شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

کاربرد اصلی سایبان حیاط چیست؟

سایبان حیاط از سازه ‌های محبوب و کاربردی در میان مردم می ‌باشد که سبب استفاده بهتر از فضای حیاط گشته است. خانه‌ هایی که دارای حیاط‌ های بزرگ و زیبا هستند می‌ توانند از این سایبان ‌ها استفاده کنند تا محیطی دوست داشتنی در فضای باز ایجاد نمایند و بتوانند در این محیط با صفا اوقات خوشی را سپری کنند و یا کودکان در این محل امن و مطمئن بازی نمایند.

سایبان حیاط از سازه ‌های محبوب و کاربردی در میان مردم می ‌باشد که سبب استفاده بهتر از فضای حیاط گشته است. خانه‌ هایی که دارای حیاط‌ های بزرگ و زیبا هستند می‌ توانند از این سایبان ‌ها استفاده کنند تا محیطی دوست داشتنی در فضای باز ایجاد نمایند و بتوانند در این محیط با صفا اوقات خوشی را سپری کنند و یا کودکان در این محل امن و مطمئن بازی نمایند.

 

آیا خرید سایبان ماشین حیاط ضروری است؟

سایبان شرایط امنی را در برابر بارش باران و برف در فصل سرما و تابش نور خورشید در فصل گرما ایجاد می‌ کند. هنگامی که از سایبان ماشین حیاط در فضا استفاده می‌ کنیم محصول ما در برابر بارش باران‌ های اسیدی، فضولات پرندگان، صمغ درختان یا آسیب‌ های جدی در امان می ‌باشد و به اصطلاح دچار مشکلاتی نظیر آفتاب سوختگی نمی‌ شود.

سایبان حیاط با هزینه بسیار کم و اجرای سریع و آسان در محیط مورد نظر راه اندازی می ‌شود. قیمت این محصول به اندازه و جنس آن بستگی دارد. سایبان ‌های امروزی را می ‌توان با متریال‌ های مقاوم تهیه و تولید کرد.

 

زیر ساخت ‌های لازم برای نصب سایبان ثابت در حیاط

نکته بسیار مهم برای نصب سایبان ‌های ثابت قرار گیری پایه ‌های مستحکم و تا حد امکان فلزی می‌ باشد. پایه ‌ها را به شکل فرو رفته در زمین بهتر است اجرا نمایید تا در مواقع حساس مانند وزش باد شدید سایبان دچار آسیب نشود. زیر ساخت لازم برای اجرای سایبان ماشین در حیاط اجرای پی مناسب می باشد.

 

سایبان

 

کاربرد سایبان در حیاط های خلوت

سایبان حیاط خلوت نیز می ‌تواند این محیط بلا استفاده را بسیار کاربردی سازد. معمولاً حیاط خلوت نور گیری مناسبی ندارد و افراد را به قرار دادن تجهیزات و ایجاد انباری سوق می ‌دهد. با ساخت سقف‌ های کاذب یا استفاده از سایبان حیاط خلوت می ‌توانیم این محیط را بسیار دلنشین سازیم.

با توجه به آن که طبق مقررات شهرداری فضای حیاط خلوت جز متراژ ساختمان محسوب نمی ‌شود بنابراین برای تبدیل این فضای مرده می ‌بایست هزینه ‌هایی را متحمل شد و آن ها را به فضای کاربردی تبدیل کرد تا در زمان خرید و فروش ملک این فضا یک کاربرد اصلی یا نورگیر داشته باشد. خوشبختانه با نصب سایبان ‌ها با هزینه بسیار کم می ‌توان از فضای پرت حیاط خلوت استفاده بهینه داشت. در صورت بروز هر گونه مشکل می ‌توان به راحتی سایبان حیاط خلوت را باز کرد و در فضای دیگر مجدداً استفاده نمود.

 

بررسی گام به گام راه اندازی سایبان ماشین در حیاط

  • در پروسه ساخت سایبان حیاط ابتدا اندازه‌ گیری‌ های لازم در حیاط انجام می ‌شود و سایبان با تعداد پایه ‌های متناسب برای این فضا طراحی می‌ گردد.

  • پس از ساخت اجزای تشکیل دهنده سایبان ‌ها و انتخاب متریال‌ های با دوام و کیفیت بالا، نوبت به اتصال و سرهم کردن پایه‌ ها و پوشش‌ ها می ‌رسد.

  • پس از مونتاژ این اجزا سایبان شما آماده بهره ‌برداری می‌ باشد. با خیال راحت می‌ توانید ماشین را در زیر سایبان ماشین پارک کنید و یا از این سایه مطلوب برای گذراندن اوقات فراغت و لذت در کنار خانواده و دوستان استفاده نمایید.

 

سایبان ماشین

 

وظایف سایبان ماشین و اهمیت استفاده از آن

بسیاری از دارندگان ماشین‌ ها تصور می ‌کنند که سایبان تنها برای آن است که در برابر تابش نور خورشید و تغییر رنگ بدنه از آن استفاده کرد اما باید توجه داشته باشیم سایبان عملکردی فراتر از نگه داری ماشین در برابر اشعه ‌های مضر خورشیدی دارد. نور خورشید ضرر های بی ‌شماری را بر ماشین‌ ها خواهد داشت. تابش نور خورشید کیفیت ظاهری ماشین را تغییر می ‌دهد و با گرم کردن فضای داخلی منجر به تولید گاز های سمی و خطرناک می‌ شود اما کاربرد سایبان تنها به موارد فوق محدود نمی ‌گردد. سایبان ماشین مانند یک سر پناه است که با توجه به گرانی شدید ماشین ‌ها استفاده از آن می ‌تواند حفظ سرمایه اصلی خانواده ‌ها را به همراه داشته باشد.

 

نصب سایبان ماشین در حیاط برای ایجاد امنیت بیشتر

با نصب سایبان می ‌توان از آسیب دیدگی، پوسیده شدن و رنگ پریدگی یا آلودگی مداوم ماشین ‌ها جلوگیری کرد اما یکی از کاربرد های دیگر سایبان ماشین پیش گیری از به سرقت رفتن تجهیزات و متعلقات آن می ‌باشد. هنگامی که فضای مناسب برای پارک ماشین‌ ها در حیاط در نظر گرفته نشود، افراد نا گزیرند که ماشین را در کوچه و خیابان ‌ها پارک کنند. نصب سایبان ماشین می‌ تواند از مشکلات مختلف جلوگیری کند و به نوعی یک سرمایه‌ گذاری بلند مدت محسوب شود.

 

سایبان حیاط

 

معرفی پوشش‌ های مختلف که می ‌توان در ساخت سایبان ماشین از آن ها استفاده کرد:

 

  • ورق‌ های فلزی

بدون شک ورق‌ های فلزی گالوانیزه از مقاوم ‌ترین محصولات برای ساخت سقف سایبان ‌ها محسوب می‌ شوند. ورق‌ های فلزی گالوانیزه از طول عمر بالایی برخوردار هستند البته هیچ محصولی بدون نقص و ایراد نیست. این ورق‌ ها با قرار گیری در معرض تابش نور شدید خورشید و داغ شدن آن همراه هستند و حرارت زیاد ممکن است به ماشین شما آسیب جدی وارد نماید. بارش باران و یا وزش باد سبب ایجاد سر و صدای زیاد در سقف سایبان فلزی می‌ شود بنابراین این امر باعث مکدر ساختن خاطر اطرافیان و ساکنان محل نیز می ‌گردد.

 

  • ساخت سایبان ماشین با ورق پی ‌وی ‌سی

پوشش پی‌ وی ‌سی نیز از طرح‌ ها و مدل‌ های مختلفی برخوردار است و این محصول می ‌تواند ظاهر سایبان شما را بسیار شکیل سازد. ورق ‌های پی ‌وی ‌سی در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند. چگالی این محصولات پایین و دمای ذوب آن ها بالا می ‌باشد. قیمت مناسب، استحکام بالا، ضد ضربه بودن و نصب سریع و آسان از ویژگی ‌های اصلی این محصولات می‌ باشد.

 

  • پوشش‌ های یو پی وی سی

در ادامه به معرفی محبوب ‌ترین پوشش‌ ها برای ساخت سایبان ماشین می ‌پردازیم. پوشش یو پی وی سی یا پلی یوپان، پوششی براق است که در برابر تابش نور خورشید مقاومت بالایی دارد و ۸۰ درصد آن را به سمت خارج سایبان بازتاب می ‌دهد بنابراین سایه خنک از ویژگی‌ های اصلی ساخت سایبان حیاط محسوب می شود.

انعطاف پذیری بالا، قیمت مناسب، ضریب انبساط و انقباض بسیار پایین، قابلیت شست و شو، کیفیت بالا و عایق در برابر صوت، حرارت و رطوبت از ویژگی های اصلی این پوشش های محبوب می باشد. از ورق های یو پی وی سی می توان در ساخت سایبان حیاط در مناطق مختلف با اقلیم های متعدد استفاده کرد.

 

سایبان ماشین

 

نکات قابل توجه برای خرید سایبان ماشین حیاط

 

  • قیمت سایبان ماشین حیاط

اولین نکته برای انتخاب سایبان حیاط، قیمت این محصول است. قیمت و هزینه سایبان گویای کیفیت آن نیز می ‌باشد. بهتر است سایبانی را انتخاب نمایید که کیفیت بالایی داشته باشد تا مجبور نباشید هزینه ‌های زیاد را برای خرید مجدد سایبان یا تعمیر آن متحمل شوید. اجرای سایبان را به افراد متخصص و حرفه ‌ای بسپارید تا این محصول در محل مورد نظر به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

 

  • کیفیت سایبان ماشین حیاط

از دیگر موارد مهم در انتخاب سایبان حیاط کیفیت و نوع آن می ‌باشد. باید انتخاب سایبان بر مبنای مقاومت در برابر تابش نور خورشید، بارش برف و باران، ذرات گرد و غبار، رطوبت و دیگر عوامل این چنینی باشد. در طول روز سایبان در معرض عوامل مختلف قرار دارد و می ‌بایست کم ترین آسیب را در برابر این عوامل طبیعی و غیر طبیعی ببیند و کیفیت بالایی داشته باشد.

 

  • ابعاد و اندازه سایبان ماشین

برای انتخاب سایبان ماشین باید ابعاد و اندازه مناسب را مشخص کنید. این که سایبان ماشین را در چه فضایی استفاده می ‌کنید؟ سایبان برای چه تعداد ماشین ‌هایی تعبیه می ‌شود و نوع ماشین‌ ها در ابعاد و اندازه این محصول بسیار موثر هستند. هنگامی که ابعاد و اندازه سایبان استاندارد در نظر گرفته نشود، این محصول پوشش دهی مطلوبی را برای ماشین ‌ها ایجاد نخواهد کرد در نتیجه آسیب ‌های مختلف به ماشین ‌ها نفوذ می ‌نماید.

در آخر می ‌بایست اشاره داشته باشیم برای خرید سایبان حیاط بهتر است نمونه کار های اجرا شده سایبان‌ ها را مشاهده کنید و سپس اقدام به انتخاب سایبان مورد نظر نمایید.

 

مجموعه سایه سازان کوروش

شرکت سایه ‌سازان کوروش توانسته تولید و نصب سایبان ‌ها را با بهترین متریال ‌ها به مشتریان عزیز ارائه دهد. این مجموعه با سابقه مفتخر است پروژه ‌های متعددی را در شهر های مختلف کشور اجرا نماید. برای مشاهده نمونه سایبان‌ های اجرا شده توسط این مجموعه به وب سایت سایه ‌سازان کوروش مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره رایگان از طریق شماره زیر با همکاران ما در این مجموعه در تماس باشید.

تلفن تماس: 09123793120

پاره ای از پروژه های اجرا شده: سایبان ماشین اداره محیط زیست تهران، سایبان حیاط اداره کل بازرسی خرم آباد، سایبان و سوله سبک کارخانه مولفیکس، سایبان حیاط کارخانه بیژن، سایبان ماشین خاتم الانبیاء، سایبان دانشکده دارو سازی و .....

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied