شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

اقامت در هتل‌های سه ستاره و اقتصادی کیش

هتل رویان قائم کیش و تعدادی از اقامتگاه‌های سه ستاره دیگر در کیش، می‌توانند شرایطی را فراهم آورند تا اقامتی اقتصادی را تجربه کنید. در شهرهای گرانی مانند جزیره کیش، صرفه‌جویی در هزینه‌ها سبب می‌شود تا بتوانید از دیگر امکانات تفریحی آن نهایت لذت را ببرید. در جزیره زیبای کیش بی‌نهایت تفریح و سرگرمی آماده‌شده که ارزش تجربه کردن را دارند؛ بنابراین در این مقاله قصد داریم هتل‌هایی را بررسی کنیم که علاوه بر امکانات و خدمات مناسب، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به شما بدهند.

اقامت در هتل‌های سه ستاره و اقتصادی کیش

هتل رویان قائم کیش و تعدادی از اقامتگاه‌های سه ستاره دیگر در کیش، می‌توانند شرایطی را فراهم آورند تا اقامتی اقتصادی را تجربه کنید. در شهرهای گرانی مانند جزیره کیش، صرفه‌جویی در هزینه‌ها سبب می‌شود تا بتوانید از دیگر امکانات تفریحی آن نهایت لذت را ببرید. در جزیره زیبای کیش بی‌نهایت تفریح و سرگرمی آماده‌شده که ارزش تجربه کردن را دارند؛ بنابراین در این مقاله قصد داریم هتل‌هایی را بررسی کنیم که علاوه بر امکانات و خدمات مناسب، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به شما بدهند.

هتل رویان قائم کیش در قلب جزیره

این هتل سه ستاره از اقامتگاه‌های قدیمی کیش به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته تا سطح کیفی امکانات و خدمات خود را بالاتر ببرد. هتل 6 طبقه رویان 100 باب اقامتی مناسب دارد که امکانات رفاهی آن در حد مطلوبی است. پرسنل رویان همگی آموزش‌دیده و مجرب هستند و با روی گشاده از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

 

موقعیت مکانی هتل رویان

این هتل در قلب جزیره کیش واقع شده به‌طوری‌که دریا، انواع مراکز خرید و تفریحی را در کنار خود دارد. از رویان تا بلوار ساحل تنها 7 دقیقه پیاده‌روی دارید که درنهایت می‌توانید از این مسیر به دریا برسید. اگر علاقه‌مند به دیدن دریا از روی اسکله تفریحی هستید، تنها سه دقیقه با خودرو از آن فاصله خواهید داشت. بولینگ مریم، بازار پانیذ، توتی فروتی، بازار مروارید، مرکز تجاری و کارتینگ، زیر 5 دقیقه با خودرو از این هتل فاصله دارند.

 

امکانات هتل رویان

رویان دارای رستوران، پارکینگ با ظرفیت محدود، اینترنت نامحدود، فضای سبز، آتلیه، آسانسور، کافی شاپ و پذیرش 24 ساعتی است. اتاق‌های این هتل سرویس صبحانه رایگان برای مسافرانی دارند که از شب قبل در آن اقامت داشته‌اند. همچنین درون اتاق‌ها حمام، یخچال، دراور، بالکن، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، صندوق امانات و غیره موجود است. اتاق‌ها همگی روم سرویس دارند و اینترنت نامحدود نیز برای رفاه حال مسافران وجود دارد.

 

نکات مهم اقامت در هتل رویان

لازم به ذکر است که حداقل مدت اقامت مسافران در این هتل پنج شب درنظر گرفته شده و مهمانان باید برای اقامت بیشتر خود روی هتل‌های دیگری حساب کنند. استعمال دخانیات در اماکن عمومی هتل و درون اتاق‌ها ممنوع است؛ اما برخی از اتاق‌ها دارای تراس هستند و افراد برای استعمال دخانیات می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

نظر مهمانان هتل رویان

مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند از هزینه اقامت نسبت به امکانات و دسترسی هتل، رضایت کافی را داشتند. تنوع کم صبحانه و کیفیت معمولی غذا از نکاتی بود که برخی از مسافران درون هتل رویان تجربه کردند. بیشترین نکته‌ای که مهمانان به آن اشاره داشتند، دسترسی بسیار مناسب به رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و تفریحات اطراف هتل بود.

 

هتل گمبرون کیش در میدان ساحل

 

هتل سه ستاره دیگری که در جزیره کیش وجود دارد و ساختمان آن به‌طور تقریبی نوساز است، گمبرون کیش نام دارد. این هتل با ترانسفر فرودگاهی رایگان از مهمانان خود استقبال کرده و پس از ورود پرسنل آموزش‌دیده خود را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. محدودیت اقامت در این هتل برای مسافران تنها 5 شب است و برای ادامه اقامت باید به جای دیگری مراجعه کرد.

 

موقعیت مکانی هتل گمبرون

هتل گمبرون با داشتن هزینه رزرو اقتصادی‌تر نسبت به هتل‌های دیگر جزیره، موقعیت مکانی مناسبی را برای مسافران مهیا کرده است؛ به‌طوری‌که با اقامت در این هتل علاوه بر دسترسی آسان به دریا، اماکن دیدنی و مراکز خرید نیز به آن نزدیکن هستند. هتل گمبرون فاصله کمی تا بلوار ساحل، کوه نور، بازار مروارید، کارتینگ، مرکز تجاری، اسکله تفریحی، بولینگ مریم و بازار پانیذ دارد.

 

امکانات هتل گمبرون

این اقامتگاه نیز مانند هتل رویان قائم کیش، امکانات عمومی هتل سه ستاره را برای مسافران خود آماده کرده است. این امکانات شامل رستوران، پارکینگ با ظرفیت محدود، اینترنت در لابی، آسانسور، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، خدمات باربری، خدمات بیدارباش و غیره هستند.

از امکانات ویژه هتل می‌توان به سالن بیلیارد، فروشگاه، ماساژ، پارک کودک، چایخانه سنتی، خدمات برای معلولین و آتلیه اشاره کرد. در محوطه هتل آلاچیق‌هایی وجود دارند که افراد می‌توانند در آن‌ها لحظات آرامی را سپری کنند. برخی امکانات مانند استخر، جکوزی، صندوق امانات، اتاق سیگار، گشت نیم روزی و ترانسفر در رویان کیش وجود ندارند.

درون اتاق‌های این هتل حمام، مبلمان، کمد لباس، مینی بار با هزینه، تلویزیون، تلفن، سیستم اطفای حریق و سیستم گرمایش و سرمایش موجود است؛ اما امکاناتی از قبیل روم سرویس، اینترنت، چای‌ساز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در دسترس نیستند.

 

نظر مهمانان هتل رویان کیش

دسترسی مناسب، برخورد مناسب پرسنل، حیاط زیبا، لابی تمیز، رعایت بهداشت در محیط هتل، پارک کودک ازجمله مواردی است که در نظرسنجی نمره خوبی کسب کرده‌اند. پاکیزگی اتاق‌ها، آرامش و راحتی، دسترسی مناسب، ارزش هتل نسبت به قیمت نیز نمره خوبی داشتند. نبود غذای دریایی در منو هتل، نداشتن سرویس بهداشتی ایرانی، چای‌ساز و کمبود ظرفیت پارکینگ از نکات منفی است که مهمانان به آن اشاره کردند.

 

نحوه رزرو هتل‌های سه ستاره کیش

برای اقامتی مقرون‌به‌صرفه در جزیره کیش، بهترین راه انتخاب اقامتگاه‌های سه ستاره مانند هتل رویان قائم کیش است. در وب‌سایت فلای تودی این امکان فراهم شده تا از طریق فیلتر تعداد ستاره و محدوده قیمت، بتوانید بهترین انتخاب را از میان هتل های کیش داشته باشید. تنها کافی است که تاریخ ورود و خروج به جزیره را وارد کرده، فیلترهای مناسب را اعمال و به جستجو بپردازید؛ در این صورت می‌توانید علاوه‎بر بررسی گزینه‌های لیست، نظر مسافران را نیز مطالعه کنید.

تمام امکانات موجود در هتل، موقعیت مکانی، مشخصات اتاق‌ها و دیگر اطلاعات ضروری در پروفایل هر هتلی موجود است. اگر درون هریک از این هتل‌ها تجربه اقامت داشتید، نظرات خود را با ما و کاربران دیگر در میان بگذارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی