شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

راهنمای جامع خرید ژنراتور تک فاز

دیزل ژنراتور یا همان برق اضطراری دستگاهی است که در زمان قطعی برق یا نبود آن برق مورد نیاز را تولید می کند. این دستگاه از دو قسمت آلترناتور یا ژنراتور و موتور دیزلی تولید شده است و با وسیله آن می توان در هر مکانی در مقیاس وسیع برق تولید نمود. اجزای آن شامل موتور دیزل، فیلتر هوا، رادیاتور و سیستم خنک کننده و دینام و… است. این دستگاه در مدل های ژنراتور تک فاز و سه فاز و در قدرت های مختلفی تولید شده است. سایت رادوکو‌ انواع دیزل ژنراتور را در برندهای مختلفی ارائه کرده است.

دیزل ژنراتور یا همان برق اضطراری دستگاهی است که در زمان قطعی برق یا نبود آن برق مورد نیاز را تولید می کند. این دستگاه از دو قسمت آلترناتور یا ژنراتور و موتور دیزلی تولید شده است و با وسیله آن می توان در هر مکانی در مقیاس وسیع برق تولید نمود. اجزای آن شامل موتور دیزل، فیلتر هوا، رادیاتور و سیستم خنک کننده و دینام و… است. این دستگاه در مدل های ژنراتور تک فاز و سه فاز و در قدرت های مختلفی تولید شده است. سایت رادوکو‌ انواع دیزل ژنراتور را در برندهای مختلفی ارائه کرده است.

image001

معرفی برندها

  • ژنراتور طرح استمفورد: برند استامفورد سابقه طولانی در زمینه تولید انواع دیزل ژنراتور دارد و در کشور انگلیس واقع شده است. این برند با طراحی و تولید دیزل ژنراتورهای با کیفیت توانسته بخشی از بازار جهانی را از آن خود کند و محصولات خود را در جهان توزیع نماید.
  • برند ولوو پنتا: از بهترین و معروف ترین برندهای تولید دیزل ژنراتور در جهان برند برند ولوو پنتا است. این برند سابقه طولانی در زمینه تولید دیزل های ژنراتور دارد و انواع دیزل ژنراتور بزرگ و صنعتی و کوچک را تولید کرده است. این برند معتبر و معروف در سوئد واقع شد و از با کیفیت ترین متریال و طرح برای تولید محصولاتش استفاده کرده است. این موضوع باعث شده محصولات این برند در جهان طرفداران زیادی را به خود جذب کنند.
  • برند لوول: از شرکت های چینی و خوش نامی که در زمینه تولید انواع دیزل ژنراتور فعالیت می کنند شرکت لوول است. این شرکت توانسته با تولید دیزل ژنراتور با کیفیت در بازار با برندهای جهانی رقابت کند. این برند سابقه طولانی ندارد اما به دلیل استفاده از متریال و طراحی عالی توانسته با ابر قدرت های دیزل ژنراتور در جهان رقابت کند.‌
  • برند پرکینز: شرکت پرکینز از دیگر تولید کنندگان دیزل ژنراتور در جهان است که حدود صد سال در زمینه تولید موتورهای ژنراتور سابقه دارد و می توان آن را جزو برندهای خوش نام و پر طرفدار در این زمینه دانست. 
  • برند کامینز: از دیگر برندهای خوش نام دیزل ژنراتور برند برند کامینز است که در ایالات متحده واقع شده و از بزرگ ترین شرکت های تولید این محصولات است. این برند اقدام به تولید انواع دیزل ژنراتور، سوخت رسان انژکتور، سامانه‌ های کنترل قدرت و فیلتراسیون کرده است و در جهان با نام برترین برند تولید این محصولات شناخته می شود. این شرکت بزرگ توانسته در کشورهای مختلف حدود ۶ هزار نمایندگی برای توزیع محصولات خود ایجاد کند.
  • برند لینز: بزند لینز را می توان یک برند خوش نام در بازار جهانی دانست که به دلیل تولید محصولات پر قدرت، با قیمت و کیفیت عالی توانسته توجه خریداران را به سمت خود بکشاند و رضایت آن ها را جلب کند. این برند ایتالیایی مدت کمی است که وارد بازار جهانی شده اما به دلیل تولید دیزل ژنراتورهای پر قدرت توانسته به سرعت در این زمینه پیشرفت کند.

image002

 
  • برند کاترپیلار: کاترپیلار از دیگر شرکت های پیشرو و نامی در جهان است که در زمینه طراحی و ساخت انواع دیزل ژنراتور فعالیت می کند و توانسته دیزل ژنراتوری طراحی کند که پر قدرت و با کیفیت باشد.
  • برند مکالته: این برند فرانسوی را می توان از بهترین شرکت های پیشرو در زمینه تولید دیزل ژنراتور دانست که حدود هفتاد سال است در این زمینه فعالیت می کند. این شرکت بزرگ و معتبر با تولید دیزل ژنراتور با قدرت و با کیفیت توانسته جایگاه خوبی در بازار جهانی را از آن خود کند.
  • برند بنز: از برندهایی که شهرت جهانی در تولید دیزل ژنراتور دارند شرکت بنز است. اگر در بازار دیزل ژنراتور فعالیت داشته باشید حتما نام این برند معروف به گوش شما خورده است. این شرکت با ساخت و استفاده از موتور دیزل در دستگاه ژنراتور توانسته محصولی با کیفیت به بازار ارائه کند.
 

image003

 

موارد فنی مهم هنگام خرید ژنراتور

دیزل ژنراتور دستگاهی است که نیاز به برق را در صنایع و محیط های خارج از شهر و… فراهم می کند بنابراین در خرید آن باید اطلاعاتی راجع به اندازه، توان، مدل و برند داشته باشید. برای خرید دیزل ژنراتور در ابتدا باید نوع نیاز خود را مشخص کنید و تعیین کنید برای رفع چه نوع نیازی قرار است دیزل ژنراتور تک فاز خریداری کنید.

 در این مرحله باید ماندگاری و طول عمر دستگاه را در نظر بگیرید تا بتوانید هزینه های نگهداری و تعمیر دستگاه را کاهش دهید. در مرحله بعد باید به ویژگی های دستگاه مانند سوئیچ انتقال، خاموش شدن خودکار، خنک کننده اتوماتیک، و تنظیم ولتاژ اتوماتیک و… را بررسی کنید.

image004

از مهم ترین نکات در خرید ژنراتور تک فاز توجه به توان خروجی دستگاه است که این توان با کیلو ولت آمپر یا واحد کیلو وات اعلام می شود. متناسب با نیاز خود دیزل ژنراتوری خریداری کنید که قادر به تامین نیاز برق مصرفی صنایع و کارگاه شما باشد.

 

از کجا بخریم

بعد از شناخت برندهای مطرح و معروف دیزل ژنراتور نوبت آن می رسد که تصمیم خود را گرفته و این دستگاه را خریداری کنید‌. اما این که از کدام فروشگاه دیزل ژنراتور را خریداری کنید که ضمن معتبر بودن خدمات پس از فروش و گارانتی داشته باشد اهمیت زیادی دارد.

سایت رادوکو‌ ارائه دهنده دستگاه ژنراتور تک فاز و سه فاز و… در قدرت و توان های مختلف است. شما می توانید این دستگاه را از سایت رادوکو‌ با اطمینان از کیفیت و خدمات پس از فروش خریداری کنید. قیمت این دستگاه بستگی به قدرت و توان و نوع مدل آن دارد و در صورتی که قصد دارید در مورد قیمت دیزل ژنراتور بدانید می توانید قیمت این محصولات را از سایت رادوکو‌ استعلام بگیرید.

 

خدمات پس از فروش چقدر مهمه

توجه داشتن به خدمات پس از فروش اهمیت زیادی دارد. فروشندگان برا این که مشتریان و خریداران را از مرغوب بودن کالا مطمئن کنند برای کالا های خود خدمات پس از فروش می گذارند.

 

در واقع این کار به منظور جلب کردن رضایت خریداران انجام می شود تا خریداران مطمئن شوند کالایی که خریداری می کنند مرغوب بوده و فروشنده آن را تضمین کرده است. خدمات پس از فروش مانند راه اندازی و نصب دستگاه، تعویض قطعات یدکی دستگاه ژنراتور تک فاز به صورت رایگان و تعمیر آن است. بعد از خرید کالا امکان دارد هزینه هایی برای کالای فروش رفته ایجاد شود مانند هزینه های تضمین کالا که فروشندگان آن را در قالب گارانتی ارائه می دهند.

 

جمع بندی

آلترناتور یا ژنراتور دستگاهی است که به آن موتور الکتریکی هم گفته می شود و برای تولید انرژی الکتریکی از آن استفاده می‌ شود و جزو قطعات الکترونیکی به شمار می رود. این دستگاه دارای قطعه اصلی به نام آلترناتور یا ژنراتور و سیم پیچ است که در فرایند مونتاژ کردن و کوپله کردن به دستگاه خروجی می تواند برق مورد نیاز صنایع را فراهم کند.

 

شرکت های بزرگ زیادی در کشورهای مختلف سطح جهان جزو عامل های پیشرو در تولید دیزل ژنراتور هستند و این دستگاه را در مدل های مختلفی به بازار جهانی عرضه کرده اند. یکی از فروشگاه های اینترنتی فروش ژنراتور تک فاز فروشگاه رادوکو‌ است که این محصولات را با تضمین اصالت و خدمات پس از فروش به خریداران محترم ارائه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied