شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

با استعلام آنلاین خلافی، تصویر و جزئیات آن را مشاهده کنید

استعلام آنلاین خلافی چه مزایایی برای کاربران به‌همراه دارد؟ امروزه بسیاری از رانندگان به‌دلیل عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی با جریمه‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند که عدم پرداخت به‌موقع آنها می‌تواند زمینه بروز مشکلاتی را ایجاد کند.

استعلام آنلاین خلافی چه مزایایی برای کاربران به‌همراه دارد؟ امروزه بسیاری از رانندگان به‌دلیل عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی با جریمه‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند که عدم پرداخت به‌موقع آنها می‌تواند زمینه بروز مشکلاتی را ایجاد کند.

به همین دلیل نیز استعلام آنلاین خلافی به‌وجود آمد تا افراد دیگر دغدغه منتظر ماندن در صف یا عدم داشتن وقت خالی برای مراجعه به مراکز حضوری را نداشته باشند. حال با کمک گوشی یا لپ‌تاپ و اتصال به اینترنت، می‌توان در زمانی کوتاه از میزان جریمه‌ کلی آگاه شد و آن را پرداخت کرد.

استعلام آنلاین خلافی همچنین به افراد کمک می‌کند تا بتوانند همه جریمه‌ها را با عکس و جزئیات کامل مشاهده کنند. برای آشنایی با روش استعلام‌گیری به‌صورت آنلاین و مزایایی که دارد تا انتهای متن با ما همراه باشید.

چرا استعلام و پرداخت آنلاین خلافی مهم است؟

روش‌های آنلاین به‌دلیل سرعت بالایی که دارند می‌توانند به ما در زمینه انجام تراکنش‌های مختلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک کنند. امروزه کمتر کسی برای انجام فرآیندهایی نظیر دریافت استعلام خلافی، به دفاتر مختلف مراجعه می‌کند.

مهم‌ترین مزیت روش آنلاین برای استعلام آنلاین خلافی و پرداخت آن را می‌توان صرفه‌جویی در زمان دانست. این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که بسیاری از افراد مشغول کار و روزمرگی خود هستند و برای مراجعه به یک دفتر باید از برنامه‌های خود بزنند.

با توجه به این مزیت مهم، امروزه راه‌کارهای آنلاین مختلفی به‌وجود آمد تا افراد به‌راحتی از میزان خلافی خود استعلام بگیرند. یکی از این راه‌کارها استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ است.

البته تاپ تنها برای پرداخت خلافی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و می‌توان از طریق آن فرآیندهای پرداخت مختلفی را در زمانی کوتاه انجام داد. در آخر این سرویس‌ها را بررسی خواهیم کرد.

نحوه استعلام آنلاین خلافی از طریق تاپ

برای اینکه بتوانید از طریق تاپ از میزان جریمه‌ خود آگاه شوید و هر قبض جریمه را به‌همراه تصویر با جزئیات کامل مشاهده کنید؛ لازم است احراز هویت انجام دهید. احراز در این سایت یا اپلیکیشن بسیار راحت است و تنها باید سیم‌کارت، کد ملی و پلاک خودرو به‌نام یک نفر ثبت شده باشند.

بعد از وارد شدن به اپلیکیشن یا وب‌سایت تاپ، می‌توانید یکی از روش‌های موجود که شامل استفاده از قبض یا کدملی است را انتخاب کنید. استعلام آنلاین خلافی خودرو از طریق تاپ با احراز هویت پس از وارد کردن اطلاعات لازم به‌راحتی انجام می‌شود.

همچنین باید گفت در این روش علاوه‌بر اینکه جزئیات هر جریمه با تصویر به شما نمایش داده خواهد شد؛ می‌توانید جریمه‌های مد نظر را به‌صورت موردی پرداخت کنید. با این کار دیگر لازم نیست نگران 2 برابر شدن مبلغ از خلافی‌ها باشید.

با کمک تاپ دیگر نیاز نیست به مراکز پلیس + 10 مراجعه کنید. این روش حضوری قطعا باعث اتلاف وقت و انرژی شما می‌شود. ضمن اینکه کارمزد مورد پرداخت در روش حضوری نسبت به روش آنلاین بیشتر است.

برای مشاهده استعلام آنلاین خلافی خودرو از طریق تاپ تنها کافی‌است مبلغ 5.200 تومان به‌عنوان کارمزد پرداخت کنید. این موضوع در کنار صرفه‌جویی در وقت، از مهم‌ترین مزایای استفاده از تاپ به‌شمار می‌آیند.

البته تاپ تنها برای پرداخت خلافی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و با خدمات خودرویی مختلفی که دارد؛ استفاده از آن برای هر کاربری لازم و ضروری است. در ادامه با خدمات خودرویی تاپ آشنا می‌شویم.

خدمات خودرویی تاپ

استفاده از یک اپلیکیشن تنها برای استعلام و پرداخت خلافی شاید خیلی کاربردی نباشد. اما باید بدانید که با نصب تاپ یا ورود به وب‌سایت آن، با دنیایی از خدمات مختلف ازجمله سرویس‌های مرتبط با خودرو روبه‌رو خواهید شد.

از مهم‌ترین خدمات خودرویی تاپ که نصب آن را برای هر راننده‌ای واجب می‌کند می‌توان به پرداخت عوارض آزادراهی ، طرح ترافیک، بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، عوارض سالیانه خودرو، استعلام پلاک فعال، نمره منفی، وضعیت کارت و سند، وضعیت گواهینامه و حتی جریمه و خلافی موتور سیکلت اشاره کرد.

خدمات تاپ را بهتر بشناسیم

در سوپراپلیکیشن تاپ، خدمات مالی و غیرمالی بسیار زیادی وجود دارد. با این اپلیکیشن دیگر نیازی به استفاده از همراه‌بانک نخواهید داشت. چراکه تاپ فراتر از آن عمل می‌کند و امکانات مختلف دیگری مانند استعلام و پرداخت خلافی را برای نیز افراد فراهم کرده است.

درواقع این اپلیکیشن بیش از 100 سرویس کاربردی را در خود جای داده است. از مهم‌ترین سرویس‌ها و خدمات تاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید شارژ
  • خرید بسته اینترنت
  • پرداخت قبوض
  • ثبت‌نام سجام
  • احراز هویت سجام
  • ثبت چک صیادی
  • خرید دارو به‌صورت آنلاین با نسخه
  • رزرو نوبت پزشک
  • رزرو نوبت روان‌شناس
  • دریافت مشاوره آنلاین پزشکی
  • اخذ تسهیلات برای خرید دارو
  • انتقال وجه
  • مشاهده گردش حساب
  • مشاهده موجودی
  • رزرو بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار
  • رزرو بلیط مراکز گردشگری
  • رزرو هتل

جمع‌بندی

استعلام آنلاین خلافی به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، میزان جریمه‌های خود را مشاهده و پیش از انباشته‌شدن مبلغ، آنها را پرداخت کنید. با کمک تاپ این امکان نیز برای شما فراهم می‌شود که هر قبض را به‌صورت موردی به همراه عکس مشاهده و آن را تسویه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied