شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

میکروبلیدینگ ابرو و بررسی مزایا و معایب آرایش دائم

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای میکروبلیدینگ ابرو، با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. میکروبلیدینگ ابرو، تکنیک آرایش دائم ابرو است که برای اصلاح فرم ابرو و پرپشت‌سازی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. مرکز غزل زرگریان به عنوان اولین مرکز میکروبلیدینگ در ایران، کلیه خدمات میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز و دیگر تکنیک‌های آرایش دائم صورت را بدون نیاز به ترمیم انجام می‌دهد.

میکروبلیدینگ ابرو و بررسی مزایا و معایب آرایش دائم

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای میکروبلیدینگ ابرو، با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. میکروبلیدینگ ابرو، تکنیک آرایش دائم ابرو است که برای اصلاح فرم ابرو و پرپشت‌سازی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. مرکز غزل زرگریان به عنوان اولین مرکز میکروبلیدینگ در ایران، کلیه خدمات میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز و دیگر تکنیک‌های آرایش دائم صورت را بدون نیاز به ترمیم انجام می‌دهد. اگر شما هم خواستار بالاترین کیفیت برای انجام خدمات آرایش دائم هستید، استاد غزل زرگریان با تجربه و تخصص بالا و بکارگیری مسترهای دوره دیده، بهترین گزینه برای شماست. مسترهای حرفه‌ای استاد غزل زرگریان با استفاده از متریال درجه یک و اورجینال و با بهترین و به روز ترین متد ها میکرو ابرو را برای شما انجام می‌دهند. متخصصان ما با بکارگیری ابزارهای قرینه‌سازی ابرو نظیر دیوایدر ابرو و ... بر اساس فرم چهره‌تان، ابروهایی قرینه با ماندگاری بالا برایتان به ارمغان خواهند آورد.

شما می‌توانید در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بهترین تجربه انجام این تکنیک آرایش دائم ابرو را داشته و ابروهایی خوش فرم و طبیعی به چهره خود هدیه دهید. مسترهای بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، میکروبلیدینگ ابرو را بر اساس جدیدترین متد روز دنیا برای شما انجام خواهند داد.

 

میکروبلیدینگ چیست و چگونه انجام میشود؟

شاید برخی افراد به این پرسش برخورده باشند که میکرو ابرو چیست و کجا خوبه انجام بدهیم؟ میکروبلیدینگ روشی برای پر کردن، زیبایی و اصلاح فرم ابرو است. این روش با وارد کردن رنگدارنه در لایه‌های پوست به صورت تارهای مو مانند، ظاهری طبیعی در ابروهای شما ایجاد می‌کند. این تکنیک به سبب مزایای فراوان و ظاهر نچرال و طبیعی، در مقایسه با سایر روش‌های زیباسازی ابرو، بیشتر مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. در این روش در ابتدا متخصص با بررسی آناتومی چهره هر فرد، فرم ابرویی مطابق با سلیقه او با ماژیک طراحی تاتو ترسیم می‌کند. سپس به دلیل درد ناشی از خراش بوسیله سوزن تاتو، از مقدار مناسبی ماده بی حسی در محل ابروها استفاده می‌شود.

در مرحله بعدی فرم نهایی ابروها با استفاده از ابزارهای مخصوص کشیده و به تایید شما می‌رسد. در مرحله آخر با دستگاه مخصوص که حاوی 10 الی 12 سوزن تاتو بسیار ریز است، خراش‌هایی به منظور تزریق رنگدانه به زیر پوست ایجاد می‌گردد.

ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، با استفاده از بهترین بی‌حسی برای تاتو و رنگدانه‌های کاملا اورجینال و باکیفیت، برای شما انجام خواهیم داد. همچنین مسترهای حرفه‌ای استاد غزل زرگریان با تجربه بالا و شناخت آناتومی چهره هر شخص، بهترین فرم ابرو را برای مشتریان خود اجرا می‌نمایند.

 

 

آشنایی با مزایا و معایب میکروبلیدینگ ابرو

برخی افراد برای از انجام میکرو ابرو به دنبال یافتن پرسش‌هایی از قبیل میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟مزایا، معایب و عوارض احتمالی آن چیست؟ هستند. میکرو ابرو نیز همانند سایر روش‌های نیمه دائمی صورت دارای مزایا و معایبی است که ما در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. یکی از مزایای این روش نیمه دائمی بودن و امکان ریموو تاتو برای از بین بردن آن است. درصورتی که از انجام این تکنیک پشیمان شدید می‌توانید با مراجعه به مرکزی معتبر اقدام به پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو خود نمایید. همچنین می‌توان گفت این متد نسبت به روش‌های دیگر تاتو ابرو مانند فیبروز ابرو، دارای ماندگاری بالایی است. قرینه شدن ابرو، ظاهری طبیعی، عدم نیاز به انجام آرایش‌های روزانه ابرو  و ... را می‌توان از دیگر مزایای این روش دانست.

البته این روش به خودی خود عوارضی ندارد، اما درصورتی که در مرکزی نامعتبر و توسط فردی بی‌تجربه انجام شود ممکن است خطراتی را به دنبال داشته باشد. عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از مواد بی‌کیفیت، عدم مهارت پیگمنتر و ... می‌تواند موجب ایجاد عفونت، حساسیت و عوارضی خطرناک شود. درصورتی که فرد به رنگدانه حساسیت داشته باشد، باید قبل از انجام میکرو، تست آلرژی انجام دهد تا دچار خارش، قرمزی و .. نشود.

درصورت عدم کنترل فشار دست میکروکار در ابتدا و انتهای کار، ممکن است عوارض میکروبلیدینگ ابرو نظیر خونریزی و آسیب به بافت پوست برای فرد ایجاد گردد. همچنین فشار دست کم نیز، ماندگاری رنگ ابروی شما را کمتر می‌کند. از این رو مراجعه به بهترین مرکز میکروبلیدینگ و بهترین میکروبلیدینگ کار در ایران و تهران ضروری است.

مشاوران ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، همه چیز درباره‌ی میکروبلیدینگ ابرو را برای شما شرح داده و شما را در انتخاب بهترین فرم ابرو راهنمایی می‌کنند.

 

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو

در تکنیک میکروبلیدینگ ابرو به دلیل استفاده از سوزن تاتو و ایجاد خراش‌، ممکن است پوست کمی ملتهب و قرمز شود. قرمزی و التهاب پوست بعد از انجام میکروبلیدینگ کاملا طبیعی بوده و پس از گذشت مدتی برطرف می‌شود. اما آنچا مهم است، رعایت نکات مراقبتی به منظور بهبود سریع‌تر و عدم ایجاد عفونت می‌باشد. از جمله نکاتی که بعد از انجام این روش می‌بایست رعایت گردد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • تا چند روز بعد از انجام میکروبلیدینگ، از انجام فعالیت‌ای ورزشی خودداری نمایید.
  • از کندن و دست زدن به زخم تاتو خودداری نمایید.
  • تا یک هفته از شستشو و خیس کردن ابروها جلوگیری کنید.
  • تا چند روز در معرض نور مستقیم آب قرار نگیرید.
  • برای تمیز کردن ابروها از آب استریل استفاده کنید.
  • تا بهبودی زخم تاتو در محیط‌های آلوده و پر گرد و غبار قرار نگیرید.

 

با انجام نکات گفته شده، شما می‌توانید بهترین نتیجه را از میکروبلیدینگ خود مشاهده کنید. مشاوران ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، مهم‌ترین نکات مراقبت بعد از تاتو را برای شما عزیزان ارائه می‌دهند.

 

 

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

فیبروز ابرو مانند میکروبلیدینگ ابرو روشی برای پرپشت کردن و زیباسازی فرم ابروهاست. فیبروز ابرو و میکرو ابرو شباهت‌ها و تفاوت‌هایی دارند. در انتخاب فرم ابرو در روش فیبروز، تجربه و دانش میکروکار نسبت به سلیقه مشتری اهمیت بیشتری دارد. اما در میکروبلیدینگ، میکروکار با مشورت با مشتری، بهترین فرم ابرو متناسب با فرم چهره او را انتخاب می‌کند. همچنین میکرو ابرو به دلیل کاشت رنگدانه در عمق بیشتر به نسبت فیبروز، ماندگاری بیشتری نیز دارد. از طرفی سوزن‌ها و رنگدانه‌های استفاده شده در فیبروز و میکروبلیدینگ نیز با هم متفاوت هستند.

مسترهای باتجربه مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، خدمات میکرو ابرو، فیبروز ابرو ، میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز، هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو  و ... را با بهترین مواد و بدون نیاز به ترمیم انجام می‌دهد.

 

 

قیمت میکروبلیدینگ ابرو

یکی از مواردی که اغلب بانوان در انتخاب بهترین مرکز میکرو ابرو در تهران بدان توجه می‌کنند، قیمت میکروبلیدینگ در آن مرکز است. قیمت میکرو ابرو به عواملی بستگی داشته و در مراکز مختلف متفاوت است. مواد و متریال بکار رفته در مرکز میکروبلیدینگ، مهارت و تخصص پیگمنتر، ابزارهای مورد استفاده، تکنیک بکار رفته و ... از مواردی است که در تعیین هزینه میکرو ابرو تاثیرگذار است. بدون شک مرکزی که در آن پیگمنترهای متخصص با مهارت بالا فعالیت دارند، هزینه بالاتری نسبت به مراکز دیگر دریافت می‌کند. همچنین اورجینال و باکیفیت بودن متریال مورد استفاده در این تکنیک نیز در نتیجه نهایی بسیار تاثبرگذار است. درکل می‌توان گقت کیفیت بالای خدمات اهمیت بالاتری نسبت به قیمت داشته و هیچگاه نباید کمیت را فدای کیفیت نمود.

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با استفاده از متریال درجه یک و بکارگیری مسترهای باتجربه و ماهر، باکیفیت‌ترین خدمات را با بهترین قیمت میکروبلیدینگ ابرو به نسبت کیفیت ارائه داده است. برای مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

09128998646

09129560979

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied