شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

15 تا 20 میلیون تومان کدام گوشی سامسونگ ارزش خرید بیشتری دارد؟

15 تا 20 میلیون تومان کدام گوشی سامسونگ ارزش خرید بیشتری دارد؟

امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند بیشتر از قبل شده و در دست هر فردی می‌توانیم نمونه‌هایی از این محصولات را با برند و امکانات مختلف ببینیم. مسلما خرید یک گوشی سطح بالا و گران قیمت برای هر فری امکان‌پذیر نیست و اغلب آنها به دنبال محصولاتی هستند که با وجود امکانات و زیبایی‌هایی که دارد، از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد. در این شرایط همیشه سامسونگ بیشترین میزان فروش را داشته، چرا که محصولات خود را با تنوع قیمتی بسیار بالایی وارد بازار کرده است. در مطلب پیش رویتان سری به گوشی‌های این برند زده‌ایم و مدل‌هایی که در بازه قیمتی بین 15 تا 20 میلیون تومان را بررسی کرده‌ایم.

 

بهترین گوشی‌های سامسونگ در بازه قیمتی 15 تا 20 میلیون تومان

لیست زیر از میان بهترین مدل‌های این بازه قیمتی انتخاب شده و اغلب کاربران از عملکرد آن راضی بوده‌اند:

گوشی سامسونگ A54

قیمت گوشی A54 سامسونگ در این محدوده قرار گرفته و از امکانات و کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است. این محصول در سال 2023 وارد بازار شد و با ابعاد مناسب و صفحه نمایش 6.4 اینچی خود توانست به یک گزینه ایده‌آل برای خانم‌ها و آقایان تبدیل شود.

سامسونگ در A54، از تراشه Samsung Exynos 1380 با پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 استفاده کرده که امکان اجرای برنامه‌های نیمه سنگین با سرعت بالا را به کاربرانش می‌دهد. برای دوربین‌ها نیز از سه لنز مختلف واید 50 مگاپیکسل، اولتراواید 12 مگاپیکسل و ماکروی 5 مگاپیکسلی استفاده کرده و دوربین سلفی آن را هم با کیفیت 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته که در نوع خود بی‌نظیر است.

گوشی سامسونگ A73

برای خرید گوشی سامسونگ می‌توانید مدل A73 را هم انتخاب کنید. گوشی هوشمندی که به راحتی در دست جا شده و از صفحه نمایش 6.7 اینچی Super Amoled Plus بهره‌مند است. این صفحه نمایش با رزولوشن 2400*1080 می‌تواند تصاویر را با جزئیات و کاملا تفکیک شده نمایش دهد.

در این محصول از تراشه Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G و پردازنده گرافیکی Adreno 642L استفاده شده و با این وجود یک پکیج کامل از بهترین عملکرد گوشی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. با این گوشی می‌توانید به راحتی تمام برنامه و بازی‌های حجیم را اجرا کنید.

اگر به قسمت پشتی این گوشی نگاه کنید 3 لنز را خواهید دید که با رزولوشن‌های 5، 12 و 108 مگاپیکسلی انتخاب شده‌اند و دوربین جلویی آن نیز رزولوشن 32 مگاپیکسل دارد.

گوشی سامسونگ S21 fe

اگر به دنبال یک گوشی برای انجام برنامه و بازی‌های سنگین هستید گوشی سامسونگ S21 FE بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای تولید این محصول از پردازنده قدرتمندExynos 2100 5G  با 8 گیگابایت رم استفاده شده و عملکرد بسیار سریع و پر قدرتی دارد. سامسونگ در مدل S21 FE امکانات خوبی را برای دوربین‌ها در نظر گرفته و دوربین اصلی را با دو لنز 12 مگاپیکسلی، تشخیص چهره، فوکوس خودکار دوال پیکسل و لرزشگیر اپتیکال تولید کرده است.

همچنین یک لنز اولترا واید با پوشش 123 درجه به همراه لنز تله فوتو و یک لنز سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسل امکانات مربوط به دوربین گوشی را تکمیل می‌کند.

گلکسی S21 Fe

 

گوشی سامسونگ S20 FE

یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما برای خرید گوشی سامسونگ، مدل S20 FE است. این محصول با پنل پشتی پلاستیکی و فریم آلومینیوم از کیفیت بدنه بسیار بالایی برخوردار بوده و یک نمایشگر 6.5 اینچی را هم می‌توانید روی آن ببینید. رزولوشن 2400 در 1080 پیکسلی که در این محصول قرار گرفته باعث می‌شود تا کلیه تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی به کاربرانش نمایش دهد. همچنین پشتیبانی از قابلیت HDR 10+ نیز از ویژگی‌های مخصوص این محصول است.

سامسونگ برای تولید این مدل، از تراشه اسنپدراگون 865 استفاده کرده و در آن پردازنده گرافیکی Adrreno 650 را می‌توانید ببینید. در نهایت نیز وجود یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفتی 4500 میلی‌آمپر ساعت ویژگی‌های مثبت آن را تکمیل می‌کند.

 

گوشی سامسونگ A53

A53 نیز یکی از مدل‌های تولید شده توسط سامسونگ است که با صفحه نمایش 6.5 اینچی روانه بازار شد. در این محصول از تراشه قدرتمند اگزینوس 1280 استفاده شده که عملکرد خوبی را برای اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌های ویدئویی داشته است. همچنین پردازنده گرافیکی به کاربرده شده در آن نیز با نام Mali-G68 شناخته می‌شود که این قدرت را بیشتر می‌کند.

این محصول با سه رم مختلف 4، 6 و8 گیگابایت و حافظه‌های داخلی 128 و 256 گیگابایت وارد بازار شده و البته امکان استفاده از کارت حافظه را هم به کاربرانش می‌دهد.

در قسمت پشتی گوشی 4 دروبین دیده می‌شود که یکی از آنها با 64 مگاپیکسل به عنوان لنز اصلی در نظر گرفته شده است. با استفاده از قابلیت‌های فوکوس خودکار و لرزشگیر تصاویر می‌توانید عکس و ویدئوهای بسیار با کیفیتی را با این لنزها ثبت کنید.

 

گوشی سامسونگ A33

A33 در سال 2022 به بازار عرضه شده و امکان استفاده از دو سیم کارت نانو را به کاربرانش داد. ابعاد و وزن مناسب این گوشی اولین چیزی بود که نظر مشتریان را به خود جلب کرد. این محصول با صفحه نمایش Super Amoled و اندازه 6.4 اینچی تولید شد و با وجود رزولوشن مناسب و تراکم 411 پیکسل بر هر اینچ توانست تصاویر بسیار باکیفیت و زنده‌ای را به کاربرانش نمایش دهد.

در این مدل از گوشی‌های سامسونگ از تراشه Exynos 1280 (5 nm) استفاده شده و یک پردازنده قدرتمند با نام Octa-core را هم می‌توانیم در آن ببینیم. با وجود این پردازنده قدرتمند به راحتی بازی و برنامه‌های گرافیکی را اجرا می‌کند. همچنین به دلیل داشتن 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با سرعت خوبی فعالیت‌های مورد نظر شما را انجام می‌دهد.

 

عکس گوشی سامسونگ A33

 

خرید بهترین گوشی سامسونگ در بازه قیمتی 15 تا 20 میلیون تومان

همانطور که مشاهده کردید، گوشی‌های که در این بازه قیمتی وجود داشتند ازز امکانات خوبی برخوردار بودند و چه از نظر دوربین و چه از نظر عملکرد می‌توانند گزینه ایده‌آلی باشند. خرید این محصولات برای افرادی که علاقه‌ای به پرداخت هزینه‌های بالا ندارند و کاربری آنها تنها محدود به انجام بازی و برنامه‌های نیمه سنگین، عکاسی با کیفیت خوب، گوش دادن به موسیقی، دیدن فیلم، پاسخ به تماس و ... است، بهترین پیشنهاد خواهد بود. اگر شما هم از گوشی موبایلی استفاده می‌کنید که در این بازه قیمتی قرار گرفته و از عملکرد خوبی برخوردار است، نامش را به این لیست اضافه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied