شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

راهنمای انتخاب معلم خصوصی خوب از ایران مدرس

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب از سایت ایران مدرس توضیحاتی ارائه شده است.

راهنمای انتخاب معلم خصوصی خوب از ایران مدرس

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب آنلاین معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب در تهران و کل ایران از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس توضیحاتی ارائه شده است.

مهمترین مزیت کلاس های تدریس خصوصی این است که این کلاس ها متناسب با هدف و خواسته شاگرد شخصی سازی می شود. به عبارت دیگر، برای هر دانش آموز، دانشجو و زبان آموزی مطالب ارائه شده در کلاس بسته به این که سطح سواد و توانایی شاگرد چقدر هست و چه هدفی از برگزاری کلاس دارد می تواند متفاوت باشد.

برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی خانم و آقا به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید.

به عنوان مثال، برای درس ریاضی بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان اشکالات پایه ای دارند. فرض کنید دانش آموزی مشتق را خوب یاد نگرفته باشد و در کلاس استاد بخواهد انتگرال را به ایشان یاد بدهد. از آنجایی که مباحث مشتق و انتگرال رابطه تنگاتنگی با هم دارند، دانش آموز یا دانشجویی که فرمول های مشتق گیری را خوب بلد نیست نمی تواند انتگرال را هم خوب آموزش ببینید. یک معلم خصوصی ریاضی خوب وقتی با پرسیدن سوال متوجه این اشکال پایه ای می شود، در کمترین زمان ابتدا اشکالات بحث مشتق را برطرف نموده و در مرحله بعد سراغ تدریس مبحث انتگرال می رود.

 

 

در حال حاضر یکی از بهترین راهکارها برای یادگیری بهتر دروس مختلف، افزایش معدل، موفقیت در کنکور و کسب درصد بالا در دروس کنکوری، موفقیت در امتحانات و گرفتن نمره 20 در ریاضی، فیزیک و سایر دروس، یادگیری بهتر و سریعتر مکالمه زبان انگلیسی، موفقیت در آزمون های آیلتس و تافل، یادگیری کامپیوتر و نرم افزارهای تخصصی در زمان کم و ... استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و داشتن یک معلم خصوصی خوب و مجرب است.

 

راهنمایی برای انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب

همانطور که گفته شد، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی فواید زیادی دارد. اگر در کنار خودتان بهترین معلم ریاضی و یا بهترین معلم فیزیک را هم نداشته باشید ولی یک استاد خوب و با تجربه شما را راهنمایی کند باز هم نتیجه خوبی خواهید گرفت. برای داشتن معلم خصوصی خوب با نرخ مناسب موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- به سابقه کاری اساتید توجه کنید: در سایت ایران مدرس www.IranModares.com لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس اطلاعات کاملی را از خودشان ثبت نموده اند. مثلا در متن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که در چه مدارسی قبلا تدریس کرده اند و چند سال سابقه تدریس خصوصی دارند. اساتید همچنین دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خودشان، قیمت کلاس های تدریس خصوصی، دروسی که تدریس می کنند، شرایطی که برای برگزاری کلاس های خصوصی در نظر دارند و موارد دیگری را هم ذکر نموده اند.

2- برگزاری جلسه اول بهترین راهکار است: بسیاری از اساتید جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما به صورت رایگان برگزار می کنند. به این معنی که اگر شما از نحوه تدریس استاد راضی نباشید از شما هزینه ای دریافت نمی کنند. حتی اگر هزینه ای هم دریافت شود در بسیاری از مواقع تا جلسه اول تدریس برگزار نشود نمی توانید شناخت کاملی نسبت به استاد پیدا کنید.

3- فقط روی قیمت کلاس ها متمرکز نشوید: بسیاری از متقاضیان کلاس های تدریس خصوصی وقتی لیست مدرسین را بررسی می کنند تنها عاملی که در نظر می گیرند این است که معلم خصوصی کلاس را با قیمت ارزان برگزار نماید. خوب است که قیمت کلاس ها مناسب باشد ولی به هر حال به آن بیش از اندازه اهمیت ندهید.

 

4 - قبل از کلاس با استاد حرف بزنید: می توانید قبل از اینکه کلاس ها را به صورت نهایی هماهنگ نمائید و یک استاد را انتخاب کنید با چند مدرس که به نظر شما خوب هستند حرف بزنید و بعد از اینکه حرف زدید معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.

 

دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی اساتید را بررسی نمایید

برای تمامی مدرسین در ایران مدرس مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان ثبت شده است. سعی کنید با اساتیدی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب فارغ‌التحصیل شده باشند. بهترین مدرسین تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php معمولا خودشان در ایام تحصیل موفق بوده اند و به همین دلیل در کنکور رتبه خوبی آورده اند و توانسته اند در دانشگاه معتبر و سطح بالا قبول شوند.

 

قیمت کلاس های تدریس خصوصی را هم مد نظر داشته باشید

در کنار اطلاعات کامل دیگری که برای تمامی مدرسین در ایران مدرس ارائه شده است می توانید شماره تماس مستقیم هر استاد و قیمت تدریس خصوصی برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس را هم ببینید. نرخ کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و برای اساتیدی که در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند می توانید با ایشان تماس بگیرید و نرخ را بپرسید.

 

 

خصوصیات و ویژگی های معلم خصوصی خوب و مجرب

ممکن است شما در ذهن خودتان معیارهایی را برای یک معلم خصوصی خوب در نظر داشته باشید. با این وجود می توان گفت یک معلم خوب معلمی است که از دانشگاه معتبر و خوبی فارغ التحصیل شده است و سابقه کاری و تجربه بالایی دارد. شاید شما خیالتان راحت تر باشد که با یک معلم و دبیر رسمی کلاس داشته باشید.

 

داشتن سابقه کاری بالا ویژگی مهم یک معلم خصوصی عالی

برای پیدا کردن و انتخاب کردن یک مدرس خصوصی خوب باید به رزومه کاری و سابقه تدریس مدرس دقت کنید. اینکه مدرس در کدام دانشگاه درس خوانده است و یا مدرک تحصیلی ایشان چیست ممکن است مهم باشد. به عنوان مثال اگر شما در رشته مهندسی مکانیک تحصیل می کنید و برای آموزش درس استاتیک و یا مقاومت مصالح قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید، بهتر است با مدرسی کلاسها را هماهنگ کنید که ایشان هم در رشته مهندسی مکانیک و در یک دانشگاه خوب تحصیل کرده باشند.

بسیاری از والدین حین هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی برای فرزندانشان روی این نکته تاکید دارند که مدرس و معلم رسمی آموزش و پرورش باشد. البته اکثر مدرسین رسمی معلمان خوب و با سابقه ای هستند ولی از بین مدرسین غیر رسمی هم حتما اساتید و مدرسین خیلی خوبی را می توان پیدا کرد.

 

حضور به موقع در کلاس تدریس خصوصی

از ویژگی های دیگر معلم خصوصی خوب این است که در زمان مشخص شده و حتی ۵ دقیقه زودتر در کلاس درس حاضر می شود و به وقت شاگرد خودش احترام می گذارد. معلم های عالی از سر و ته وقت کلاس نمی زنند. حضور به موقع استاد باعث می شود شاگرد هم کلاس های تدریس خصوصی را جدی تر بگیرد و در نهایت نتیجه بهتری حاصل می گردد.

 

چند نکته مهم برای هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت ارزان

در این بخش نکاتی ذکر می شود که با در نظر گرفتن آنها می توانید یک معلم خصوصی فوق العاده با قیمت مناسب و ارزان داشته باشید.

الف- برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی ارزان تر، هماهنگی کلاسها را در طول ترم انجام دهید و آن را به ایام امتحانات موکول نکنید.

ب- با مدرسینی کلاسهای تدریس خصوصی را هماهنگ کنید که به محل سکونت شما نزدیکتر هستند.

ج- کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید.

د- مدت زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را کمی بیشتر کنید و به نسبت آن قیمت هر ساعت را می توانید کمتر هماهنگ نمائید.

ه- در کنار کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید تا با تعداد جلسات تدریس کمتر درس را یاد بگیرید.

برای داشتن معلم خصوصی آنلاین یا حضوری با قیمت پایین و مناسب راهکارهای زیادی وجود دارد اما در نظر داشته باشید که کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی و نتیجه گرفتن خودتان را فدای ارزان بودن کلاسهای تدریس خصوصی نکنید.

اگر می خواهید برای موفقیت در کنکور از کلاس های تدریس خصوصی کنکور استفاده کنید بهتر است با معلم و استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در کنکور موفق بوده اند و یا شاگردهای موفقی قبلا داشته اند. اگر در مقطع دانشگاه در حال تحصیل هستید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که هم رشته خودتان است و در دانشگاه معتبر درس خوانده است.

 

چگونه معلم خصوصی خوبی باشیم؟

اگر می خواهید یک معلم خصوصی خوب باشید باید در مرحله اول خودتان به فعالیت در این زمینه علاقه داشته باشید. باید به کار خودتان اعتقاد داشته باشید و به فعالیت در این زمینه افتخار کنید. این کار می تواند بسیار خوب و پردرآمد باشد به شرطی که شما پیش نیازهای آن از جمله علاقه به تدریس را داشته باشید. در مرحله بعد باید وقتی به این کار می پردازید دروسی را درس بدهید که هم خودتان در آن درس ها خوب هستید و 100 درصد مسلط می باشید و هم در عین حال متقاضیانی برای کلاس خصوصی آن دروس وجود داشته باشد. اگر ریاضی را دوست دارید و در درس ریاضی همیشه نمرات خوبی گرفته اید تدریس خصوصی ریاضی انجام دهید. اگر در درس زبان انگلیسی عملکرد خوبی داشته اید خوب منطقی است معلم زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری شوید. هر درسی را که برای تدریس انتخاب می کنید آن را زیر و رو کنید و به صورت کامل بر آن مسلط باشید.

 

منبع: مرجع انتخاب معلم خصوصی ایران مدرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied