شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

متخصص چشم خوب در تهران

اگر شما هم دچار مشکلات بینایی شده اید و به دنبال یک متخصص چشم خوب در تهران می گردید، دکتر پورمازار یکی از بهترین گزینه ها است.

چشم انسان یکی از حساس ترین اعضای بدن اوست که نیاز به مراقبت زیادی داشته و بیماری های مربوط به آن معمولا زندگی روزمره انسان را با اخلال مواجه می کند. از طرف دیگر برای معالجه بیماری های چشم اهمیت بسیاری دارد که نزد چه پزشکی می روید. چرا که دانش، تجربه و مهارت یک چشم پزشک در بهبود بینایی شما حرف اول را می زند و فقط در صورتی می توانید به یک چشم پزشک اعتماد کنید که عملکرد موفقی در گذشته داشته باشد. اگر شما هم دچار مشکلات بینایی شده اید و به دنبال یک متخصص چشم خوب در تهران می گردید، دکتر پورمازار یکی از بهترین گزینه ها است.

 

متخصص چشم خوب در تهران

 

وظایف متخصص چشم چیست؟

متخصص چشم یا چشم پزشک به فردی گفته می شود که با تشخیص بیماری های چشمی نسبت به درمان یا جراحی چشم اقدام می کند و دارای ابزارهای تخصصی چشم پزشکی است. چشم انسان بر اثر عوامل مختلف دچار بیماری هایی مثل عفونت، آب مروارید، گل مژه، انحراف دید و... می شود؛ وظیفه تشخیص و درمان این بیماری ها بر عهده متخصص چشم است. فعالیت ها و وظایف متخصص چشم خوب در تهران به طور خلاصه در زیر قید شده اند:

 

1. معاینه دقیق چشم با استفاده از ابزار چشم پزشکی

2. تشخیص بیماری ها و عیوب انکساری چشم بیمار

3. تصمیم گیری درباره شیوه درمان مناسب ( درمان دارویی، جراحی و...)

4. ارائه راهنمایی های تخصصی به مراجعین در خصوص چگونگی پیشگیری از مشکلات چشمی
 

 چشم پزشک خوب در تهران

 

ویژگی های متخصص چشم خوب

اگر ساکن تهران هستید و با مشکلات بینایی مواجه شده اید، بهتر است بدانید که برای انتخاب یک متخصص چشم خوب در تهران به چه معیارهایی باید توجه کنید. یکی از ویژگی های اساسی و مهم چشم پزشک خوب بهره مندی از دانش و مهارت کافی در زمینه فعالیت خود و آشنایی با برترین متدهای درمانی روز دنیا است. اما یک متخصص چشم خوب علاوه بر دانش، به ویژگی های اخلاقی و شخصیتی دیگری نیز احتیاج دارد تا بتواند به بهترین نحو بیماران خود را معالجه کند و رضایت آن ها را کسب نماید. برخی از این ویژگی ها در زیر لیست شده اند:

1. رعایت نظم و انضباط: ارزش قائل شدن برای وقت بیماران، به موقع حاضر شدن در مطب و نوبت دهی دقیق از جمله ویژگی های یک چشم پزشک خوب و حرفه ای هستند که نشان می دهند پزشکی وظیفه شناس و متعهد است.

2. برخورد مناسب با بیمار: دکتر چشم پزشک باید تلاش کند تا با برخوردی صمیمی و همراه با احترام، با بیماران خود رفتار کرده و آن ها را به ادامه درمان و مراجعه های بعدی مشتاق کند.

3. آرامش دادن به بیمار: یک متخصص چشم خوب در تهران باید توانایی این را داشته باشد که بیمار را در کمال آرامش از مشکل خود مطلع کند و به او اطمینان بدهد که تمام توان خود را برای درمان بیماری او به کار خواهد گرفت. القای حس امنیت به بیمار و جلب اعتماد او باعث می شود فرد برای ادامه درمان امیدوار شود و توصیه های چشم پزشک را به خوبی رعایت کند.

4. دقت در تشخیص و معالجه بیمار: ممکن است برای یک بیمار متناسب با شرایط او روش های درمانی متعددی وجود داشته باشند. یک چشم پزشک ماهر و باتجربه باید بهترین و کم خطر ترین شیوه درمان را برای بیمار انتخاب کرده و با توجه به شخصیت، سن، توان مالی و شرایط بیماری فرد راه حل مناسب تر را اتخاذ کند.

 

چه زمانی به متخصص چشم مراجعه کنیم؟

چشم انسان بر اثر عواملی مثل بالا رفتن سن، بیماری های زمینه ای، عوامل محیطی و... در معرض خطر بیماری های گوناگونی قرار می گیرد و لازم است تا سلامت چشم به طور منظم مورد ارزیابی قرار گیرد. ممکن است شما هم این سوال را بپرسید که " چه زمانی باید به چشم پزشک مراجعه کنیم؟" در پاسخ به این سوال باید گفت بهترین زمان مراجعه به چشم پزشک هنگامی است که چشم شما دچار بیماری نشده یا حداقل در مراحل ابتدایی بیماری قرار دارد. یکی از مهم ترین معاینات پزشکی که باید برای کودکان زیر 7 سال انجام بگیرد، معاینه چشم است. زیرا اغلب مشکلات بینایی کودکان در این سنین ظاهر می شوند و بهتر است با انجام معاینات منظم از آن ها پیشگیری کرد.

همچنین برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های چشمی ناشی از بالا رفتن سن، لازم است افراد پس از سن 40 سالگی به طور مرتب توسط چشم پزشک معاینه شوند تا از مبتلا شدن به مشکلاتی مثل پیر چشمی، آب مروارید، آب سیاه و... مصون بمانند. بنابراین توصیه می شود افراد بالای 40 سال هر سه سال یک بار، افراد بالای 50 سال هر دو سال یکبار و افراد بالای 60 سال حداقل سالی یک بار به متخصص چشم خوب در تهران مراجعه کنند. علاوه بر معاینات بینایی سنجی که برای همه افراد ضروری است، در صورت مشاهده هرگونه علائم غیر عادی مثل تاری دید، التهاب چشم، افتادگی پلک و... نیز باید سریعاً به چشم پزشک مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید.

 

مراجعه به پزشک

بیماری های چشمی معمولاً آزاردهنده بوده و فعالیت های عادی و روزمره افراد را مختل می کنند. از طرف دیگر گاهی عارضه های چشمی به عنوان نشانه و زنگ خطر ابتلا به بیماری های جدی تر شناخته می شوند. بنابراین لازم است در صورت وجود اختلال در بینایی سریعاً به چشم پزشک مراجعه کنید و معاینه شوید. جهت دریافت خدمات از یک متخصص چشم خوب در تهران می توانید با مطب دکتر رضا پورمازار ، جراح و متخصص بیماری های چشمی تماس بگیرید و نوبت معاینه دریافت کنید. چنانچه برای درمان مشکلات بینایی خود توسط یک پزشک متخصص درمان شوید، سریع تر و آسان تر به بهبودی دست خواهید یافت و در ضمن نیازی نیست نگران عوارض جانبی درمان های دارویی یا جراحی باشید.

 

دکتر رضا پورمازار

 

تماس با مطب دکتر رضا پورمازار

تلفن تماس :

09108077708

021-26760892

021-26760439

آدرس :

تهران - سعادت آباد - خیابان سرو غربی - خیابان بخشایش - انتهای کوچه هفدهم (17) - جنب بیمارستان عرفان - پلاک 54 – ساختمان عرفان – طبقه 4 – واحد 403

آدرس سایت:

https://drpourmazar.com

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی