شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

قیمت گوشی موبایل و سایر کالاهای دیجیتال را از مهام دیجی بپرس!

ما به عنوان یک فروشگاه با سابقه سعی می کنیم که مهم ترین نکات مربوط به خرید گوشی های موبایل اورجینال و سایر کالاهای دیجیتالی را در اختیار شما دوستان عزیزمان قرار دهیم. من محمد کدخدایی هستم به عنوان سردبیر نشریه مهام دیجی فعالیت می کنم و میخوام بهتون بگم که چرا باید به این فروشگاه اعتماد کنید. لطفا با من همراه باشید.

سلام امروز از مهام دیجی مهمان سایت شمانیوز شدیم تا مهم ترین نکات برای گرفتن قیمت روز گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، کنسول بازی و صدها نوع کالای اورجینال دیگه را براتون توضیح بدیم.  مهام دیجی یک فروشگاه آنلاین متعلق به شرکت همراه تجارت مهام است. این فروشگاه اینترنتی دارای تمام مجوزهای قانونی مانند اینماد است که اعتبار و درخشش آن را چند برابر می کند. ما به عنوان یک فروشگاه با سابقه سعی می کنیم که مهم ترین نکات مربوط به خرید گوشی های موبایل اورجینال و سایر کالاهای دیجیتالی را در اختیار شما دوستان عزیزمان قرار دهیم. من محمد کدخدایی هستم به عنوان سردبیر نشریه مهام دیجی فعالیت می کنم و میخوام بهتون بگم که چرا باید به این فروشگاه اعتماد کنید. لطفا با من همراه باشید.

مهام دیجی

داستان مهام دیجی ؛ متعلق به همراه تجارت مهام

همراه تجارت مهام به عنوان یک شرکت بزرگ و وارد کننده قانونی کالاهای دیجیتال ؛ چندین سال بود که به عنوان عمده فروش و تامین کننده سایر فروشگاه های اینترنتی فعالیت میکرد و بعد از اون تصمیم میگیره که فروشگاه اینترنتی خودش را راه اندازی کنه و بطور مستقیم در خدمت مردم عزیز ایران باشه. حالا نتیجه این تصمیم شده : فروشگاه آنلاین مهام دیجی مکانی برای رسیدن به کالاهای دیجیتال!

چرا مهام دیجی را انتخاب کنیم ؟!

من شخصا پونزده سال هست که در زمینه گوشی های هوشمند و سایر محصولات دیجیتالی فعالیت می کنم و به خاطر همکاری با این تیم خوشحالم و عاشق مهام دیجی هستم. نه تنها من بلکه حتی بزرگ ترین فروشگاه های حضوری خرید موبایل در تهران، مشهد، اصفهان و سایر کلان شهر های بزرگ، این شرکت و مدیریت آن را به خوش نامی تایید می کنند. مشتریان بزرگ "مهام دیجی" سالیان سال هست که از این شرکت معتبر به صورت عمده موبایل می خرند. شرکت همراه تجارت مهام؛ بهترین قیمت خرید عمده گوشی موبایل در سراسر ایران را ارائه می دهد.

مهام دیجی؛ خوشنام در بین همکاران و سایر فروشندگان موبایل

وقتی ده سال پیش تصمیم گرفتم یک فروشگاه آنلاین شخصی برای خرید اینترنتی کالاهای دیجیتالی راه اندازی کنم متوجه شدم که این کار یک تیم بزرگ و خوب میخواد و برای همین تصمیم گرفتم موقتا دست نگه دارم. در طول سالیان متمادی که تجربه کسب کردم همیشه شاهد رشد مجموعه مهام دیجی بوده و هستم و اکنون چند سالی هست که با این شرکت معتبر همکاری دارم. امروز اینجا برای بررسی و ارائه مهمترین فاکتورهای خرید گوشی با بهترین قیمت ، با افتخار در خدمت شما هستم.

فروشگاه مهام دیجی

بهترین قیمت عمده فروش برای خرید موبایل ؟

آیا خرید ارزان گوشی می تواند به عنوان یک معیار برای تجربه بهترین قیمت موبایل به نظر برسد ؟! قطعا اینطوری نیست! چند مدتی هست که ما شاهد پست های اینستاگرامی هستیم که بیان می کنند : خرید گوشی از آمازون یا واردات گوشی از دبی خیلی ارزان تر از خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی ایرانی است و با کلیپ های اینطوری روبرو میشویم. اما اینها فقط تبلیغات زرد برای جذب فالور اینستاگرام هست و با واقعیت بازار موبایل ایران فرق دارد.

اگر بخواهید فقط یک گوشی بخرید، چه بخواهید چند گوشی بخرید باید به این نکته دقت داشته باشید : برای هر گوشی موبایل که قراره وارد ایران بشه باید هنگام خرید، هزینه هایی مانند حمل و نقل، گمرک، رجیستری و سایر هزینه ها را نیز در نظر بگیرید. این مسئله واردات گوشی را مدیریت مهام دیجی به طور کامل برای  من توضیح دادند چون خودشون سالیان سال هست که بطور قانونی مشغول وارد کردن گوشی های اورجینال هستند رو این موضوع تسلط کامل دارند و من متوجه شدم که واردات و فروش گوشی به قیمت عمده واقعا داستان پیچیده ای داره!

البته ادامه داستان به این راحتی نیست و وقتی من تحقیق کردم متوجه شدم که حتی خرید از ( مارکت پلیس ها و دایرکتوری کالا ) مانند سایت بین المللی علی بابا نیز شامل ریسک های بزرگ تری است. خرید گوشی به قیمت عمده یا خرید عمده موبایل یا سایر کالاهای دیجیتال اگرچه از علی بابا یا حتی آمازون واقعا جالب به نظر می رسد اما کالاهای تقلبی بسیاری نیز در آنها وجود دارد. به طور مثال سایت علی بابا به طور مستقل کالا نمیفروشه بلکه فروشنده ها توی اون ثبت نام می کنند و مشغول فروختن کالا میشن،  حتی خیلی از فروشگاه های ایرانی همینطورن و خودشون محصول نمیفروشن!

 

 

مسائل مهم و تاثیر گذار روی قیمت روز گوشی موبایل

اولین و مهم ترین موضوعی که باعث تغییر در قیمت لحظه ای موبایل میشه طبیعتا تغییر در بازار ارز هست. با تغییر قیمت ارزها ما شاهد کم و زیاد شدن قیمت انواع گوشی های موبایل هستیم. دومین نکته مهم و تاثیر گذار برای قیمت ؛ مربوط به گوشی های جدید هست!

قیمت روز گوشی های جدید

شما فرض کنید که یک مدل از گوشی سامسونگ که به عنوان یک گوشی پر فروش و نسبتا جدید شناخته میشه با قیمت مثلا بیست میلیون تومان به فروش میرسه. حالا اگر سامسونگ یک محصول جدید معرفی کنه که 28 میلیون تومان قیمت گذاری شود، معادله حساب کتاب قیمت گوشی ها تغییر میکنه.

اولا این گوشی جدید 28 میلیونی احتمالا با یک حباب قیمتی وارد بازار موبایل می شود که بخاطر جدید بودن است. البته ممکنه این گوشی جدید سامسونگ دارای ارزش خرید بالاتری نسبت به گوشی قبلی باشه. اینطوری گوشی 28 میلیونی سامسونگ باعث افت قیمت گوشی 20 میلیونی خواهد شد. مثلا بخاطر باتری قوی تر ، دوربین خیلی بهتر و یا حتی طراحی جدید ظاهری ممکنه مردم ترجیح بدهند دست نگه دارند تا گوشی جدید کمی ارزان تر شده و از خرید مدل بیست میلیونی سامسونگ دست می کشند.

رقابت برندها را در نظر بگیرید

خب حالا پای سایر رقبا را به داستان قیمت گوشی های موبایل باز می کنیم. حالا هم زمان با عرضه گوشی جدید و 28 میلیونی سامسونگ ، شیائومی سعی میکند یک گوشی جدید شیائومی با مشخصات مشابه عرضه کند که احتمالا حدود 25 میلیون تومن قیمت گذاری خواهد شد. خب حالا اینطوری رقابت قیمت بین برندها شروع میشود. ممکن است شیائومی در این مدل از یک پردازنده جدید استفاده کند که قدرت بیشتری را به رخ کشیده اما یک نمایشگر ارزان تر نصب کند تا قیمت مدل جدید عرضه شده را زیر محصول شیائومی نگه دارد. البته شیائومی همیشه کیفیت را فدای قیمت نمی کند. بطور مثال: شیائومی همیشه محصولاتش را با کمترین سود به فروش میرساند اما آن را از طریق تبلیغات در برنامه ها جبران می کند.

 

 

خرید گوشی مهام دیجی

توجه به مشخصات گوشی ها

علاوه بر موارد بالا مسئله هایی مانند رقابت بین برندها را مطرح کردیم، حالا به مواردی که روی خرید شما به‌طور مستقیم تاثیر می گذارد صحبت خواهیم کرد. منظور من چیزی نیست به جز مشخصات گوشی! چیزهایی مانند ظاهر برای شما اهمیت داره برای همین شیائومی وقتی متوجه شد که سامسونگ هم برای رقابتی کردن قیمت گوشی ها دست  بکار شده ، تصمیم گرفت گوشی هایی با ظاهر پرچمدار اما مشخصات میانرده وارد بازار کند. سهم عمده ای از قیمت گوشی ها به نمایشگر و پردازنده تعلق داره ، همچنین مشخصات دوربین گوشی موبایل نیز روی قیمت خرید آن تاثیر گذار است

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید توصیه می کنم مقاله راهنمای قیمت گوشی ما را مطالعه کنید

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied