شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین وکیل در تهران برای انتقال حق سرقفلی

وکیل خود نباشید. بهترین وکیل در تهران و شهرستانها که متخصص در امور حقوقی و کیفری است علاوه بر حصول نتیجه مطلوب، از اتلاف وقت و صرف هزینه گزاف برای شما جلوگیری به عمل می آورد.

هنوز برای بسیاری از افراد لزوم و اهمیت مشاوره با بهترین وکیل در تهران که در امور مخصوص به فعالیت خود تخصص دارد را نمی دانند. اکثرا بر این باورند که به جای صرف هزینه به عنوان حق الوکاله، خودشان می توانند با کسب اطلاعات از مشاوره های تلفنی غیر اصولی و یا اطلاعات موجود در اینترنت و صفحات مجازی، پیگیری کارها را بر عهده بگیرند. با این کار ها و اقدامات خودسرانه بعضا دچار مشکلاتی می گردید که حتی مراجعه به وکیل هم دیگر برایتان کارساز نخواهد بود. در دفتر حقوقی محمد حاجیلو، وکیل پایه یک دادگستری، بهترین وکیل در تهران آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه حقوقی و کیفری هستیم. با مراجعه به سایت حقوقی محمد حاجیلو می تواندی به راحتی به راه های ارتباطی دست یابید.

به عنوان مثال بهترین وکیل کیفری، تحصیلات و تجربه کاری خود را منحصر به مباحث جزایی میکند و در آن زمینه بسیار با تجربه و با مهارت اقدام می نماید ، این امر نه تنها حفظ حقوق موکل را بیشتر تضمین میکند، بلکه قاضی دادگاه را نیز در بررسی دقیق پرونده و اجرای عدالت یاری می نماید. یا بهترین وکیل ملکی، وکیل متخصص در امور مربوط به دعاوی ملکی است. در واقع وکیل ملکی در تهران گرچه دارای تخصص، دانش و تسلط کافی برای اقامه دعوا و دفاع در تمامی زمینه‌های وکالت می باشد، اما در زمینه حقوق املاک و اراضی مطالعه، تجربه و تخصص دارد و در دعاوی ملکی فعالیت تخصصی دارد. او در پرونده‌های ملکی با بهره‌گیری از دانش حقوقی و تجربه خود، بهترین راهکارها، نوع دادخواست، شکایات و اقدامات قانونی را شناسایی کرده و به دفاع از حقوق موکل خود می‌پردازد. پس نتیجه می گیریم که در هر بحث باید به بهترین وکیل در تهران که متخصص آن حوزه می باشد، مراجعه کنیم.

 

بهترین وکیل در تهران

 

حق سرقفلی چیست؟ و چگونه می توان آن را انتقال داد؟

در بازار ملک و املاک و یا در فعالیت و خرید و فروش و اجاره در بازار، قطعا اصطلاح سرقفلی را شنیده اید. سرقفلی، از زمان های قدیم در عرف کشور ما و در بین تجار نرسوم بوده است. در قرارداد اجاره اماکن تجاری، معمولا مستاجر در ابتدای اجاره مبلغی را به موجر پر داخت می کرد. در مقابل، موجر نیز متعهد بود تا در انقضای زمان اجاره، اجاره را مجددا با همان مستاجر تمدید کند. به این ترتیب ، مستاجر یک حق اولویت برای تمدید اجاره در همان مکان را نسبت به بقیه افراد داشت. به این حق اولویت، حق سرقفلی یا حق کسب و پیشه می گوییم که در ادامه قصد داریم به مفهوم قانونی این بحث و شیوه انتقال آن، اشاره کنیم.

بدلیل پیچیدگی این موضوع و درگیر بودن سرمایه و اعتبار افراد، بهتر است قبل از هر چیزی به این نکته را خاطر نشان شویم که، بهترین وکیل ملکی در تهران و شهرستان ها که در امور سرقفلی تخصص دارد، بهترین مشاور و راهنمای شما در پرونده های مرتبط خواهد بود.

 

سرقفلی در قانون

خرید مغازه با سرقفلی قوانین مخصوص به‌خود را دارد. همانطور که گفتیم، این عبارت، از زمان‌های قدیم در کشور ایران عرف و رایج بوده است. براساس این قرارداد بین موجر و مستاجر، مستاجر در ابتدا، مبلغی را به مالک تقدیم می‌کند و بر این اساس، اجاره بهای کمی را در طول دوره می‌پردازد. و از سوی دیگر، مالک موظف می‌شود با انقضای زمان اجاره، قرارداد با همان مستاجر را تمدید کند. به‌این ترتیب، حق سرقفلی ایجاد می شود. حال با توجه به تعریف کلی، این موضوع را در قانون بررسی می کنیم.

تا پیش از سال ۱۳۷۶، حق کسب و پیشه و سرقفلی یکسان شناخته می‌شد. به عبارتی براساس قانون قدیم حاکم بر این موضوع، اگر ملک مورد نظر، به شخص دیگری واگذار می شد، با پایان یافتن زمان اجاره، مالک جدید حق نداشت تا قرارداد را فسخ کند. مگر اینکه مبلغی را به‌عنوان حق کسب و پیشه به مستاجر و شخصی که پیشتر درآن ملک مشغول به فعالیت بوده، تقدیم می کرد. اما در قوانین سال ۷۶ به بعد، مالک با پایان یافتن قرارداد می‌تواند، مستاجر را مرخص کند و حکم تخلیه را بگیرد.

 

بهترین وکیل در تهران

به عنوان مثال بهترین وکیل کیفری، تحصیلات و تجربه کاری خود را منحصر به مباحث جزایی میکند و در آن زمینه بسیار با تجربه و با مهارت اقدام می نماید ، این امر نه تنها حفظ حقوق موکل را بیشتر تضمین میکند، بلکه قاضی دادگاه را نیز در بررسی دقیق پرونده و اجرای عدالت یاری می نماید. یا بهترین وکیل ملکی، وکیل متخصص در امور مربوط به دعاوی ملکی است. در واقع وکیل ملکی در تهران گرچه دارای تخصص، دانش و تسلط کافی برای اقامه دعوا و دفاع در تمامی زمینه‌های وکالت می باشد، اما در زمینه حقوق املاک و اراضی مطالعه، تجربه و تخصص دارد و در دعاوی ملکی فعالیت تخصصی دارد. او در پرونده‌های ملکی با بهره‌گیری از دانش حقوقی و تجربه خود، بهترین راهکارها، نوع دادخواست، شکایات و اقدامات قانونی را شناسایی کرده و به دفاع از حقوق موکل خود می‌پردازد. پس نتیجه می گیریم که در هر بحث باید به بهترین وکیل در تهران که متخصص آن حوزه می باشد، مراجعه کنیم. در این مقاله بر آنیم تا با ویژگی ها و تخصص وکیل در هر حوزه بیشتر آشنا گردید.

 

مشاوره با بهترین وکیل ملکی در تهران

دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شوند. بهتر است در این قبیل پرونده ها از مشاوره با بهترین وکیل در تهران غافل نباشید.

بهترین وکیل ملکی در تهران در دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول تخصص دارد. حرفه وکالت مستلزم دانش، تجربه و تخصص است. علی الخصوص در پرونده ها و موضوعات ملکی که گاهی پیچیدگی هایی وجود دارد که تنها یک وکیل ملکی در تهران با تجربه می تواند کمک کند. وکیل ملکی به تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت، اشراف داشته و بنا به تجربه ای که دارد تمامی جوانب پرونده را سنجیده و پس از آن اقدام به دفاع از موکل می کند.

 

نحوه انتقال سرقفلی

نقل و انتقال حق سرقفلی انواع مختلفی دارد. در این بخش به انواع روش هایی که می توان از طریق آن این حق را انتقال داد اشاره می کنیم.

  • اختیاری: در این نوع انتقال مالک سر قفلی، سر قفلی را با  اختیار و اراده خود به فرد دیگری منتقل می نماید. این انتقال ممکن است با سند عادی باشد یا با سند رسمی صور ت بگیرد.

  • قهری: انتقال قهری سرقفلی زمانی به وجود می آید که مالک سر قفلی فوت می کند. در این روش حق سر قفلی به وراث او منتقل می شود.

  • قضایی: در این روش، حق سرقفلی از طریق حکم قضایی به دیگری منتقل  می‌شود.

  • انتقال سر قفلی با سند عادی: اگر سند سر قفلی عادی باشد و مستاجر حق انتقال را داشته باشد، صاحب سر قفلی می‌تواند آن را منتقل کند. ولی اگر این انتقال با سند رسمی باشد، مالک حق کسب و پیشه سر قفلی را منتقل کند.

  • انتقال سرقفلی با سند رسمی: اگر سند سر قفلی به صوت رسمی باشد و مالک سر قفلی حق انتقال به غیر را  داشته باشد، می‌تواند با سند رسمی، حق سر قفلی خود را به شخص دیگری منتقل کند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که در هر کدام از روش های انتقال حق سرقفلی، این کار مشمول پرداخت مالیات می شود.

 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران

 

شماره تلفن و آدرس بهترین وکیل در تهران

برای مشاوره حضوری و انعقاد قرار داد وکالت با یکی از بهترین وکلا در تهران می توانید پس از هماهنگی با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران ، ظفر، خیابان‌مصدق‌شمالی ، کوچه یازدهم(دامغانی) ، پلاک ۳۸ ، واحد ۲

در صورت تمایل به عقد قرارداد همکاری تمامی مراحل به جهت پیشبرد پرونده بر عهده بهترین وکیل در تهران خواهد بود که در زمینه مورد نظر شما تخصص کافی را دارد.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۱۲۷۵۵۸۸ و ۲۸۴۲۵۶۸۸-۰۲۱

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied