شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

ارز تتر چیست؟ آشنایی با محبوب ترین استیبل کوین در بازار

ارز دیجیتال تتر با علامت اختصاری USDT شناخته شده و همواره ارزش و قیمت تتر برابر با 1 دلار است. تتر یکی از ارزهای دیجیتال مهم برای توسعه شبکه بلاکچین شناخته می‌شود. هر معامله‌گر و تریدر حرفه‌ای برای انجام معامله به تتر نیاز دارد. وایت‌پیپر تتر توسط گروهی از علاقه‌مندان به بیت کوین در سال 2012 منتشر شد.

چه مقدار با مفهوم استیبل کوین آشنا هستید یا اینکه به نظرتان تتر چه اهمیتی در بازار ارزهای دیجیتال دارد؟ ارز دیجیتال تتر یکی از مهم‌ترین رمزارزها به شمار می‌رود و در رده سوم سایت معتبر کوین مارکت کپ قرار گرفته است. ارز دیجیتال تتر پشتوانه دلاری دارد و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین استیبل کوین‌های بازار ارز دیجیتال شناخته می‌‌شود. در این مقاله قصد داریم به سوال «ارز تتر چیست» پاسخ دهیم و اشاره‌ای به اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم. اگر شما هم جزو تریدرهای کریپتوکارنسی هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

تاریخچه تتر؛ از ریل کوین تا تتر

ارز دیجیتال تتر با علامت اختصاری USDT شناخته شده و همواره ارزش و قیمت تتر برابر با 1 دلار است. تتر یکی از ارزهای دیجیتال مهم برای توسعه شبکه بلاکچین شناخته می‌شود. هر معامله‌گر و تریدر حرفه‌ای برای انجام معامله به تتر نیاز دارد. وایت‌پیپر تتر توسط گروهی از علاقه‌مندان به بیت کوین در سال 2012 منتشر شد.

در سال 2014 رمز ارز ریل کوین به بازار معرفی شد که در نهایت نام پروژه به تتر تغییر پیدا کرد. سال 2015 رمزارز تتر برای معامله در صرافی‌ها قرار گرفت و شرکت آی فینیکس مالک تتر نام گرفت. توجه داشته باشید برای خریدو‌فروش تتر می‌توانید از خدمات صرافی آنلاین اکس اونیکس استفاده کنید. صرافی ارز دیجیتال اکس اونیکس رمزارزهای بسیاری را پشتیبانی می‌کند و شرایط خوبی برای تریدرها فراهم کرده است.

 

https://lh6.googleusercontent.com/cRvr5TZXhtvsZfxqg47dOMjOo9wGK6HHFPGx7ABcUAlC67wsQPA1LU32d8q97WmWuJq6yS7PayZJNXsI9G7cxOlChqsvhZejzYKVRJ9ymz__DjJ-foZoYBXYZsiXslzoKw0_s0mTWmSEcVQYfSm0H2k

 

هدف از ایجاد پروژه تتر؛ حفظ نوسانات بازار

هدف از ایجاد تتر ساخت یک دارایی امن و دیجیتال بود که در طولانی مدت قیمت آن ثابت بماند. تریدرها از استیبل کوین تتر برای معامله‌های بسیاری استفاده می‌کنند و برخی از تریدرها از این ارز دیجیتال به‌عنوان منبع درآمد کمک می‌گیرند. رمزارز تتر به‌عنوان یک ارز ثابت یا استیبل کوین با پشتیبانی ارز فیات نظر بسیاری از تاجران و سرمایه‌گذاران را جلب کرده است. شبکه تتر در ابتدا روی بلاک چین بیت کوین ایجاد شد و برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال ارزش تتر به میزان عرضه و تقاضا بستگی ندارد. عامل موثر در قیمت تتر، قیمت ارز فیات دلار محسوب می‌شود.

در واقع تتر واسطه میان ارزهای فیات با کریپتوکارنسی است. ارز دیجیتال تتر با ثابت بودن قیمت، شفافیت در پروژه و کارمزد بسیار پایین تراکنش‌ها شرایط مناسبی برای انجام معاملات فراهم می‌کند. معمولا تریدرهای ایرانی از ارز دیجیتال تتر برای حفظ سرمایه استفاده می‌کنند و کمتر کسی به فکر درآمد از طریق ارز دیجیتال تتر است؛ اما در این میان برخی افراد هستند که از طریق تتر نیز سودهای بسیار خوبی دریافت می‌کنند. برای آگاهی بیشتر در رابطه با سوددهی تتر توصیه می‌کنیم مقاله تحت عنوان « محاسبه سود تتر » را در مجله اکس اونیکس مطالعه کنید. در این مقاله کلیه روش‌های سوددهی از طریق تتر عنوان شده است.

 

دلار و اوراق کاغذی؛ بهترین پشتیبان‌های ارز دیجیتال تتر

تتر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین استیبل کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. اوایل راه‌اندازی پروژه تتر به ازای هر 1 تتر، 1 دلار در بانک مرکزی نگهداری می‌شد، اما به‌مرور زمان این روند تغییر کرد و در حال حاضر نزدیک به 80 درصد سرمایه اصلی تتر پشتوانه دلاری دارد و مابقی اوراق ارزشمند است؛ بنابراین در پاسخ به سوال «ارز تتر چیست» باید عنوان کنیم، ارز ثابت تتر نوسانات قیمتی سایر رمزارزها را ندارد و یک دارایی بدون نوسان محسوب می‌شود. استیبل کوین‌های دیگری نیز در بازار کریپتوکارنسی وجود دارد. استیبل کوین‌های ترو یو اس دی، دای و همچنین یو اس دی کوین برخی از ارزهای ثابت کریپتوکارنسی هستند؛ اما استیبل کوین تتر به‌عنوان یکی از معروف‌ترین ارزهای ثابت شناخته می‌شود.

ارز دیجیتال تتر تقریبا در همه صرافی‌های آنلاین عرضه می‌شود و برای خرید ارز دیجیتال تتر یا سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید از خدمات صرافی آنلاین اکس اونیکس استفاده کنید. صرافی exonyx از رمزارزهای بسیاری پشتیبانی خواهد کرد و  همچنین صرافی ارز دیجیتال اکس اونیکس کمترین کارمزد را بین صرافی‌های ارز دیجیتال دریافت می‌کند.

 

https://lh4.googleusercontent.com/p6O3mgPqaDzveQdWCLf63M7K2Ckk2M0DBOFvws246wkEiIv0mKBhentQPAqpVunG6MIA3L8pWG32WGLa5wR8DTGh9iHACdBg7u5bisUzS5Q21BbmmMPBHa5KR-S6RjAyeGkrY6lQP5qwUAMGhA2rjwY

 

خریدو‌فروش ارز دیجیتال تتر با احراز هویت سریع در صرافی آنلاین اکس اونیکس

در این مقاله به سوال «ارز تتر چیست» پاسخ دادیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های ارز دیجیتال تتر داشتیم. استیبل کوین تتر یکی از مهم‌ترین ارزهای کریپتوکارنسی است که با نماد USDT شناخته می‌شود و رتبه سوم را میان ارزهای دیجیتال در اختیار دارد. معمولا تریدرها از ارز دیجیتال تتر برای حفظ سرمایه استفاده می‌کنند. ارزش ارز دیجیتال تتر به‌دلیل اینکه پشتوانه دلار دارد، معادل با 1 دلار آمریکا در نظر گرفته می‌شود.

برای خریدو‌فروش تتر می‌توانید از خدمات صرافی ارز دیجیتال اکس اونیکس استفاده کنید. صرافی exonyx بسیاری از رمزارزهای موجود در بازار را عرضه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی اکس اونیکس امنیت بالا به همراه کارمزد بسیار مناسب است. پروسه احراز هویت در صرافی آنلاین اکس اونیکس به‌راحتی انجام خواهد شد. برای مشاهده کلیه خدمات اکس اونیکس به نشانی اینترنتی exonyx.org مراجعه کنید.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied