شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

عواملی که باید در هنگام انتخاب یک سرویس پذیرایی در نظر گرفت؟

کترینگ آتیسا در زمینه تهیه غذا گرم سازمانی و ارائه غذا رژیمی سازمانی از جمله سالاد های متفاوت و با کیفیت در حال فعالیت است. شما میتوانید برای تهیه غذا سازمان و یا مهمانی های خود هب ما اعتماد کنید تا بهترین غذا را برای شما آماه کنیم.

عواملی که باید در هنگام انتخاب یک سرویس پذیرایی در نظر گرفت؟

کترینگ آتیسا در زمینه تهیه غذا گرم سازمانی و ارائه غذا رژیمی سازمانی از جمله سالاد های متفاوت و با کیفیت در حال فعالیت است. شما میتوانید برای تهیه غذا سازمان و یا مهمانی های خود هب ما اعتماد کنید تا بهترین غذا را برای شما آماه کنیم.

چه یک گردهمایی کوچک با خانواده و دوستان باشد یا یک گردهمایی عظیم با صدها مهمان، انتخاب یک سرویس پذیرایی در کوستا مسا برنامه ریزی را کمی آسان تر می کند. بار تهیه غذا علاوه بر هر چیز دیگری به فردی تواناتر و با تجربه تر داده می شود تا بتوانید روی لذت بردن از رویداد تمرکز کنید. با این حال، مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب شرکت پذیرایی مناسب در لاگونا بیچ برای رویداد خود در نظر داشته باشید. در زیر 5 مورد مهمی که در یک سرویس پذیرایی باید به آن توجه کنید آورده شده است. این موارد از کیفیت غذایی که ارائه می‌کنند تا محدودیت‌های رژیمی که می‌توانند آن‌ها را رعایت کنند، متغیر است.

1. کیفیت غذا

در بالای لیست اولویت های شما هنگام انتخاب یک سرویس پذیرایی باید کیفیت غذا باشد. می تواند رویدادی را که شما در حال برنامه ریزی هستید، ایجاد یا شکست دهد. هیچ کس موقعیت خاص یا مهمی را که بعد از آن همه مردم در مورد بد بودن غذا صحبت می کنند به خاطر نمی آورد. شما می خواهید یک سرویس پذیرایی خصوصی در Corona Del Mar انتخاب کنید که به شدت توصیه می شود. از دوستان یا اعضای خانواده بپرسید که آیا شرکتی با مواد غذایی با کیفیت بالا می شناسند. شما همچنین می خواهید قبل از تصمیم گیری نهایی خود، چند تا از غذاهای آنها را امتحان کنید. این امر به ویژه در مورد مناسبت های مهم مانند عروسی، فارغ التحصیلی، یا فعالیت های شرکتی صادق است. غذاهای Taylor Made Cuisine دارای آشپزخانه ای مدرن و اتاق چشایی در دسترس مشتریان خود هستند.

2. نظرات مشتریان

هنگامی که انتخاب خود را محدود کردید، مطمئن شوید که نظرات مشتریان قبلی در مورد خدمات پذیرایی را بررسی کنید. این برای دانستن نوع خدماتی که ارائه می دهند و همچنین کیفیت غذایی که سرو می کنند بسیار مهم است. اگر شرکت کترینگ توسط شخصی که می شناسید توصیه شده است، می توانید از آنها در مورد تجربه دست اول خود بپرسید. اگر این شرکتی است که از طریق تحقیق پیدا کرده اید، مطمئن شوید که بررسی ها را مطالعه کرده اید. یک سرویس پذیرایی عروسی در نیوپورت بیچ، غذای ساخته شده از تیلور، بیش از 150 بررسی پنج ستاره در Yelp دارد! اکثر شرکت های پذیرایی قدرت نظرات را درک می کنند و آنها را در وب سایت های خود ارسال می کنند.

3. هزینه خدمات

هزینه داشتن کیترینگ عامل مهمی در انتخاب شرکتی است که انتخاب می کنید. خدمات بسته به مقیاس از چند صد دلار تا بیش از چند هزار دلار متغیر است. شما می خواهید تعادل کاملی بین قیمت و کیفیت غذا ایجاد کنید. همه شرکت های پذیرایی ارزان غذای بد ارائه نمی کنند. به طور مشابه، همه کترینگ های سطح بالا بهترین غذا را ندارند. تحقیقات نقش مهمی در تصمیم گیری برای انتخاب شرکت ایفا می کند. بهتر است قیمت تمام خدمات پذیرایی را که در نظر دارید مقایسه کنید. با ما تماس بگیرید تا بدانید غذای تیلور چگونه می تواند در بودجه شما کار کند!

4. تجربه پذیرایی

یکی دیگر از عوامل مهمی که می خواهید در انتخاب بهترین خدمات پذیرایی در نظر بگیرید، تجربه است. بر خلاف جستجوی آنلاین رستوران‌ها که در آن شما به سادگی «رستوران محلی مونتانا» را تایپ می‌کنید و به اولین رستورانی که ظاهر می‌شود می‌روید، خدمات پذیرایی باید تجربه کافی برای رسیدگی به انواع شغل‌ها را داشته باشد. شما نمی خواهید یک شرکت کاملاً جدید را برای مدیریت یک رویداد بزرگ برای پذیرایی شرکتی در ایروین انتخاب کنید. خبر خوب این است که شرکت‌ها فایل‌هایی را در مورد رویدادهای قبلی که به آنها ارائه کرده‌اند نگه می‌دارند و اگر بپرسید با کمال میل به آنها نشان خواهند داد. شرکتی که رویدادهای مختلفی را ارائه می دهد معمولاً به این معنی است که آنها به اندازه کافی با تجربه و مجهز هستند تا بتوانند به رویدادهای شما رسیدگی کنند.

C:\Users\JFP\Desktop\Business-Catering-Peachtree-City-GA-1024x683.jpg

نحوه مدیریت کارکنان پذیرایی در یک رویداد بزرگ

مهم نیست که موضوع رویداد شما چقدر شگفت انگیز است یا سرگرمی شما چقدر عالی است، غذاها و نوشیدنی ها معمولا مرکز هر رویداد بزرگی هستند. مطمئناً، ممکن است بهترین منو را داشته باشید، اما می‌توانید بخش بزرگی از کسب‌وکارهای تکراری و سرنخ‌های جدید را بدون کارکنان مناسب برای ارائه و نمایش آن از دست بدهید.

با این حال، به نوعی، کارکنان پذیرایی اغلب جزء نادیده گرفته شده مدیریت رویداد موثر و موفقیت کلی یک رویداد هستند.

در این پست، 3 نکته برتر برای مدیریت کارکنان پذیرایی خود در هر مقیاسی از رویداد را خواهید آموخت.

1. اولویت بندی آموزش

کارکنان کترینگ می توانند تجربه کمی داشته باشند یا اصلاً تجربه نداشته باشند، و حتی آنهایی که تجربه مناسبی دارند همچنان به آموزش نیاز دارند. ناگفته نماند که یکی از بزرگترین ویژگی‌های موفقیت شرکت‌ها، توانایی آن‌ها در انطباق و گنجاندن فناوری جدید در محیط کار است» و برخی از این فناوری‌ها می‌توانند به آموزش‌های فردی یا گروهی نیاز داشته باشند.

علاوه بر آموزش فن‌آوری جدید، همیشه ایده خوبی است که از کارکنان خود بخواهید اصول اولیه را یاد بگیرند. هنگامی که در طول دوره استخدام آموزش مناسبی ارائه می دهید، پایه و اساس مناسبی را فراهم می کنید و به کارکنان خود فضایی برای رشد می دهید.

2. کارکنان خود را بشناسید

هنگامی که با کارکنان خود آشنا می شوید، به عنوان یک مدیر قابل دسترس تر برخورد می کنید. همچنین به شما کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف هر یک از کارکنان را تعیین کنید، بنابراین می توانید آنها را در نقش شغلی قرار دهید که هم شما و هم آنها را برای موفقیت آماده می کند.

یک ایده خوب ممکن است برگزاری یک رویداد تیم سازی در خارج از محل کار روزمره باشد. یک رویداد بیرونی ممکن است برای شما و کارکنانتان کمی سخت به نظر برسد. با این حال، اگر شما آن را سرگرم کننده کنید و شاید فقط یک بار در ماه، بازده سرمایه گذاری زیادی را در پیوند، وفاداری به تیم و اعتماد به نفس کلی آنها در کار ارائه دهد.

3. تجربه خدمات مشتری خود را بهبود بخشید

خدمات مشتری بخش بزرگی از مدیریت کارکنان شما در هر رویدادی است. این چیزی است که کیفیت محصول کلی را که مشتری دریافت می کند افزایش می دهد. در واقع، هافینگتون پست به ما می گوید که 86 درصد از مصرف کنندگان مایلند برای یک تجربه ارتقا یافته هزینه بیشتری بپردازند. این رقم بسیار بزرگی است و فرصتی بزرگ‌تر برای کترینگ ‌ها و برنامه‌ریزان رویداد تا درآمد خود را افزایش دهند.

هیچ عامل واحدی وجود ندارد که خدمات مشتری را کامل کند. به عنوان یک تعریف گسترده، ترکیبی از گوش دادن فعال و فرآیندهای موثر کارکنان است.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

C:\Users\JFP\Desktop\catering-dinner-2200x800.jpg

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied