شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

مقایسه برترین اپلیکیشن‌های iOS اینترنت بانک (صاپ در مقابل بام)

مقایسه برترین اپلیکیشن‌های iOS اینترنت بانک (صاپ در مقابل بام)

این روزها، ارائه خدمات مالی و بانکی به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن‌های همراه بانک بر روی گوشی‌های تلفن همراه به یکی از مهمترین ابزارهای مدیریت مالی برای افراد و شرکت‌ها تبدیل شده است. انجام تمامی امور بانکی از راه دور و به واسطه اپلیکیشن‌های همراه بانک، تحولی بسیار عظیم در صنعت بانکداری بوجود آورده است. برای این منظور، بانک‌ها در راستای ارائه خدمات مالی بر بستر فناوری اطلاعات به مشتریان خود، اقدام به ایجاد زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز نموده‌اند.

همراه بام ملی برای ایفون

بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور همواره در زمینه ارائه خدمات فناوری محور پیشگام بوده و ضمن راه‌اندازی بخش خدمات الکترونیکی، چندین اپلیکیشن در حوزه‌های مختلف تولید و به مشتریان خود عرضه نموده است. اپلیکیشن همراه بام ملی با تکیه بر طراحی کاربر محور و بهره جستن از نظرات، سلایق و انتظارت کاربران خود و همچنین مطابق با استاندارهای روز دنیا در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی، پیاده سازی و در دسترس کاربران قرار داده شده است. انجام انتقال وجه کارت به کارت در این سامانه به ساده‌ترین و در کوتاهترین زمان ممکن امکانپذیر می‌باشد.

به منظور دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios می‌توانید با استفاده از کد تخفیف BAAM به مبلغ 300.000 ریال حق عضویت سیبچه را خریداری نموده و عملیات نصب را به سادگی هر چه تمام انجام دهید.

همراه بانک صادرات برای گوشی ایفون

بانک صادرات ایران نیز که با هدف حمایت از صادرکنندگان تاسیس گردیده بود به سرعت خود را با پیشرفت‌های دنیای دیجیتال هماهنگ ساخت و جزو اولین بانک‌های کشور بود که به‌ منظور رفاه حال بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید و معرفی اپلیکیشن همراه بانک اختصاصی با نام صاپ برای ارائه خدمات پرکاربرد مبتنی‌ بر کارت نمود. سامانه صاپ برای ایفون از تمامی گوشی‌های تلفن‌ همراه هوشمند و تبلت مجهز به سیستم عامل‌ Android یا iOS پشتیبانی نموده و تنها با در اختیار داشتن رمز دوم کارت بانکی می‌توانید فعالیت‌های روزمره مالی خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی در محیطی امن و با کاربری آسان انجام دهید

به منظور استفاده از خدمات متنوع همراه بانک صادرات آیفون می‌توانید با خرید حق عضویت نرم‌افزار سیبچه ، ضمن نصب بدون دغدغه نسخه جدید همراه بانک صادرات ۱۴۰۱ برای ایفون را دانلود کنید

به منظور استفاده از این اپلیکیشن‌های همراه بانک بایستی به موارد زیر توجه نمایید:

  1. دارا بودن حداقل یک حساب بانکی فعال در بانک مورد نظر.
  2. دارا بودن حداقل یک کارت بانکی فعال در بانک مورد نظر.
  3. در اختیار داشتن اطلاعات کارت بانکی شامل  شماره 16 رقمی، کد CVV2 و تاریخ انقضای مندرج بر روی کارت.
  4. مطابقت اطلاعات شناسنامه‌ای و شماره تلفن ثبت شده در حساب بانکی.
  5. فعال بودن سرویس پیام کوتاه بانکی.
  6. فعال بودن رمز دوم پویا از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک مربوطه یا دستگاه‌های خودپرداز. لازم به ذکر است در زمان ارائه اطلاعات جهت فعال نمودن رمز دوم پویا بایستی شماره تلفن همراهی که به نام شما ثبت شده است را وارد نمایید.
  7. یکبار مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک مورد نظر، فعال‌سازی و دریافت نام کاربری و کلمه عبور اپلیکیشن‌ همراه بانک مربوطه.
  8. دانلود و نصب اپلیکیشن همراه بانک مربوطه بصورت مستقیم از روی وب سایت رسمی بانک و یا از طریق یکی از فروشگاه‌های اپلیکیشن مجازی. بهترین روش برای کاربران گوشی‌های اپل، نصب نسخه اصلی و کامل اپلیکیشن‌های موبایل بانک از طریق تهیه نمودن اشتراک سیبچه می‌باشد.

امکانات اپلیکیشن همراه بانک صاپ و بام برای ایفون

  • انتقال وجه: در اپلیکیشن صاپ امکان انتقال وجه کارت به کارت از مبدا تمامی بانک‌های عضو شبکه بین بانکب شتاب میسر می‌باشد. در اپلیکیشن همراه بام ملی نیز می‌توانید انتقال وجه بین حساب‌های ملی خود، حساب ملی سایرین، حساب به ملی کارت، پایا، ساتنا به صورت آنی یا با امکان زمانبندی پرداخت مستمر را انجام دهید.
  • پرداخت قبوض: قابلیت پرداخت قبوض بصورت تکی با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت و یا به صورت دسته‌ای از طریق آپلود فایل حاوی اطلاعات قبوض و همچنین ذخیره قبض‌ها در در اپلیکیشن صاپ و اپلیکیشن همراه بام ملی بصورت مشابه فراهم گردیده است.
  • مشاهده خلاصه و صورت حساب: در اپلیکیشن همراه بام ملی می‌توانید لیستی از حساب‌های متعلق به خود و اطلاعات مختصری از آن‌ها را مشاهده نمایید. این اطلاعات شامل مواردی همچون شماره‌حساب، مانده‌های حساب و نوع حساب می‌باشد. ضمناً امکان مشاهده تاریخچه‌ای از لیست تراکنش‌ها و جزییات هریک از آن‌ها با دسته بندی درآمد و مخارج در بازه‌های زمانی هفتگی، ماهیانه و به صورت نموداری نیز میسر می‌باشد. در اپلیکیشن صاپ نیز امکان رویت حداکثر 100 تراکنش طی 3 ماه اخیر گردش کارت‌های بانک صادرت میسر می‌باشد.
  • ثبت کارت‌های بانکی متنوع: در اپلیکیشن صاپ امکان ثبت حداکثر 10 کارت بانکی مربوط به سایر بانک‌های فعال کشور و انجام تراکنش‌های مالی از مبدا آنها میسر می‌باشد.
  • خدمات گردشگری: از جمله خدمات اختصاصی اپلیکیشن صاپ امکان خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و همچنین رزرو هتل و سایر امور مربوط به گردشگری می‌باشد.
  • خدمات بیمه‌ای: خرید و صدور انواع بیمه نامه آنلاین خودرو و موتورسیکلت بدون نیاز به حضور مشتری در نمایندگی‌های بیمه از دیگر خدمات الکترونیکی اختصاصی اپلیکیشن صاپ می‌باشد.
  • محاسبه اقساط تسهیلات و سود سپرده‌ها: در اپلیکیشن همراه بام ملی امکان محاسبه اقساط تسهیلات، بر اساس مقادیر دلخواه از قبیل نوع تسهیلات، مدت زمان تسهیلات با نرخ‌های دلخواه یا نرخ‌های موجود در بانک به همراه مشاهده گرافیکی نسبت مبلغ اصل وام به مبلغ کل بازپرداخت فراهم گردیده است. ضمناً می‌توانید به محاسبه سود سپرده‌ها، بر اساس مقادیر دلخواه خود از قبیل نوع سپرده، مدت سپرده‌گذاری و مبلغ سپرده، با نرخ‌های دلخواه یا نرخ‌های موجود در بانک بپردازید. نسبت مبلغ سود سپرده به مبلغ کل اصل سپرده را می‌توان به صورت گرافیکی در این برنامک مشاهده نمود.
  • پروفایل مشتری: در اپلیکیشن همراه بام ملی اطلاعات مشتری از قبیل اطلاعات شناسنامه‌ای، اطلاعات تماس و تاریخ آخرین ورود نمایش داده می‌شود امکان اصلاح اطلاعات موجود و تغییر رمز ورود نیز میسر شده است.
  • مدیریت مالی شخصی: امکان انجام عملیات مدیریت مالی برای مشتری شامل تخصیص برچسب به تراکنش‌ها، نمایش چارت مخارج براساس گروه‌های هزینه‌ای و بودجه بندی از دیگر سرویس‌های اپلیکیشن همراه بام ملی می‌باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied