شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

کامل‌ترین سایت رزرو بلیط هواپیما در ایران

شما از آن دسته آدم‌هایی هستید که در سفر زندگی می‌کنید، از آن‌هایی که مدام در سفر کاری هستید، از آن‌هایی که سالی یکبار مسافرت می‌روید یا از آن‌هایی که در فکر هستید و هرچند وقت یکبار تصمیم خود را به واقعیت تبدیل می‌کنید؟ اینکه سفر چقدر از زندگی شما را به خود اختصاص داده، چندان مهم نیست. مهم این است برای رسیدن به مقصد چقدر خودتان را به زحمت می‌اندازید. فلای تودی به‌عنوان مرجع فروش ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل اینجاست تا به شما کمک کند بدون دردسر و در کمترین زمان برنامه‌ریزی سفرتان را انجام دهید.

پرواز و هتل، هر دو را یکجا بخرید!

در گذشته مردم برای خرید بلیط هواپیما، با پول نقد به یکی از آژانس هواپیمایی می‌رفتند یا در میان انبوهی از شماره‌های تماس می‌چرخیدند و تا هنگامه رسیدن به مقصد هم هیچ ایده‌ای درباره مکانی که قرار است در آن بمانند نداشتند!

اما امروزه با ظهور فناوری‌های نوین، زندگی برای همه راحت‌تر از قبل شده است. شما می‌توانید همین الان از هرکجای دنیا که هستید برای هر نقطه دیگری که می‌خواهید بلیط هواپیما بخرید یا اقامتگاه رزرو کنید. با این وجود تعداد سایت‌هایی که خدمات سفر را ارائه می‌دهند به‌قدری زیاد شده که شاید نتوانید درست تصمیم بگیرید و از جای مطمئنی خریدتان را انجام دهید.

با مراجعه به سایت فلای تودی می‌توانید در کمترین زمان هم بلیط پروازتان را خریداری کرده و هم برای اسکان در مقصد موردنظرتان، هتل رزرو کنید. فرقی نمی‌کند مقصد شما یکی از شهرهای کوچک ایران باشد یا دورترین نقطه جهان؛ کافیست نام شهر یا هتل را در فلای تودی جست‌وجو کنید تا با ارزان‌ترین و بهترین پیشنهادات شگفت‌زده شوید.

خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین داخلی و خارجی

فلای تودی در طول سال‌ها فعالیت خود توانسته با شرکت‌های هواپیمایی زیادی همکاری داشته باشد و بخش قابل توجهی از نیازهای کاربران برای خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی را تامین کند. برای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی کافیست نام شهر یا فرودگاه مقصد، تعداد نفرات، تاریخ و نوع پرواز را انتخاب کنید تا فهرست ایرلاین‌هایی که به مقصد موردنظرتان پرواز دارند به شما نمایش داده شود.

یکی از مزیت‌های سایت فلای تودی این است که با استفاده از فیلترها می‌توانید جست‌وجوی هدفمندتری در سایت داشته باشید؛ برای مثال با تقویم قیمتی، ارزان‌ترین پروازها در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید پروازها را به تفکیک ایرلاین، فرودگاه، قیمت، یا توقف در مسیر فیلتر کنید.

رزرو هتل در 1.5 میلیون نقطه

اگر در فکر سفر هستید و نمی‌دانید کجا اقامت داشته باشید، به سراغ فلای تودی بروید. این وبسایت شرایطی را برای گردشگران فراهم کرده است که بتوانید از 1.5 میلیون هتل و اقامتگاه حاضر در سراسر جهان، اتاق رزرو کنید و سفری خوش و آرام را تجربه کنید.

برای رزرو هتل در سایت فلای تودی کافیست نام اقامتگاه موردنظرتان را در سایت جست‌وجو کنید. اگر هم هتل خاصی مدنظرتان نیست، فقط باید تاریخ سفر، تعداد نفرات و نام شهر مقصد را وارد کنید تا تمامی هتل‌های در دسترس آن شهر به شما نمایش داده شود. سپس هرکدام که با بودجه و سلیقه شما همخوانی بیشتری داشت، رزرو کنید.

سفر را با فلای تودی متفاوت تجربه کنید

غیرممکن است به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید و برای شهری که می‌خواهید پروازی پیدا نکنید. این پلتفرم هم‌طراز با برندهای معتبر بین‌المللی درحال خدمت‌رسانی به کاربران ایرانی است. شما می‌توانید از هرکجای جهان بدون نگرانی از تحریم‌ها و پرداخت پول، مبلغ بلیط هواپیما را با داشتن یک کارت بانکی شتاب به‌صورت ریالی پرداخت کنید.

همچنین فلای تودی بستری را فراهم کرده که با بهترین شرکت‌های هواپیمایی از جمله لوفتهانزا، ترکیش، قطر ایرویز، آنادولو جت، پگاسوس، فلای دبی، اتحاد، ماهان، ایران ایر، کیش ایر و... پروازی امن، آرام و سریع را به سراسر دنیا تجربه کنید.

با توجه به گستردگی ایرلاین ها به راحتی می‌توانید بلیط هواپیما موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. علاوه بر خرید بلیط هواپیما در سایت فلای تودی خدماتی مانند رزرو هتل از میان 1.5 میلیون گزینه داخلی و خارجی، خرید بیمه مسافرتی، دریافت خدمات ویزای توریستی، خرید بلیط هواپیما و... نیز در دسترس شما قرار دارد. در عین حال، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی سوالات و مشکلات شما خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied