شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

نگاهی به برج های لوکس شهرک چیتگر

در ادامه این مقاله نگاهی به برج های لوکس شهرک چیتگر می اندازیم پس با ما همراه باشید.

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر (ارتش) با استقبال خوبی از سوی خریداران مسکن و سرمایه گذاران مواجه می شود.

شهرک چیتگر توسط ارتش طراحی و ساخته شده است به همین دلیل شهر چیتگر به شهرک ارتش معروف است. یکی از جدیدترین شهرک های تهران، این شهرک کاملاً بر اساس اصول و مهندسی ساخته شده است.

شهر چیتگر یا ارتش دارای چندین ناحیه الف (بستان)، ب (سرستان) و ج (نارنجستان) است. نام دیگر شهر چیتگر شهرک امام رضا است. برج های زیادی در شهر چیتگر ساخته شده و در آینده نزدیک تعداد زیادی برج دیگر ساخته خواهد شد.

برج های شهرک چیتگر

چه مراکز گردشگری تفریحی در منطقه 22 وجود دارد؟

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر یک فرصت عالی برای داشتن خانه در منطقه 22 است. منطقه 22 در سال های اخیر مسیر طولانی را طی کرده است. یکی از دلایل محبوبیت منطقه ۲۲ تهران مراکز تفریحی و گردشگری متعدد آن است.

دریاچه خلیج فارس، آبشار تهران، پارک جنگلی چیتگر، باغ ملی گیاه شناسی، پارک جنگلی واردورد، پارک جوانمردان، مرکز خرید ایران جوانمردان، پارک جنگلی لاتمال کن و... همگی از مراکز تفریحی این منطقه هستند که امکانات تفریحی متنوعی را در اختیار شما قرار می دهند.

 

فرصتی فوق العاده برای سرمایه گذاری در شهرک چیتگر

موقعیت استراتژیک شهرک چیتگر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. برخی از سرمایه گذاران قصد دارند با پیش خرید ملک در شهرک چیتگر سرمایه و ملک خود را افزایش دهند.

یک طرف شهر چیتگر به باغ گیاه شناسی و طرف دیگر به بازار بزرگ ایران محدود می شود. پارک جنگلی چیتگر و شهربازی هزار شهر در مجاورت شهرک چیتگر تاثیر زیادی در توسعه این محله داشته است.

اگر به دنبال یک مورد مناسب برای سرمایه گذاری سودآور هستید، پیشنهاد می کنیم پروژه بقیة الله یا ونوس میهن را انتخاب کنید. سرمایه گذاری در پروژه و پیش خرید بسیاری از املاک موجود در آن توصیه اکثر کارشناسان و متخصصان این حوزه می باشد.

 

سرمایه گذاری در شهرک چیتگر

 

شهرک چیتگر یا ارتش چه امکاناتی دارد؟

هنگام پیش خرید ملک در شهرک چیتگر باید به امکانات رفاهی هر آپارتمان توجه کرد. اکثر برج‌های چیتگر یا ارتش دارای اتاق بازی کودکان، خطوط آسانسور متعدد، مناطق سبز، زمین‌های بازی، چیلرهای مرکزی، اتاق‌های خشکشویی، دوربین‌های مدار بسته، جاروبرقی مرکزی، بالکن، سطل زباله و غیره هستند. آره. هر چه برج پیشرفته تر و جدیدتر باشد، امکانات بیشتری دارد. با زندگی در برج های شهرگ چیتگر، زندگی مدرن و پیشرفته ای را تجربه خواهید کرد. استعلام پیش خرید ملک در شهید اردستانی.

کدام ایستگاه متروی تهران به شهرک چیتگر نزدیکتر است؟

برای پیش خرید ملک در شهرک چیتگر باید با نحوه ورود به جامعه آشنا باشید. نزدیکترین ایستگاه مترو به شهر چیتگر، ایستگاه ایران خودرو است. با تاکسی، اتوبوس، بی آر تی و سایر وسایل حمل و نقل می توانید به سرعت به مقصد مورد نظر خود برسید. ایستگاه مترو ایران خودرو نزدیکترین ایستگاه به چیتگر است که در خط 5 مترو تهران قرار دارد.

 

چرا اقامت در شهرک چیتگر را به شما توصیه می کنیم؟

آب و هوای شهر چیتگر بسیار مطبوع و تمیز است. بسیاری از ساکنان مناطق بسیار آلوده تهران که با نظر پزشک مجبور به تغییر محل سکونت خود شدند، شهرک های منطقه 22 که شامل شهر چیتگر می شود را انتخاب کردند. با دسترسی آسان به مراکز تفریحی و توریستی می توانید اوقات خوشی را در این جوامع تجربه کنید.

 

شهرک چیتگر

 

کدام مناطق در چیتگر برای پیش خرید ملک مناسب هستند؟

پیش خرید املاک باید با توجه به موقعیت پروژه انجام شود.

بلوک الف یا بستان قدیمی ترین قسمت محله است که در جنوب شرقی شهر چیتگر واقع شده است. برج های بزرگی در این منطقه ساخته شده و به مشتریان تحویل داده شده است.

منطقه B یا سروستان در غرب منطقه 22 قرار دارد. بیشتر برج های این منطقه پروانه ای شکل هستند. برخی از آنها کاملا شیشه ای و بسیار جذاب و خیره کننده هستند.

منطقه C در ضلع شرقی بزرگراه بین دره واقع شده است. در بلوک C برج های بسیار زیبا و باشکوهی وجود دارد که این منطقه را مجلل تر می کند. در هنگام پیش خرید ملک در شهرک چیتگر باید به این نکته توجه داشت که کدام یک از پروژه های موجود در این مناطق در حال ساخت است و کدام یک در آینده نزدیک شروع به ساخت می کنند. پروژه هایی که تا کنون تکمیل شده اند به قیمت تمام شده فروخته می شوند و خرید آن چندان مقرون به صرفه نخواهد بود.

هنگام پیش خرید ملک در این جوامع، علاوه بر موقعیت پروژه، به موارد بسیار مهم دیگری نیز توجه کنید تا متحمل ضرر و زیان ناشی از پیش خرید ملک نشوید.

 

قیمت های پیش خرید ملک در چیتگر چقدر است؟

قیمت پیش خرید املاک در این جامعه زیبا و لذت بخش به عوامل مختلفی بستگی دارد. قبل از فرا رسیدن موج جدید گرانی ها، بهتر است املاک این محله ها را با قیمت مناسب پیش خرید کنید. هر چه روند ساخت پروژه کمتر باشد، قیمت واحدهای مسکونی و تجاری مناسب تر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied