شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

نهالستان گردوی خود را به کمک بهترین نهالستان خاورمیانه احداث کنید

اگر به دنبال نهال هایی پربار هستید، پیشنهاد ما به شما خرید نهال از نهالستان نهالوند است.

تاکنون فکر کرده اید به جای خرید طلا، دلار و سکه چه سرمایه گذاری های دیگری می توان انجام داد که به همان اندازه سود نصیب شما کرده و جیب شما را پر پول کنند؟ به نقل از منابعی ارزشمند مانند ویکی کشاورز، نهالستان نهالوند، ویکی پدیا و ویکی هو بهترین سرمایه گذاری در دنیای امروزی خرید نهال های گردوی با کیفیت و سالم است.

با سرمایه گذاری و اندیشه ای متفاوت می توانید به درآمدهای میلیاردی برسید و آینده خود و فرزندانتان را تامین کنید، با این حال تنها چیزی که در این بین اهمیت دارد چگونگی شناسایی نهال های پربار گردو است. اما از این بابت نگران نباشید؛ چرا که در این مطلب تصمیم داریم در مورد برترین نهال های گردو با شما عزیزان صحبت کنیم. چند دقیقه را سخت بگذارنید و تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

 

نهال گردو خوشه ای دیرگل

 

سرمایه خود را با کاشت بهترین نژادهای گردو دوبرابر کنید!

 

شاید خیلی ها فکر کنند که سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتالی، دلار یا سکه بسیار سودمند است! اما آیا تا به حال فکر کرده اید چندین نفر در اثر سقوط بازار بورس یا ارزش واحدهای ارزی مال و اموال خود را از دست داده اند؟ آیا فکر کرده اید که افرادی که در این حوزه ها فعالیت دارند چه میزان استرس و اضطرابی را تحمل می کنند؟

با وجود این مسائل و مشکلات بهتر نیست که روند معمول را عوض کرده و متفاوت بیندیشید؟ چرا نباید روی چیزی هایی مانند نهال سرمایه گذاری کنید که به جای سفید کردن موهایتان دقیقا مانند دندان هایتان، جیب شما را پر زرق و برق تر کنند؟

امروزه کاشت بهترین نژادهای گردوی شناسنامه دار می تواند نوعی سرمایه گذاری ایمن باشد، البته به شرطه ها و شروطه ها!

نمی توانید انتظار داشته باشید با خرید یک زمین کشاورزی و خرید نهال از هر ننه قمری خواهید توانست باغستانی پوشیده شده از انبوه درختان گردو ایجاد کنید. باغستان گردوی شما در صورتی پربار و پر ثمر می شود که سالم ترین درختان گردو را برای کاشتن در آن انتخاب نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم در میان نهال های مختلف سراغ خرید نهال گردو کاغذی بروید؛ چرا که این مدل نهال ها بسیار محبوب بوده و ثمر زیادی دارند.

 

چشم‌ ها را باید شست، جور دیگر باید دید!

 

بله چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید، البته اگر می خواهید یک باغستان پربار داشته باشید. برای این منظور باید به ویژگی های ظاهری نهال ها به خوبی توجه کرده و آن ها را طبق گزینه های زیر بررسی نمایید.

 

  • نهال های سالم بدون هیچگونه آفت و بیماری هستند.
  • پایه و پیوندک نهال به خوبی مشخص بوده و تقریبا 15 سانتی متر از زمین فاصله دارند.
  • نهال ها سالم به صورت عمودی و راست رشد می کنند.
  • تمام جوانه های موجود روی بدنه نهال سالم هستند.
  • ریشه نهال گره خوردگی ندارد.
  • سن نهال های خوب معمولا بین 1 تا 2 سال است.
  • روی بدنه نهال جای هیچ گونه زخمی پیدا نمی شود.
  • ریشه نهال کاملا سالم بوده و هیچ آفت و بیماری ندارد.

 

اقلیم های مناسب نهال های گردو را بشناسید

 

رشد نهال های گردو تنها در گرو خرید نهال های سالم و با کیفیت نیست، شما باید بتوانید از نهال های خود به خوبی مراقبت کرده و شرایط زندگی را برای آنان محیا کنید. اگر می خواهید نهال های گردوی شما به خوبی رشد کرده باید آن ها را با توجه به شرایط اقلیمی متناسب انتخاب نمایید.

برای مثال نهال گردو خوشه ای در مناطق کوهپایه ای که نسبتا سردسیرهستند بهتر رشد می کنند. شما نمی توانید این نهال های گردو را در مناطقی با اقلیم شرجی بکارید، نهال های خوشه ای باید در ارتفاع 1200 تا 1300 متر بالاتر از دریا کاشته شوند.

 

بهترین نهال گردو کاغذی دیرگل

 

با این وجود اگر می خواهید نهال های گردوی شما به خوبی رشد کنند، باید به شرایط اقلیمی متناسب آن ها توجه نمایید. گردوهای بومی ایران به آب و هوای معتدل نیاز دارند، آب و هوای مدیترانه ای بهترین نوع آب و هوای برای رشد گردوهای بومی ایران هستند.

اما مطمئنا انواع مختلف نهال های گردو تنها به نهال های بومی ایران و نهال های خوشه ای خلاصه نمی شوند. به طور کلی نهال های گردوی مختلفی در دنیا وجود دارد که هر یک از آن ها نسبت به سرما و گرما نسبت مقاومت متفاوتی دارند.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اغلب میوه های درخت گردو اگر در معرض دمای 38 درجه سانتی گراد قرار بگیرند مغز آن ها کوچک می شود، هر اندازه که دما افزایش پیدا کند آسیب های وارده به مغز گردو هم بیشتر می گردد.

البته که برخی از انواع درختان گردو هم به سرمای زمستان حساس هستند، برخی از نهال های درخت گردو تا دمای منفی 10 درجه سانتی گراد را هم دوام می آورند. این درحالی است که سرما بیش از اندازه شود می تواند به یخ زدن میوه درختان منجر شود. به طور کلی سرما و گرمای بیش از اندازه می تواند به میوه درخت آسیب وارد کند، اما اگر نیاز درخت به سرما برطرف نشود، درخت جوانه نزده و شما نمی توانید میوه های درشت از آن برداشت کنید.

 

نهال گردو خوشه ای پربار

 

باغستان خود را به نهالوند بسپارید!

 

اگر به دنبال نهال هایی پربار هستید، پیشنهاد ما به شما خرید نهال از نهالستان نهالوند است. به قول معروف گفتنی آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم!

تا نهالستان نهالوند در زمینه پرورش انواع مختلف نهال های گردو فعالیت دارد چرا به دنبال یک نهالستان خوب برای خرید نهال هستید؟ نهالستان نهالوند یکی از بهترین نهالستان های ایران است که تمامی نهال های آن از کارت قرنطینه و کارت سلامت برخوردارند.

علاوه بر آن نهالوند نهال های خود را با دو سال ضمانت بازگشت کالا به مشتریانش عرضه می کند؛ پس آب دستتان است زمین بگذارید و وب سایت نهالوند به نشانی nahalvand.com مراجعه کنید و بعد از مشاهده مشخصات و قیمت انواع مختلف نهال های گردو، مناسب ترین را برای خود انتخاب نمایید.

البته که نهالوند امکان دریافت مشاوره رایگان را هم برای شما فراهم کرده؛ از همین رو اگر نمی دانید برای اقلیم شما چه نهالی مناسب است، می توانید با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار کرده و با کارشناسان خبره نهالوند در این رابطه مشورت کنید.

شماره تماس : 09144801930 / 09144801940

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied