شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آشنایی با سایت زهرا قانع، روانشانس کودک

امروزه فرزندپروری برای بسیاری از والدین کاری دلهره آور و چالش برانگیز است. به همین دلیل سایت زهرا قانع که سایت تخصصی ویژه فرزندپروری تحت نظر تیم روانشناسی و متخصص بوده، با امکانات متعددی از جمله فروشگاه آنلاین کتاب، اسباب بازی و دوره های آموزشی در خدمت شما والدین عزیز است.

امروزه فرزندپروری برای بسیاری از والدین کاری دلهره آور و چالش برانگیز است. به همین دلیل سایت زهرا قانع که سایت تخصصی ویژه فرزندپروری تحت نظر تیم روانشناسی و متخصص بوده، با امکانات متعددی از جمله فروشگاه آنلاین کتاب، اسباب بازی و دوره های آموزشی در خدمت شما والدین عزیز است.

زهرا قانع - روانشناس کودک و مدرس دوره های فرزند پروری A person wearing a green scarf

نحوه کار سایت زهرا قانع

ما در سایت زهرا قانع براین باوریم که پرورش فرزندان باید یک فرآیند خلاقانه و پویا باشد، که به فرزندان شما کمک می کند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن رشد و توسعه پیدا کنند. به علاوه، محصولات ما از طریق سایت به صورت آسان و راحت قابل دسترسی هستند، که به شما اجازه می دهد تا به سرعت و با سهولت به بهترین محصولاتی که برای فرزندانتان نیاز دارید، دسترسی پیدا کنید.

دوره های آموزشی

یکی از محصولات دوره های فرزندپروری زهرا قانع است.

من زهرا قانع، روانشناس کودک و مدرس دوره های فرزند پروری در خدمت شما والدین عزیز هستم تا کمک کنم که مهارت های خود را در پرورش و تربیت فرزند خود بهبود بخشید. این دوره ها شامل موضوعات مختلفی مانند شناخت ویژگی های سنی و درک بهتر رفتار کودک، تقویت رابطه والد-فرزند، آموزش رفتار با کودک در چالش های مهم زندگی مثل پروسه از شیر گرفتن، از پوشک گرفتن، جدا کردن اتاق خواب، مهد بردن و ... می باشد.

هدف اصلی دوره های فرزندپروری، ارائه مهارت های لازم برای پرورش فرزندان سالم و شاد است. این دوره ها به شما کمک می کنند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن با فرزندانتان در ارتباط باشید.

محصولات تقویت هوش برای نوزادان A colorful toy on a pink background

سایر محصولات

از محصولات دیگر سایت زهرا قانع کتاب و اسباب بازی است.

کتاب‌ها و اسباب بازی‌ها هر دو نقش مهمی در رشد و توسعه کودکان ایفا می‌کنند. به برخی از مزایای هر یک اشاره می‌کنیم:

مزایای کتاب

  • توسعه دایره لغات و تقویت مهارت خواندن
  • بهبود مهارت‌های شنیداری، تمرکز و توجه
  • ایجاد ارتباط عمیق و نزدیک با کودک، افزایش روابط اجتماعی و تقویت روابط خانوادگی
  • آموزش مفاهیم جدید، تقویت مهارت‌های فکری و تصویرسازی
  • تحریک خلاقیت و تخیل کودک

کتاب های قصه و داستان برای کودکان

مزایای اسباب بازی

  • تحریک خلاقیت، تخیل، هماهنگی دست و چشم و تقویت حافظه کودک
  • آموزش مهارت‌های اجتماعی و یادگیری فرآیندهای اجتماعی، مثل هم‌بازی، شراکت و تقسیم وظایف
  • ایجاد هیجان و شادی در کودک، ارتقاء روحیه بازی و سرگرمی
  • تقویت مهارت‌های حل مسئله، خلاقیت و تصمیم‌گیری

محصولات تقویت هوش برای نوزادان

هدف اصلی ما در سایت زهرا قانع ارائه بهترین محصولات آموزشی، بازی های آموزشی، کتاب ها و سایر محصولات مرتبط با پرورش و تربیت فرزندان و بالا بردن سطح کیفیت فرزندپروری شما عزیزان است.

جهت آشنایی بیشتر با خدمات ما می توانید به سایت زهرا قانع با آدرس https://zahraghane.com مراجعه نمایید و از دوره ها و سایر محصولات دیگر آن استفاده کنید، همچنین برای اطلاع از جشنواره ها و تخفیف های ویژه و بهره مندی از محتواهای آموزشی رایگان می توانید به پیج اینستاگرامی ما به آدرس @ghane_psychologist مراجعه فرمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied