شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

نکات مهم در خرید درب ورودی ساختمان

نکات مهم در خرید درب ورودی ساختمان

تا به حال به زیبایی و یا مقاومت ورودی ساختمان تجاری، اداری و یا مسکونی خود فکر کرده‌اید؟ در حقیقت تفاوتی ندارد که به چه منظوری از ساختمان استفاده می‌کنید. در هر حال شما نیاز به یک درب ورودی ساختمان محکم، شیک و زیبا خواهید داشت. اما چرا ظاهر آن باید زیبا باشد؟ چرا استحکام آن مهم است؟ هنگام خرید این محصول باید به چه مواردی توجه کنیم؟ با شرکت دژ درب همراه باشید تا در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول کسب نمایید. مجموعۀ دژ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان درب در سطح کشور است و انواع مختلفی از این محصول را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

ظاهر درب ورودی ساختمان

همان‌طور که ذکر شد همواره توصیه می‌شود درب ورودی ساختمان را با ظاهری زیبا و شیک تهیه کنید اما چرا؟ زیرا درب نقش بسزایی در زیبایی خود ساختمان خواهد داشت. نمای بنای شما با همین محصول می‌تواند بسیار زیباتر به نظر برسد و ساختمان شما به راحتی به یک بنای شیک و لاکچری تبدیل شود. پس حتماً هنگام خرید درب از دژ به این مورد توجه نمایید.

استحکام درب ورودی ساختمان

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید درب ورودی ساختمان باید به آن توجه کنید، استحکام آن است. این کالا باید بسیار محکم باشد و مقاومت بالایی داشته باشد. این محصول در خارجی‌‌ترین قسمت ساختمان شما قرار خواهد گرفت؛ این بدان معنا است که درب ورودی باید در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند بارش برف و باران و یا تابش شدید آفتاب مقاومت بالایی داشته باشد. علاوه بر آن آنقدر محکم باشد که بتواند در برابر ضربه، فشار و تخریب نیز از خود مقاومت نشان دهد و از بین نرود.

انواع درب ورودی ساختمان

اگر بخواهیم در مورد انواع این محصول صحبت کنیم، باید از دو نوع ساده و ضد سرقت نام ببریم. نوع ساده همان مدل‌هایی است که همیشه از آنها به عنوان درب ورودی ساختمان استفاده می‌شد. این مدل می‌تواند تمام فلز، فلز با شیشه و یا فلز با تزئین فرفورژه باشد. در این محصولات قفل‌های معمولی به کار می‌رود در آنها هیچ کدام از اجزای امنیتی مدل‌های ضد سرقت به چشم نمی‌خورد. بهتر است رنگ و طرح آن را با توجه به نظر طراح ساختمان انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که این کالا می‌تواند با طرح‌های مختلف و متنوعی تولید شود. مدل تک لنگۀ آن از حدود 80 سانتی‌متر تا 125 سانتی‌متر در عرض ساخته خواهد شد.

درب ضد سرقت فلزی چیست؟

نوع دوم درب ورودی ساختمان، درب ضد سرقت فلزی است. از نام این محصول مشخص است که مانع از ورود سارقین به داخل ساختمان شما خواهد شد و رویۀ آن از فلز است. معمولاً درب ضد سرقت فلزی تک لنگه در عرض حدود 110 سانتی‌متر ساخته می‌شود. طرح‌های زیادی برای این مدل در نظر گرفته نشده است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که می‌توان این کالا را با رویه ترمو و یا پلمیری نیز سفارش داد زیرا این دو نوع جنس هم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی دارند و هم با این جنس‌ها محدودیت ابعاد وجود نخواهد داشت و می‌توان درب را با ابعاد مورد نظر تولید کرد. حتماً هنگام خرید این کالا به متریال آن توجه نمایید و نوعی را انتخاب کنید که برای محیط زندگی شما مناسب‌تر است.

مزایای استفاده از درب ضد سرقت فلزی

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی یکی از مزایای استفاده از درب ضد سرقت فلزی می‌باشد. درب ورودی ساختمان از ورود سارقین جلوگیری می‌کند زیرا به صورتی تولید می‌شود که در مقابل فشار، ضربه، تخریب و دیلم کردن مقاوم خواهد بود و علاوه بر اینها در مدل‌های ضد سرقت از قفل‌های فوق‌العاده قوی استفاده می‌شود که به راحتی باز نخواهند شد. مزیت دیگر نیز زیبایی ظاهری آن است که به ساختمان شما نیز جلوۀ خاص و شیکی خواهد داد. در حالت کلی می‌توان گفت درب ورودی ساختمان امنیت بالایی را برای ساکنین فراهم خواهد کرد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت درب ورودی ساختمان

نوع، طرح، جنس، رنگ، نوع قفل، کیفیت کار، وزن، تعداد لنگه، ابعاد و عواملی از این قبیل هستند که روی قیمت درب ورودی ساختمان تأثیر می‌گذارند. بدیهی است که هر چقدر متریال بیشتر و با کیفیت‌تری در محصول به کار رفته باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. انواع ضد سرقت نیز معمولاً نرخ بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی دارند زیرا هم متریال آنها متفاوت‌تر است و هم از قفل‌های مخصوص و یراق آلاتی با درجه کیفی بسیار بالا در آنها استفاده می‌شود.

خرید درب ورودی ساختمان از دژ

دژ یکی از بزر‌گ‌ترین و بهترین تولیدکنندگان انواع درب است که واردکننده و عرضه‌کنندۀ برخی از محصولات وارداتی نیز می‌باشد. برای بازدید از این محصولات تولید شده در این مجموعه و انواع وارداتی مانند درب ضد سرقت ترک و چینی به وب‌سایت دژ مراجعه نمایید. تمامی کالاهایی که در سایت مشاهده خواهید کرد با قیمت بسیار مناسبی عرضه خواهد شد. شما عزیزان امکان مشاوره تلفنی با کارشناسان دژ درب را نیز خواهید داشت. به خاطر بسپارید که می‌توانید محصول مورد نظر خود را با سلیقۀ خودتان سفارش‌سازی نیز کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied