شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

انتخاب بهترین هتل های مشهد از نگاه مسافران

شهر زیارتی مشهد به دلیل استقبال زیاد گردشگران در همه ایام سال، تعداد زیادی هتل و اقامتگاه برای اسکان مهمانان و زائران این شهر دارد. همین تنوع و فراوانی، سبب شده است تا مسافران کمی در انتخاب هتل مناسب سردرگم شوند. اگر قصد دارید به مشهد سفر کنید و به دنبال گزینه‌ای مناسب برای رزرو هتل مشهد هستید، ادامه مطلب به شما کمک خواهد کرد.

بهترین هتل های مشهد

یکی از بهترین روش‌ها برای پیدا کردن هتل مناسب در مشهد، انتخاب هتلی است که مسافران از اقامت در آن ابراز رضایت کرده‌اند. بررسی نظرات مسافران یکی از روش‌های خوبی است که می‌تواند به شما در شناخت هتل و کیفیت آن کمک کند. با توجه به نظرات مسافران تعدادی از بهترین هتل های مشهد عبارتند از:

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد

اگر دغدغه هزینه اقامت ندارید و می‌خواهید اقامتی لوکس در مشهد داشته باشید، بهتر است یکی از هتل‌های پنج ستاره و لوکس مشهد را انتخاب کنید. هتل‌هایی که علاوه بر ارائه اتاق های تمیز و باکیفیت، امکانات و خدمات تفریحی و رفاهی در سطح استانداردهای بین المللی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در ادامه تعدادی از این هتل‌ها را معرفی می‌کنیم.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی یک هتل پنج ستاره، لوکس و زیباست که در معماری آن از هنرهای اسلامی استفاده شده است. این هتل در خیابان امام رضا و در فاصله بسیار کمی از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. از امکانات آن می‌توان به سالن همایش و آمفی تئاتر لوکس و مجهز، استخر، سونا و جکوزی، امکانات ورزشی چون سالن بدنسازی و بیلیارد و سالن بازی و محل بازی کودکان و ... اشاره کرد.

هتل درویشی مشهد

اقامت در اتاق‌های هتل درویشی مشهد، یک اقامت خاص خواهد بود. هر کدام از اتاق‌ها دکوراسیون خاص خود را دارد که هر کدام ویژگی‌های معماری یک کشور را نمایش می‌دهد، برای مثال، اتاق دوبلکس چین، دوبلکس هند و .... . در کنار این اقامت خاص، شما می‌توانید از رستوران اتریوم که فضای شیشه‌ای بین دو قسمت هتل است استفاده کنید. این هتل دارای مجموعه آبی، اسپا و ماساژ است و طراحی‌های زیبا در این هتل شما را مجذوب خود خواهد کرد.

هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل پنج ستاره در 18 طبقه ساخته شده است و امکاناتی چون استخر، سونا، جکوزی و کافی شاپ و سالن بدنسازی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. هتل مدینه الرضا 150 متر با حرم فاصله دارد و در ساخت آن از معماری ایرانی-اسلامی استفاده شده است. سالن همایش، آمفی تئاتر، کتابخانه، فضای بازی کودکان از دیگر امکانات این هتل است.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور از هتل‌های پنج ستاره و نوساز مشهد است. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل این هتل انواع امکانات اقامتی را با استانداردهای روز دنیا در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. سالن ماساژ، سالن بیلیارد، فضای سبز روف گاردن، خدمات ویژه معلولین، استخر و سونا و جکوزی از امکانات این هتل است.

هتل قصر مشهد

هتل قصر مشهد نیز از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است. این هتل معماری بسیار زیبا و مجللی دارد و اتاق‌های آن به سبک هخامنشی، قاجاری، رومی و ... ساخته شده‌اند. از امکانات این هتل پنج ستاره می‌توان به سالن آرایش، مجموعه آبی، فروشگاه، شهربازی، رستوران و کافی شاپ، قنادی و ... اشاره کرد.

هتل هما 1 مشهد

اگر از طرفداران مجموعه هتل‌های هما هستید، هتل هما 1 مشهد از هتل‌های خوب و قدیمی این شهر است که می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این هتل در یکی از مناطق خوش آب و هوای مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از حرم قرار گرفته است و خدمات ورزشی، پزشکی، تاکسی سرویس، خشکشویی، تالار و سالن کنفرانس، رستوران و ... در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل پارس مشهد

اگر علاقه‌مند به اقامت در منطقه طرقبه و شاندیز مشهد هستید، هتل پارس مشهد را انتخاب کنید. یکی از هتل های 5 ستاره مشهد که در فضای آرام و دور از شلوغی، علاوه بر اتاق‌های تمیز و مجهز، امکاناتی چون قایق سواری و ماهیگیری، کورت اسکواش، سالن بیلیارد و خدمات سونا، جکوزی و اسپا و ... را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

رزرو بهترین هتل های مشهد در فلای تودی

رزرو هتل و خرید بلیط تهران مشهد کار چندان دشواری نیست، به شرطی که رزرو خود را در پلتفرمی مطمئن همچون فلای تودی انجام دهید. کافی است هتل موردنظر خود را از میان بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران، انتخاب کنید، آن را در سایت یا اپلیکیشن فلای تودی برای تاریخ موردنظرتان جستجو کنید، تا رزرو تنها با چند کلیک ساده انجام شود.

کاربری ساده سایت فلای تودی این مزیت را دارد تا بدون سردرگمی و با ساده‌ترین روش‌ها، هر هتلی را در هر منطقه از ایران یا جهان به راحتی رزرو کنید و واچر رزرو هتل را در همان لحظه دریافت کنید.

در سایت فلای تودی وارد شوید، هتل را انتخاب کرده و پرداخت را با کارت‌های عضو شتاب انجام دهید. در هر مرحله از رزرو و پس از آن نیز می‌توانید سوالات و مشکلات خود را با پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی در میان بگذارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی