آیا خورشید به موقع و در مدار مناسب طلوع می کند؟ اما جهانی که ما در آن زندگی میکنیم دارای قوانینی ثابت و ابدی هستند. برخی از این قوانین مربوط به فیزیک و برخی مانند قانون جذب، بر کل هستی احاطه دارند.

مهم نیست که شما در کدام شهر یا روستا زندگی میکنید. مهم نیست که چند سال دارید یا جنسیت شما چیست. مهم نیست که ثروتمند باشید یا فقیر یا پدر و مادر شما چه کسانی هستند. شما در هر کجای این جهان که قرار داشته باشید می توانید از قانون جذب استفاده کنید و کائنات به سرعت به فرکانس های شما پاسخ می دهد.

ما هر لحظه از زندگیمان با کائنات در ارتباط هستیم. انسان قادر است با ذهن خود، درخواست هایش را به صورت فرکانس به جهان ارسال کند. جهان نیز فرکانس های ارسالی ما را دریافت کرده و به آنها پاسخ می دهد. پاسخ کائنات همان اتفاقاتیست که هر لحظه در زندگیمان تجربه میکنیم.

 

قانون جذب چگونه کار میکند؟

 

قانون جذب سه مرحله کلی دارد که اگر آنها را رعایت کنیم، می توانیم به هر آنچه میخواهیم چه بزرگ و چه کوچک دست یابیم. این سه مرحله شامل:

  1. درخواست کردن
  2. باور کردن
  3. پذیرفتن

 

درخواست کردن

درخواست کردن از کائنات با مشخص کردن هدفی واضح و با جزئیاتِ کامل آغاز می شود. سپس باید به خواسته خود توجه کنیم. در واقع کلید دریافت، توجه کردن است. ما با توجه کردن به هر موضوع، به کائنات اعلام می کنیم که خواسته مان چیست. توجه کردن شامل دیدن، شنیدن، فکر کردن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن در مورد یک موضوع است.

 

image002

 

موضوعاتی که ما به آنها توجه می کنیم بسیار با اهمیت هستند. اگر بر روی موضوعاتی که خودمان و دیگران هر روز به آنها توجه میکنیم، دقت کنیم، متوجه می شویم که بسیاری از اوقات در حال توجه به موضوعات ناخوشایند و نامناسب هستیم. در واقع در حال درخواست اتفاقات بد به کائنات هستیم.

 

باور کردن

 

تا زمانی که واقعا باور نکنیم می توانیم به خواسته مان برسیم، هر چقدر هم به موضوع مورد نظرمان توجه کنیم، ناخودآگاهِ ما آن را از ما دور می کند. باور فکریست که در ناخودآگاه ما به صورت یک منطق قدرتمند درآمده است. معمولا افراد در طول زندگی، با توجه به داده هایی که از محیط و سایر اطرافیان دریافت کرده اند و با توجه به مثال هایی که این طرز فکرها را تایید کرده است، به نتایجی نسبت به یک موضوع می رسند.

نتایج هر فرد در مورد موضوعات مختلف، با دیگران متفاوت است. پس افراد باورهایی متفاوت نسبت به هم دارند. این باورها در ناخودآگاه انسان ها رفتارهای آنها را به صورت غیر ارادی و ناآگاهانه کنترل می کند. همچنین انسان ها با توجه به باورهایی که در ذهن دارند، فرکانس هایی متناسب با همان باورها را به جهان ارسال می کنند. جهان نیز با توجه به فرکانس های دریافتی از هر فرد، به آنها پاسخ می دهد. در واقع:

 

طبق قانون جذب، هیچ بی عدالتی در جهان وجود ندارد. هر کس در وضعیتی قرار دارد، که خود آن را با ذهن و افکارش رقم زده است.

خبر خوب اینکه، در هر وضعیتی که قرار داشته باشید، چه خوب، چه بد می توانید آن را به وضعیتی بهتر تغییر دهید. برای اینکار باید از نحوه برنامه ریزی صحیح ذهن و تغییر باورها آگاهی داشته باشید.

 

image003

 

پذیرفتن

هنگامی که به درستی خواسته هایتان را به کائنات اعلام کنید و باورهایی صحیح و هم جهت با خواسته هایتان را در ذهن ایجاد کنید، به تدریج در مدار مناسب قرار میگیرید. فرکانس ذهنی شما بر روی خواسته هایتان تنظیم می شود و مدار شما مدار متناسب با خواسته هایتان می شود. در مدار خواسته هایتان افراد و اتفاقاتی شبیه به آنچه درخواست کرده اید را بیشتر می بینید. فرصت ها و ایده هایی که شما را به اهدافتان می رساند بیشتر بر سر راهتان قرار میگیرد.

برای دریافت باید اقدام کنید. برنامه ریزی صحیح ذهن شما را در مدار اهدافتان قرار می دهد تا فرصت ها را ببینید. اما برای رسیدن به هدف باید اقداماتی انجام دهید. اقداماتی که باید توسط شما انجام شوند، طی یک مسیر تکاملی بر سر راه شما قرار می گیرند و شما با انجام این اقدامات یک مرحله به هدفتان نزدیک می شوید تا در نهایت به مقصد برسید.

احساسات و قانون جذب

احساسات ارتباط نزدیکی با قانون جذب دارد. گفته شد که با توجه کردن به موضوعات مختلف، فرکانسی متناسب با آن موضوع به جهان ارسال می شود. همچنین وقتی به موضوعی توجه میکنیم، با توجه به ماهیت آن موضوع، نوعی احساس در ما شکل می گیرد. اگر جنس آن موضوع مثبت باشد، طبیعتا احساسی هم که در درون ما شکل می گیرد مثبت و اگر موضوع منفی باشد، احساس ما نیز منفی خواهد بود. بنابراین یک راه برای فهمیدن اینکه در حال ارسال چه فرکانسی به جهان هستیم، توجه به احساسات است.

 

احساسات خوب اتفاقات خوب و احساسات بد اتفاقات بد را رقم می زنند

 

image004

 

در واقع ما در زندگی باید همواره خواسته هایی مشخص و معین داشته باشیم. سپس متناسب با این خواسته ها، باورهای مناسبی را در ذهن ایجاد کنیم. در طول روز نیز مراقب کانون توجه و تمرکزمان باشیم و تنها به موضوعاتی که با اهداف ما هماهنگی دارند توجه کنیم. دقیقا مانند یک بدنساز که برای رسیدن به یک شکل بدنی عالی، مدام نقاط ضعف عضلات خود را زیر نظر می گیرد و برای تقویت آنها تمرینات مختلف انجام می دهد، ما نیز باید هر لحظه اتفاقات ناخوشایند یا نقاط ضعفی که در جنبه های مختلف زندگیمان وجود دارد را بررسی کرده و ببینیم با چه باورها و رفتارهایی آنها را به زندگیمان جذب کرده ایم تا با تغییر باورها و کانون توجه بتوانیم وضعیت فعلی را بهبود ببخشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied