شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

کار در منزل با آموزش سئو

امروزه با گسترش هرچه بیشتر کسب و کار های آنلاین، نیاز شرکت ها، موسسات و فروشگاه های اینترنتی به شاخه های مختلف دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات صحیح و بازاریابی هدفمند نیز بیشتر شده، اما نمیتوان منکر این موضوع شد که بخش عمده ای از حیات این کسب و کار ها، وابسته به شاخه ای از دیجیتال مارکتینگ، به نام سئو شده و با این مفهوم و قوانین آن در هم تنیده می شود.

امروزه با گسترش هرچه بیشتر کسب و کار های آنلاین، نیاز شرکت ها، موسسات و فروشگاه های اینترنتی به شاخه های مختلف دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات صحیح و بازاریابی هدفمند نیز بیشتر شده، اما نمیتوان منکر این موضوع شد که بخش عمده ای از حیات این کسب و کار ها، وابسته به شاخه ای از دیجیتال مارکتینگ، به نام سئو شده و با این مفهوم و قوانین آن در هم تنیده می شود.

 

 

سئو چیست؟

سئو (SEO – Search Engine Optimization) یا بهینه سازی موتور جستجو، یک فرایند فنی، تحلیلی و خلاقانه برای بهبود نمایش وبسایت در موتور های جستجو است. هدف اصلی از سئو (SEO)، هدایت ترافیک های مفید و رایگان به یک سایت است که می توانند منجر به بهبود کسب و کار ها شوند.

 

انواع سئو :

1. سئو داخلی (On-Page SEO):

در این نوع سئو، تلاش می‌شود تا روی محتوا و ساختار صفحه‌ها داخل وب‌سایت تمرکز شود. این شامل بهینه‌سازی کلمات کلیدی، ساختار URL، عنوان صفحه، توضیحات (Meta Description)، استفاده از برچسب‌های (Tags) مرتبط و مهم، عکس‌ها، سرعت بارگذاری صفحات و ارائه محتوای با کیفیت است.

2. سئو خارجی (Off-Page SEO):

در این روش، تلاش می‌شود تا ارتباطات خارجی و ارجاعات به وب‌سایت افزایش یابد. این شامل استراتژی‌هایی مانند ساخت بک‌لینک‌های کیفیتی از وب‌سایت‌های دیگر، حضور در شبکه‌های اجتماعی، نظرات و بازخوردهای مثبت از کاربران و نشر محتوای ارزشمند است.

3. سئو محتوا (Content SEO):

این نوع سئو تأکید بر ایجاد محتواهای متنوع، ارزشمند و جذاب دارد. محتواهای مناسب و کاربردی برای مخاطبان باعث جذب ترافیک طبیعی به وب‌سایت می‌شوند و به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که سایت شما ارزشمند و مرتبط است.

4. سئو لوکال (Local SEO):

اگر کسب و کار شما به مشتریان محلی خدمت ارائه می‌دهد، اهمیت سئو لوکال را نباید نادیده گرفت. این نوع سئو به بهینه‌سازی و نمایش کسب و کار در نتایج محلی موتورهای جستجو می‌پردازد. برای این منظور، باید از گوگل My Business و سایر دایرکتوری‌های محلی استفاده کنید و اطلاعات دقیق و کاملی از کسب و کار خود در آن‌ها ارائه دهید.

5. سئو تصویر (Image SEO):

بهینه‌سازی تصاویر در وب‌سایت، می‌تواند به بهبود سئو و جذب ترافیک از نتایج جستجو کمک کند. انتخاب نام مناسب برای تصاویر، استفاده از تگ Alt و بهینه‌سازی اندازه فایل‌ها جزء عملیات‌های اصلی در سئو تصویر است.

این‌ها تعدادی از انواع سئو هستند که به شما کمک می‌کنند تا وب‌سایت خود را در نتایج جستجو بهتر دیده‌شود و به‌طور کلی نتایج مثبتی برای رتبه‌بندی و بازدید سایتتان به‌دست آورید. همچنین توجه داشته باشید که سئو یک فرآیند پیچیده و پیوسته است که نیازمند تلاش‌های مداوم است.

آنچه که در دوره آموزش سئو (SEO) بعنوان بهینه سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization) آموزش داده می شود، در بر گیرنده تمامی فرایندهایی است که برای بهبود کمی و کیفی ترافیک سایت بکار گرفته می شوند. این فرایندهای بهینه سازی با هدف افزایش قابلیت نمایش وبسایت به کاربران موتور جستجو، برنامه ریزی و اجرا می شوند.

 

 

درآمد سئو

  • درآمد استخدامی داخل کشور: حقوق یک سئو کار از حداقل 8 میلیون تومان در ماه شروع میشود. که با میانگین حقوق 8 میلیون تا 35 میلیون ممکن هست برسد.
  • درآمد پروژه ای: درآمد سئو در ایران به صورت پروژه ای با توجه به حجم و بزرگی پروژه، متفاوت است به نحوی که سئوی یک فروشگاه اینترنتی از 15 میلیون تومان تا 80 میلیون تومان قیمت دارد. این قیمت بسته به امکانات و ساختار و میزان قابلیتهای شخص متفاوت است و هیچ تعرفه مشخصی ندارد.

 

برای آموزش سئو از کجا شروع کنیم؟

مهمترین مساله برای یادگیری دوره آموزش سئو و در کل آموزش برنامه نویسی ، داشتن یک نقشه راه مشخص و هدایت گری دلسوز و امین و مسلط به توانایی های علمی می باشد. یادگیری به صورت سعی و خطا بدون داشتن نقشه های از قبل موجب اتلاف وقت و انرژی و در نهایت دلسردی شما میشود.

 

 

آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده با بیش از ۲۳ سال سابقه تخصصی در حوزه آموزش برنامه نویسی و ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای با بهره گیری از برترین متخصصان، مشاوران علمی و مدرسان توانمند (با سابقه حداقل ۱۰ سال تدریس و تجربه کار در پروژه های بزرگ ملی، بورسی و دارویی)، با برگزاری دوره های پروژه محور (نظیر آموزش پروژه محور طراحی تم دیجی کالا از ۰ تا ۱۰۰ به صورت عملی) و تدریس انواع دوره های آموزشی از جمله دوره آموزش php ، سی شارپ، جاوا، فلاتر، دوره آموزش طراحی سایت و ...به صورت آنلاین و حضوری در محیطی کاملا مجهز به امکانات سخت افزاری، ویدئوپروژکتور و فیلمبرداری حرفه ای برای یادگیری، پشتیبانی و رفع اشکال به عنوان یک هدایتگر تا رسیدن به موفقیت در کنارتان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied