شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

انتخاب سرویس خواب با سبک مدرن برای اتاق خواب آپارتمان های امروزی

انتخاب سرویس خواب جهیزیه برای زوج‌های تازه ازدواج کرده امری بسیار مهم است. همچنین انتخاب یک سرویس خواب با‌کیفیت و مقرون‌به‌صرفه که متناسب با اتاق خواب‌های آپارتمان‌های امروزی باشد نیز، نیاز به اطلاعات در رابطه با آنها دارد.

انتخاب سرویس خواب جهیزیه برای زوج‌های تازه ازدواج کرده امری بسیار مهم است. همچنین انتخاب یک سرویس خواب با‌کیفیت و مقرون‌به‌صرفه که متناسب با اتاق خواب‌های آپارتمان‌های امروزی باشد نیز، نیاز به اطلاعات در رابطه با آنها دارد.

با ما همراه باشید تا در ادامه، توضیحات مربوط به فاکتور‌های لازم برای خرید محصول مورد نظرتان را بدهیم.

 

انواع سرویس خواب

سرویس خواب‌های موجود در بازار انواع مختلفی دارند که تفاوت‌های آن‌ها، موارد استفاده‌ آن‌ها را مشخص می‌کند. برای مثال، سرویس‌های طرح عروسکی یا طرح‌های فانتزی معمولا در سایزهای کوچک و برای کودکان طراحی می‌شوند.

تخت خواب دو نفره با رنگ‌های متفاوت نیز وجود دارند که معمولا برای زوج‌ها و بزرگسالان ساخته می‌شوند. در برخی موارد نیز در صورت وجود فضای کافی از تخت‌های ۲ نفره، به‌صورت تک نفره نیز استفاده می‌شود.

سرویس خواب‌ها معمولا به‌صورت چند پارچه یا تکی به فروش می‌رسند. بسته به درخواست مشتری، سرویس خواب علاوه‌بر تخت خواب می‌تواند شامل میز عسلی، میز آرایش، دراور، کمد و پاف باشد. بنابراین، مشتری می‌تواند با‌توجه به نیاز خود موارد لازم را در کنار تخت خریداری کند. تخت خواب یک نفره نیز مانند تخت خواب‌های دو نفره مدل‌ها و رنگ‌های متفاوتی دارد که نوجوانان و جوانان می‌توانند با‌توجه به سلیقه‌ خود، محصول مورد نظر را انتخاب کنند.

 

 

فاکتورهای لازم برای خرید سرویس خواب

برای خرید سرویس خواب ایده‌آل و متناسب با فضای اتاقتان، اول از همه؛ باید اصول اولیه برای خرید محصول مورد نظر را بدانید. در وهله‌ اول باید اولویت‌های خود را در نظر گرفته و براساس آن‌ها انتخاب کنید. برای مثال، وسایل مورد نظر موجود در ست، مدل آن‌ها، ترکیب رنگی و سایز و ابعاد محصولات بسیار مهم هستند.

 

  • تخت: اولین فاکتوری که باید برای خرید تخت خواب مخصوصا سرویس خواب جهیزیه در نظر گرفت، ابعاد آن است. فرقی ندارد تخت ۲ نفره باشد یا یک نفره، در هر ۲ مدل، تخت می‌تواند با ابعاد کوچک‌تر یا بزرگ‌تر ساخته شود. نکته دیگر ارتفاع تاج تخت است که در اتاق‌هایی با سقف کوتاه، انتخاب تاج تخت بلند اصولی و درست نیست.
  • کمد: در بسیاری از موارد، برخی اتاق‌ها شامل کمد دیواری نمی‌شوند یا کمد دیواری‌ها برای وسایل فرد کافی نیستند. در این زمان، فرد به یک کمد ست با سرویس خواب خود احتیاج پیدا می‌کند.

فرد باید انتخاب کند که کمد چند کشو و چند درب داشته باشد، ابعاد آن چقدر باشد و در کجای کمد، قفسه قرار بگیرد. همچنین انتخاب کمدی جادار و بزرگ که گنجایش لباس‌های ۲ نفر را داشته باشد برای سرویس خواب جهیزیه لازم است.

  • دراور، میز عسلی و میز توالت: این موارد نیز مانند کمد و تخت دارای ابعاد کوچک و بزرگ هستند و در سبک مدرن و امروزی، شامل مدل‌های مختلفی هستند. همچنین می‌توان برای اتاق‌های کوچک نیز از ابعاد کوچک‌تر آن‌ها استفاده نمود.

برای مثال، انتخاب میز توالت کوچک برای اتاقی کوچک اصولی‌تر از انتخاب میزی بزرگ است که فضای باقی وسایل را اشغال کند و اتاق را کوچک نشان دهد.

 

 

سرویس خواب جهیزیه

همان‌طور که پیش تر گفته شد، خرید یک سرویس خواب خوب، نیاز به فکر و اطلاعات دارد. علاوه‌بر فاکتورهای گفته‌شده، باید به مدل محصول دقت شود. سرویس‌ها در انواع و اقسام مختلف تولید می‌شوند. معمولا در سبک مدرن، بیشتر به سادگی توجه می‌شود و اکثر مدل‌های جدید عاری از تزئینات شلوغ و زیاد هستند.

برای خرید سرویس خواب جهیزیه نیز، زوج‌ها می‌توانند باتوجه به سلیقه خود، طرح مورد نظر را انتخاب کنند. برای مثال می‌توان تاجی را برای تخت انتخاب کرد که مانند کمد دارای قفسه و درب باشد تا جا برای قراردادن کتاب‌ها و وسایل مورد نیاز در شب وجود داشته باشد.

درصورتی‌که اتاق فضای کوچک داشته باشد، می‌توان از تخت با سایز کوچک استفاده کرد. همچنین برخی تخت‌های ۲ نفره، دارای باکس هستند که در هنگام خرید می‌توان از خرید آن، چشم پوشی کرد. مهم‌ترین فاکتور در خرید یک سرویس خواب جهیزیه خوب، رنگ آن است.

خریداران باید باتوجه به سلیقه‌ خود، رنگی متناسب با خانه انتخاب کنند. همچنین می‌توان از فردی با تجربه در مبحث روانشناسی رنگ‌ها کمک گرفت و رنگ ایده‌آل خود را پیدا کرد.

 

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید سرویس خواب جهیزیه

بسیاری از افراد، قصد خرید یک سرویس خواب با‌کیفیت و ایده‌آل را دارند، اما فروشگاه مناسبی را که تنوع زیادی در رنگ و طرح داشته باشد و علاوه‌بر آن، قیمت مناسبی نیز داشته باشد را نمی‌شناسند. در این بخش به معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید سرویس خواب جهیزیه خواهیم پرداخت.

شرکت تولیدی سرویس خواب آرنا ، همواره می‌کوشد تا در ارائه محصولات خود، هر روز بهتر از روز قبل باشد. این فروشگاه، بستری را برای فروش محصولات خود، به‌صورت آنلاین فراهم آورده است تا خریداران به‌راحتی محصول مورد نظر خود را بررسی کرده و انتخاب کنند.

همچنین، در محصولات این شرکت شاهد رنگ و طرح‌های مختلف و فراوانی خواهید بود. به همین منظور، دست خریدار در انتخاب سرویس خواب مورد نظر باز است و می‌تواند از میان مدل‌های فراوان سبک مدرن این فروشگاه، سرویس خواب مد نظر خود را انتخاب کند.

 

 

نکات خرید سرویس خواب

یکی از نکاتی که در خرید سرویس خواب باید مورد توجه قرار بگیرد این است که قیمت هر سرویس، بسته به مدل آن و مقدار تزئینات به‌کار رفته در ساخت آن تغییر می‌کند. همچنین چوب استفاده شده در ساخت سرویس نیز در تغییر قیمت محصول دخیل است و یکی از اصلی ترین اساس‌های خرید سرویس به حساب می‌آید.

در ساخت سرویس‌ها از انواع و اقسام چوب‌ها استفاده می‌شود. برای مثال قیمت چوب درخت گردو بسیار بالاتر از نئوپان است. هر چه کیفیت چوب به‌کار رفته در محصول بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

نکته مهم دیگر در خرید سرویس خواب، رنگ آن است. در سبک مدرن معمولا از یک یا ۲ رنگ در تهیه‌ محصول استفاده می‌شود. بهتر است در هنگام سفارش محصول، رنگ‌هایی انتخاب شوند که با یکدیگر همخوانی دارند و جلوه‌ای زیبا به فضای اتاق می‌دهند.

 

جمع‌بندی

باتوجه به موارد گفته شده، حال اطلاعات لازم را برای خرید یک سرویس خواب جهیزیه عالی دارید. خریداران می‌توانند با‌توجه به فاکتورهای مهم در خرید سرویس خواب، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

همچنین می‌توانید برای خرید محصول مورد نظر خود به فروشگاه اینترنتی شرکت تولیدی سرویس خواب آرنا مراجعه کنند. این فروشگاه اینترنتی به داشتن انواع و اقسام طرح‌ها معروف است و خریداران به‌قطع می‌توانند کالای مورد نظر خود را مطابق سلیقه‌ خود انتخاب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied