شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

تور آنتالیا

در این مطلب درمورد تور آنتالیا و نحوۀ قیمت گذاری تورها و همچنین درمورد تور لحظه آخری آنتالیا یا اصطلاحاً آفر تور آنتالیا صحبت خواهم کرد. با مطالعۀ این مطلب متوجه میشوید که تورهای آفری چه تورهایی هستند و چگونه ایجاد میشوند. ضمناٌ درمورد نحوۀ تعیین قیمت تورها اطلاعاتی خوبی بدست می آورید. ضمن اینکه در پکیج صفحۀ تورهای آنتالیا قیت تور آنتالیا آمده است که سعی میشود قیمت ها بر اساس تور ارزان آنتالیا آماده و به روز شوند.

در این مطلب درمورد تور آنتالیا و نحوۀ قیمت گذاری تورها و همچنین درمورد تور لحظه آخری آنتالیا یا اصطلاحاً آفر تور آنتالیا صحبت خواهم کرد. با مطالعۀ این مطلب متوجه میشوید که تورهای آفری چه تورهایی هستند و چگونه ایجاد میشوند. ضمناٌ درمورد نحوۀ تعیین قیمت تورها اطلاعاتی خوبی بدست می آورید. ضمن اینکه در پکیج صفحۀ تورهای آنتالیا قیت تور آنتالیا آمده است که سعی میشود قیمت ها بر اساس تور ارزان آنتالیا آماده و به روز شوند.

پس از مطالعه اگر سوالی داشتید، برای کسب اطلاعات یا خرید تور با همکاران ما در آژانس مسافرتی سیارک شهزاد پارسی و با شماره های 33و26712731 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمای شما باشند و یا کار رزرو تور آنتالیا را برایتان انجام دهند.

 

تور آنتالیا

 

قیمت تور آنتالیا

نحوۀ قیمتگذاری تورها به این شکل است که قیمت یک پکیج کامل تور، بر اساس مجموع قیمت خدمات گردشگری موجود در آن تعیین میشود. در یک تور، یکسری خدمات گردشگری وجود دارد که هرکدام از تامیین کننده های مختلفی تهیه میشود و هرکدام قیمت خاص خود را دارند. مجموع قیمت این خدمات، بعلاوۀ دستمزد ارائۀ خدمات، قیمت نهایی تور را مشخص میکند.

خدمات موجود در یک تور شامل، وسیلۀ سفر، محل اقامت شما در مقصد، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر بین شهری، خدمات اخذ ویزا، بیمۀ مسافرتی، گشت شهری و خدمات تورلیدر می باشد. در تورهای مختلف، ممکن است بعضی از این خدمات وجود داشته باشد یا نه، یا حتی تعداد آنها ممکن است بیش از یکی باشد. البته هرکدام از خدمات ممکن است انواع مختلفی داشته باشند که استفاده از انواع آنها، هم بر نوع تو و هم بر قیمت آن تاثیرگذار است.

مثلاً یک تور میتواند هوایی یا زمینی باشد، یا یک تور فقط یک گشت شهری داشته باشد و تور دیگری 3 گشت شهری داشته باشد. و یا ترانسفر فرودگاهی با ون انجام شود یا با اتوبوس که این موارد بر نوع تور و قیمت آن تاثیر میگذارد.

در بررسی پکیجهای مختلف تور و مقایسۀ قیمتها، باید این موارد را در نظر داشته باشید که اگر اختلاف قیمتی وجود دارد، بر چه اساسی رخ داده است، آیا صرفاٌ یک آژانس گرانتر از آژانس دیگری قیمتگذاری کرده است، یا خدمات دو تور متفاوت است. در توری مانند تور آنتالیا ، ممکن است پرواز تهران به آنتالیا با پرواز ایرانی یا پرواز ترک انجام شود. این مورد هم بر قیمت تور و البته بر راحتی مسافر تاثیرگذار است.

اما نحوۀ ارائۀ خدمات در تور به این شکل است که در آغاز سفر، شما با استفاده از وسیلۀ سفر از مبدا به سمت مقصد حرکت می کنید، مثلاً در تورهای آنتالیا وسیلۀ سفر هواپیما است که مسافر از تهران به سمت آنتالیا پرواز میکند. پس از رسیدن، تورلیدر به استقبال مسافر آمده و او را از فرودگاه به هتل میرساند. این کار ترانسفر فرودگاهی نام دارد.

پس از رسیدن مسافر به هتل و پذیرش، اتاق تحویل مسافر شده و روزهای اقامت در مقصد آغاز میشود. در هیمن زمان، هماهنگی برای روز و ساعت گشت شهری بین مسافر و تورلیدر انجام میشود. در زمان تعیین شده، تورلیدر به سراغ مسافر رفته و او به همراه تعداد دیگری از مسافران به گشت شهری برده میشود.

در روز آخر نیز باز تورلیدر به سراغ مسافر رفته و با ارائۀ ترانسفر فرودگاهی در مسیر برگشت، مسافر از هتل به فرودگاه میرود. سپس با استفاده از وسیلۀ سفر به شهر خود باز میگردد. در روزهای سفر اگر سوالی یا مشکلی داشته باشید که نیاز به راهنمایی یا کمک داشته باشید، میتوانید با تورلیدر تماس گرفته و از راهنمایی و کمک او بهرهمند شوید.

همچنین اگر در روزهای سفر، حادثه یا سانحه ای برای مسافر رخ دهد که نیاز به خدمات پزشکی داشته باشد، میتواند از بیمۀ مسافرتی خود استفاده کند تا هزینه های درمان پوشش داده شود. تمام این خدمات از روز شروع سفر تا روز پایانی، یکی یکی و هرکدام در زمان و مکان خود ارائه شده و مسافر از آن بهرهمند میشود.

 

تور لحظه آخری آنتالیا

در این قسمت در مورد دو اصطلاح تورهای آفری و تورهای لحظه آخری توضیح خواهم داد که اساساً چه تورهایی هستند و در چه حالات و شرایطی ایجاد میشوند. بنابراین دو سوال مطرح میشود، 1- تور لحظه آخری چه توری است؟ تور لحظه آخری چگونه ایجاد میشود؟

در پاسخ سوال اول که، تور آفری چه توری است؟ باید گفت، این تورها تورهایی هستند که شامل کاهش نرخ شده اند و چون شامل تخفیف شده اند، به آنها تورهای آفری گفته میشود و چون در لحظات آخر تبلیغ میشوند، به آنها تورهای لحظه آخری نیز گفته میشود.

اما در پاسخ به سوال دوم که، تورهای آفری چگونه ایجاد میشوند؟ باید گفت، این تورها درتورهای داخلی و خارجی، در دو حالت ایجاد میشوند، و فقط در تورهای خارجی، یک شرط نیز برای ایجاد آنها وجود دارد.

ابتدا شرط ایجاد تورهای آفری در تورهای خارجی، این شرط عدم نیاز به اخذ ویزا قبل از یک سفر خارجی است. حتماٌ میدانید که مسافران ایرانی برای سفر به کشور ترکیه در تورهای ترکیه ، به ویزا نیاز ندارند. بنابراین اگر دو حالتی که در ادامه شرح میدهم رخ دهند، در تورها به مقصد آنتالیا، امکان ایجاد تور لحظه آخری آنتالیا وجود دارد.

 

قیمت تور آنتالیا

 

تور ارزان آنتالیا

حالت اول این استکه، پروازهای یک تور شامل تخفیف شوند. آژانسهای مسافرتی، پروازها را برای مقاصد پر تردد گردشگری رزرو یا اصطلاحاً چارتر کرده و پول آنرا به ایرلاین میپردازند و با استفاده از این پروازهای چارتری و سایر خدمات گردشگری یک پکیج تور آماده میکنند.

با نزدیک شدن به تاریخ هر پرواز، اگر تمام ظرفیت صندلیهای چارتری پر نشده باشد، با اعمال تخفیف روی تور و مثلاً تبلیغ تور ارزان آنتالیا سعی در جذب مسافر و پر کردن مابقی ظرفیت خالی پرواز میکنند.

 

آفر تور آنتالیا

حالت دوم زمانی استکه، هتلهای یک پکیج تور پر نشده باشد. کارگزاران، در مقاصد محبوب گردشگری تعدادی هتل را از قبل رزرو کرده و آنها را برای اقامت مسافران خود آماده میکنند و به اصطلاح هتل را گارانتی میکنند. دراصل پر کردن تعداد مشخصی از اتاقهای هتل را در یک بازۀ زمانی معین گارانتی میکنند، درعوض نرخی کمتر از نرخ برد هتل را پرداخت خواهند کرد.

آژانسهای مسافرتی، با استفاده از هتلهای گارانتی شده، پروازهای چارتری و سایر خدمات گردشگری، یک پکیج تور آماده میکنند و برای فروش آن تبلیغات میکنند. اما اگر کارگزار حس کند نخواهند توانست تمام ظرفیت رزرو شده را پر کند، با اعمال تخفیف روی تور و تبلیغ آفر تور آنتالیا سعی در جذب مسافران بیشتر و پر کردن تمام ظرفیت میکند.

هدف از اینکار، پر کردن ظرفیتهای خالی پرواز و هتل و جلوگیری از ضرر و زیان یا حداقل پوشش بخشی از آن است. این تورها در لحظات آخر و دو-سه روز مانده به سفر تبلیغ میشوند، بنابراین باید کاملاٌ برای یک سفر فوری آمده باشید.

 

تور ارزان آنتالیا

 
در آخر

و درنهایت، در این صفحه اطلاعاتی از تعیین قیمت تورها و درمورد تورهای آفری و لحظه آخری ارائه شد تا با این تورها آشنا شده و بدانید که تور آنتالیا چگونه قیمتگذاری میشود و اگر بصورت تور لحظه آخری فروخته شود، چگونه ایجاد شده است.

درنهایت برای رزرو تور آنتالیا در تمام طول سال، یا حتی رزرو تور نوروزی آنتالیا ، میتوانید با ما درتماس باشید و از خدمات ما بهرهمند شوید. یا به سایت ما از طریق لینکهای این مطلب رفته و از اطلاعات آن استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied