شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

کد تخفیف دیجی کالا جت؛ از نان تا اقلام روزانه را با تخفیف بخرید

سایت‌های متنوعی راه‌اندازی ‌شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تنها با چند کلیک، سفارشات آنلاین خود را درب منزل تحویل بگیرید. یکی از این اپلیکیشن‌ها دیجی کالا جت می‌باشد. این پلتفرم که به نوعی زیرمجموعه دیجی کالا نیز می‌باشد، برای ارسال هرچه سریع‌تر محصولات سوپرمارکتی راه‌اندازی شده ‌است.

سایت‌های متنوعی راه‌اندازی ‌شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تنها با چند کلیک، سفارشات آنلاین خود را درب منزل تحویل بگیرید. یکی از این اپلیکیشن‌ها دیجی کالا جت می‌باشد. این پلتفرم که به نوعی زیرمجموعه دیجی کالا نیز می‌باشد، برای ارسال هرچه سریع‌تر محصولات سوپرمارکتی راه‌اندازی شده ‌است.

شعار این مجموعه ارسال سفارشات زیر نیم ساعت است و تا امروز حتی با توجه به شلوغی شهرها توانسته به این شعار خود پایبند باشد. دیجی کالا جت نیز مانند هر مجموعه‌ی دیگر برای افزایش فروش و بالا رفتن رضایت مشتریان، خدمات مختلفی به کاربرانش ارائه می‌دهد. تخفیف‌های هیجان‌انگیز یکی از این روش‌ها است که باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود. با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا جت می‌توانید هزینه‌ی کمتری بابت سفارشات خود پرداخت کنید. در ادامه 4 مورد از کدهای تخفیف این مجموعه را به شما معرفی خواهیم‌کرد.

 

 

معرفی 4 کد تخفیف دیجی کالا جت

دیجی کالا جت کدهای تخفیف متنوعی برای کاربران خود در نظر گرفته ‌است و بسته به کد تخفیفی که از آن استفاده می‌کنید، درصدهای مختلفی از مبلغ کل فاکتور شما کسر خواهد شد. در ادامه 4 مورد از متداول‌ترین کدهای تخفیف دیجی کالا جت را به شما معرفی می‌کنیم اما برای دسترسی به کدهای بیشتر می‌توانید به صفحه دیجی کالا جت در سایت موپُن مراجعه کنید تا از این کدها استفاده کنید.

 

کد تخفیف نان دیجی جت

علاوه‌بر محصولات سوپرمارکتی که سرعت ارسال برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، می‌توانید کالاهایی مثل نان، انواع دارو و... را نیز از دیجی جت سفارش دهید. برای سفارش نان کافی‌ است وارد اپلیکیشن دیجی جت شوید و از نزدیک‌ترین نانوایی نان مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نانی داغ و خوشمزه به دستتان برسد. همچنین با استفاده از کد تخفیف ویژه‌ی خرید نان می‌توانید با مبلغ کمتر از نانوایی‌های مورد نظرتان نان سفارش دهید.

 

شرایط استفاده از کد تخفیف نان دیجی جت:

کد تخفیف: BN2F

میزان تخفیف: 10 هزار تومان

محدودیت‌ها: برای خریدهای بالای 20 هزار تومان

 

کد تخفیف پروتئین دیجی جت

پروتئین‌ها در لیست محصولاتی با قیمت بالا قرار دارند. استفاده از کدهای تخفیف پروتئین دیجی جت، به کاهش هزینه‌ها کمک به سزایی می‌کند. برای استفاده از این کدها کافی‌ست در هنگام پرداخت و نهایی شدن خریدتان، کد تخفیف مربوطه را در کادر مشخص ‌شده وارد کنید. با این‌کار میزان تخفیف در نظر گرفته‌شده برای آن کد برای شما فعال خواهد شد. البته کدهای متنوع‌تری نیز برای سفارش پروتئین وجود دارد که با مراجعه به سایت موپُن می‌توانید از آنها استفاده کنید.

 

شرایط استفاده از کد تخفیف پروتئین دیجی جت:

کد تخفیف: NS2U

میزان تخفیف: 30 هزار تومان

محدودیت‌ها: برای خریدهای بالای 200 هزار تومان

 

 

کد تخفیف 40 هزار تومانی دیجی کالا جت

یکی دیگر از تخفیف‌هایی که تیم دیجی جت برای محصولات خود ارائه‌ داده ‌است، تخفیف 40 هزار تومانی برای خرید و سفارش اقلام سوپرمارکتی می‌باشد. برای استفاده از این کد تخفیف کافی است در هنگام نهایی کردن سفارشتان این کد در کادر مشخص‌شده وارد کنید و با این‌کار مبلغ 40 هزار تومان از دیجی جت تخفیف بگیرید.

شرایط استفاده از کد تخفیف 40 هزار تومانی دیجی کالا جت:

کد تخفیف: M4NC

میزان تخفیف: 40 هزار تومان

محدودیت‌ها: برای خریدهای بالای 50 هزار تومان

 

کد تخفیف اولین خرید دیجی جت

برای جذب مشتری جدید و افزایش تعداد کاربران دیجی جت، این مجموعه برای اولین سفارش کد تخفیفی در نظر گرفته ‌است. این کد تخفیف ویژه‌ی کسانی است که تا به حال در دیجی جت فعالیتی نداشته‌اند و بار اول است که می‌خواهند از خدمات این مجموعه استفاده کنند. همچنین برای کسانی که به تازگی قصد دانلود و نصب این اپلیکیشن را دارند نیز فعال است. کدهای تخفیف متنوعی برای این افراد در نظر گرفته‌شده که در اینجا به یک مورد از آن اشاره می‌کنیم.

 

شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید دیجی جت:

کد تخفیف: fk2j

میزان تخفیف: 35 هزار تومان

محدودیت‌ها: برای خریدهای بالای 150 هزار تومان

دیجی کالا جت برای افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن رضایت آنان، کدهای تخفیف متنوع و بی‌شماری برای کاربرانش در نظر گرفته‌ است. شما با مراجعه به سایت موپُن می‌توانید با جست‌وجوی صفحه دیجی کالا جت در موپُن، به لیست کدهای این مجموعه دسترسی داشته ‌باشید. لازم به ذکر است موپُن تمام این کدها را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و نیاز به پرداخت هزینه‌ای نیست.

 

نوع کد

کد تخفیف

میزان تخفیف

محدودیت‌ها

کد تخفیف نان دیجی کالا جت

BN2F

10 هزار تومان

برای خریدهای بالای 20 هزار تومان

 

کد تخفیف پروتئین دیجی کالاجت

NS2U

30 هزار تومان

برای خریدهای بالای 200 هزار تومان

کد تخفیف 40 هزار تومانی دیجیکالاجت

JLDK4

40 هزار تومان

برای خریدهای بالای 100 هزار تومان

کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت

fk2j

35 هزار تومان

برای خریدهای بالای 150 هزار تومان

کد تخفیف میوه و سبزیجات دیجی جت

F2NB

20 هزار تومان

حداقل خرید برای اعمال کد 100 هزار تومان و بر روی فروشگاه‌های جت مارت و کالایی با بیش از 30 درصد تخفیف اعمال نمی‌شود

کد تخفیف آبمیوه و بستنی جت

B2CF

20 هزار تومان

حداقل مبلغ برای استفاده از این کد تخفیف جت 120 هزار تومان

تا 25 درصد کد تخفیف پت شاپ دیجیکالا جت

jpet

20 هزار تومان

برای خرید بالای 120 هزار تومان تا سقف 20 هزار تومان

 

کد تخفیف دیجی کالا

دیجی کالا یکی از مجموعه‌های فروش آنلاین محصولات است که از سال 1385 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این مجموعه در ابتدا پلتفرمی برای فروش آنلاین تلفن‌همراه و دوربین‌های عکاسی بود اما با گذشت زمان و باتوجه به استقبال مردم از این اپلیکیشن، به تنوع محصولات خود اضافه کرد. امروزه شما با مراجعه به این اپلیکیشن می‌توانید محصولات متنوعی را از دسته‌بندی‌های مختلف این مجموعه سفارش دهید تا در روز و ساعت مشخص‌شده توسط خودتان، به دستتان برسد.

از سال 97 محصولات سوپرمارکتی به این مجموعه اضافه شد اما برای راحتی بیشتر کاربران، اپلیکیشن دیجی کالا جت به صورت جداگانه راه‌اندازی شد. دیجی کالا نیز برای افزایش رضایت مشتریان خود، تخفیف‌های متنوعی مثل کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا و... برای محصولات خود در نظر گرفته ‌است که باعث جذب مشتریان جدید می‌شود.

 

 

خریدی همراه با تخفیف از سایر سوپرمارکت ها

برای خرید محصولات سوپرمارکتی، علاوه‌بر دیجی کالا جت مجموعه‌های دیگری نیز وجود دارند که با مراجعه به وبسایت این فروشگاه‌ها، می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید. این مراکز نیز همانند دیجی جت تخفیف‌های متنوعی با درصدهای مختلف روی کالاهای خود قرار داده‌اند.

با مراجعه به سایت موپُن، انتخاب گزینه‌ی فروشگاه‌های آنلاین و در نهایت انتخاب گزینه‌ی سوپرمارکت‌ها، می‌توانید لیست سوپرمارکت‌های مختلف را مشاهده کنید. سوپرمارکت‌های متنوعی مثل اکالا، اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس و... با سایت موپُن همکاری می‌کنند. برای دسترسی به کد تخفیف سوپرمارکت دو راه دارید، یکی جستجوی نام این سوپرمارکت‌ها و دیگری از طریق منوی خود سایت موپُن می‌توانید مایحتاج مورد نیازتان را با استفاده از کدهای تخفیف متنوع خریداری کنید.

 

 

جمع ‌بندی

تقریبا برای همه ما پیش ‌آمده که خیلی فوری به یک کالا نیاز داشته‌ باشیم. در این زمان سفارش محصولات از سوپرمارکت‌های آنلاین به شما بسیار کمک خواهد کرد. دیجی کالا جت یکی از این سوپرمارکت‌های آنلاین است که به سرعت کالای مورد نیاز شما را به همراه تخفیف‌های مهیج به دستتان می‌رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied