شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

قیمت قرنیز پی وی سی؛ ارزان، با کیفیت، طرح جدید | ویستا افرند

قرنیز pvc در پروژه های معماری داخلی ساختمان به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این قطعات می‌توان قسمت پایه دیوار، درست بخشی که محل اتصال سطح کف و دیوار است را پوشاند. از جمله اولویت هایی که در زمان خرید این محصولات اهمیت دارد قیمت قرنیز پی وی سی است. خصوصا زمانی که پروژه بسیار گسترده ای را در پیش داشته باشید. در چنین شرایطی می‌توانید این وسایل کاربردی را به صورت عمده خرید کنید.

قرنیز pvc در پروژه های معماری داخلی ساختمان به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این قطعات می‌توان قسمت پایه دیوار، درست بخشی که محل اتصال سطح کف و دیوار است را پوشاند. از جمله اولویت هایی که در زمان خرید این محصولات اهمیت دارد قیمت قرنیز پی وی سی است. خصوصا زمانی که پروژه بسیار گسترده ای را در پیش داشته باشید. در چنین شرایطی می‌توانید این وسایل کاربردی را به صورت عمده خرید کنید.

کاربری های بسیار وسیعی را می‌توان برای قرنیزها ذکر کرد. اصولا به دلیل برجستگی جزئی که در پایه دیوار ایجاد می‌کنند عملاً باعث حفاظت از سطح دیوار می‌شوند. به این معنا که وسایل و تجهیزات با سطح دیوار تماس پیدا نمی کنند و همیشه یک فاصله حداقل یک سانتی را با دیوار دارند. بنابراین شاهد خط و خش، ساییدگی و مواردی از این قبیل در نمای داخلی ساختمان نخواهیم بود.

 

مقرون به صرفه بودن قیمت قرنیز پی وی سی

به طورکلی قرنیزهای دیوار نمونه‌ها و مدل های متعددی دارند که از جمله پرفروش ترین آنها شامل قرنیز دکوراتیو پلی استایرن، قرنیز لوکس، قرنیز ام دی اف و پروفیل قرنیز است. هریک از این‌ها به دلیل جنس و متریال ساختاری متفاوت خود کاربری های متنوعی دارند. در میان این‌ها قرنیزهایی که ساخته شده از متریال پلیمری پی وی سی هستند قیمت ارزان و مناسبی دارند.

به همین دلیل شما می‌توانید متراژ بالایی از این محصولات را همراه با صرفه جویی در بودجه خود خریداری کنید. شرکت های تولید کننده داخلی در کنار کیفیت بالای این محصولات سعی می‌کنند رنج قیمت را به صورت رقابتی در نظر بگیرند تا خریداران مجبور نباشند با صرف هزینه های بالا پروژه دکوراسیون داخلی خود را تکمیل کنند.

 

 

خرید قرنیز پی وی سی طرح چوب؛ صرفه جویی در هزینه‌ها

از جمله امتیازات ارزشمندی که قرنیزهای pvc دارند این است که می‌توانند در طرح های مختلف تولید شوند. یکی از آن‌ها طرح چوبی است. اکثر افراد برای ایجاد دکوراسیون های داخلی منحصر‌به‌فرد به سمت انتخاب قرنیزهای تمام چوب می‌روند. اما برای کاهش هزینه خرید شما می‌توانید به طور هوشمندانه به سمت خرید قرنیز پی وی سی طرح چوب بروید. اگرچه یک ساختار پلیمری دارند اما از نمای دور کاملاً ظاهر چوبی را نشان می‌دهند.

پس نیازی نیست که هزینه بالایی را برای خرید قرنیزهای گران قیمت و چوبی صرف کنید. همانطور که گفته شد یکی از موارد اصلی برای افزایش قیمت قرنیز جنس محصول است. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه های پیشرفته می‌توان قرنیزهایی را تولید کرد که جنس پلیمری دارند. اما با ظاهر چوب به بازار عرضه می‌شوند.

 

نازل بودن قیمت قرنیز پی وی سی در شرکت دکوراسیون داخلی

یکی از دلایل مهمی که باعث می‌شود قیمت قرنیز ارزان پی وی سی در پایین ترین حد خود به مشتریان ارائه شود خرید از شرکت های دکوراسیون داخلی است. مراکز رسمی نمی توانند خارج از تعرفه های تعیین شده قیمت و هزینه خرید متفاوت و یا به عبارت دقیق تر قیمت بالاتری را برای محصولات خود در نظر بگیرند. شرکت هایی که به طور رسمی مسئولیت ارائه خدمات مرتبط با دکوراسیون داخلی را برعهده دارند المان های مختلفی را برای فروش محصولات خود در نظر می‌گیرند.

آن‌ها به دنبال برندسازی و کسب رضایت مشتریان هستند تا از این طریق بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند. به عنوان یک نکته طلایی ما به شما همواره پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش هزینه‌ها سعی کنید از شرکتهای دکوراسیون داخلی خرید خود را انجام دهید.

 

المان های مهمی که در هزینه پروژه نصب قرنیز موثر است؟

موضوع تنها قیمت قرنیز پی وی سی نیست. زیرا باید هزینه جداگانه ای را برای فرایند نصب این قطعات روی پایه دیوار در نظر بگیرید. هر چقدر متراژ و مساحت پروژه شما بیشتر باشد در نتیجه زمان مضاعفی لازم است تا تکنسین های اجرایی این قرنیزها را یکی پس از دیگری نصب کنند. البته به دلیل تغییر زاویه های مختلف و معماری های متفاوت معمولاً لازم است که این قرنیزها کات یا برش داده شوند.

جنس پی وی سی قرنیز به هیچ عنوان شکننده نیست و در زمان برش ترک یا شکسته نمی شوند. لذا به راحتی می‌توانید آنها را در ابعاد و سایزهای مختلف کات کنید. بنابراین آنچه که باعث تغییر هزینه نهایی پروژه می‌شود مساحت و متراژ نصب خواهد بود.

 

عوامل موثر بر قیمت قرنیز پی وی سی

مدل‌ها و نمونه های مختلفی از قرنیز pvc طراحی و ساخته شده است. اگرچه همگی دارای مواد پایه یکسان و پلیمری هستند اما برخی از مدل های این محصول ویژگی‌ها و مزیت های مضاعف دارند که باعث می‌شود قدری از لحاظ قیمتی بیشتر از نمونه های مشابه خود باشند.

مدل هایی که از این محصول در بازار موجود است شامل قرنیز پی وی سی آرا پلاست، قرنیز پی وی سی پارس فریم ، قرنیز پی وی سی نوین و قرنیز پی وی سی آس پروفیل است. همانطور که گفته شد مواد اولیه برای ساخت این محصولات غالباً از پلیمرهای pvc است.

اما یکسری نقش و نگارها، رنگ‌ها و طرح های مختلفی بر روی قرنیزها وجود دارد که این تغییرات جزئی منجر به آن خواهد شد تا فروشندگان قیمت متفاوتی را برای آن در نظر بگیرند. اصولاً قرنیزهای پی وی سی به جهت نقش دکوری مهمی که دارند دارای طرحهای خاص هستند. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده با ایده پردازی های جدید سعی می‌کنند طرح‌هایی را روی محصول پیاده سازی کنند که عملاً مشتریان رغبت بالایی برای خرید پیدا کنند.

پس به عنوان قاعده کلی عوامل موثر در قیمت قرنیز پی وی سی طرح رویه آن و نقش و نگارهای موجود در سطح قرنیز است. در کنار این می‌توان به ضخامت، ابعاد، ارتفاع و مشخصات فنی قرنیز نیز اشاره کرد که همگی می‌توانند باعث نوسان قیمت شوند.

 

خرید با کیفیت ترین قرنیزها از شرکت ویستا افرند

شرکت ویستا افرند نمونه های بسیار متنوع از قرنیزها را با قیمت بسیار مقرون به صرفه در طرح‌ها و رنگ های زیبا و چشم نواز به فروش می‌رساند. یکی از مدل های پر طرفدار قرنیزهای pvc هستند که همگی در پایین ترین حد قیمتی می‌باشند.

این شرکت در کنار عرضه این محصول اقلام دیگری که مرتبط با دکوراسیون داخلی منزل است مانند کفپوشها، دیوارپوش‌ها ، کاغذ دیواری‌ها، پرده‌ها و غیره را نیز ارائه می‌دهند. کارشناسان ما در زمینه فروش سعی می‌کنند اطلاعات دقیق و با جزئیات کامل تری به مشتریان دهند. پس با ما در تماس باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و لیست قیمت ها به سایت دکوراسیون داخلی ویستا افرند و به آدرس vistaafrand.com سر بزنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied