شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی صنعتی کهن فر کاوه

دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی صنعتی کهن فر کاوه

 

دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی در مدل ها و ظرفیت های مختلف با بالاترین کیفیت توسط گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه با بیش از نیم‌قرن تجربه به بازار عرضه می‌شود. از دستگاه فر صنعتی برای پخت انواع کیک، شیرینی، کلوچه،بیسکویت و .. به صورت اتوماتیک استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید دستگاه فر قنادی، ضمانت اصالت و سلامت کالا است. از مشخصات فر شیرینی پزی گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه می‌توان به تمام اتوماتیک بودن، پخت سریع، ابعاد استاندارد، ظرفیت بالا، پخت یکنواخت، گارانتی و خدمات پس از فروش و... اشاره کرد. لازم به ذکر است قیمت فر شیرینی پزی خانگی گازی، قیمت فر شیرینی پزی کوچک خانگی، قیمت فر قنادی دست دوم، قیمت فر قنادی ۱۶ دیس، قیمت فر قنادی ۳۲ دیس و ... با هم تفاوت دارد.

قیمت فر شیرینی پزی صنعتی در گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه با توجه به کیفیت بالای محصول منصفانه است. ما در ادامه راجع به فر قنادی و شیرینی پزی بیشتر توضیح خواهیم داد.

مقایسه انواع فر شیرینی پزی صنعتی

همانطور که گفتیم فر شیرینی پزی در دو نوع فر طبقه‌ای و فر گردان قنادی در بازار عرضه می‌شود. اما این دو چه فرقی با هم دارند و کاربرد آن ها در چیست؟

فر قنادی مدل طبقه‌ای:

مدل طبقه‌ای فر قنادی، برای پخت کلوچه و کیک در مغازه‌‎های نان فانتزی استفاده می‌شود. این نوع فر به همین دلیل به فر فانتزی نیز مشهور است. فر قنادی طبقه ای، دارای طبقات متنوعی است. انواع کیک و شیرینی و کلوچه در طبقه‌های فر طبقه‌ای قرار می‌گیرند و با حرارت مناسب و مستقیم، پخته می‌شوند. فر طبقه‎ای نیز دارای دو مدل مینی فر قنادی و فر دو طبقه‎ای است. که در بازار مشتریان و طرفداران فراوانی دارد.

فر قنادی گردان

یکی از انواع فر قنادی و شیرینی پزی صنعتی فر گردان قنادی است. از فر گردان قنادی نیز در پخت کلوچه و نان فانتزی و شیرینی و ... استفاده می‌شود. منتها در فر گردان قنادی خمیر شیرینی و کیک و ... در گاری گذاشته شده و به داخل فر هدایت می‌شود. حجم خروجی کیک و شیرینی از فر گردان قنادی به نسبت فر طبقه‌ای بیشتر است. البته باید بگوییم که فر گردان قنادی نیز انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌نماییم. به عنوان مثال فر گردان کوچک با داشتن 8 الی 12 سینی در بازار عرضه می‌شود. این مدل از فرهای گردان قنادی در کارگاه‌های کوچک شیرینی پزی مورد استفاده هستند.

مدل دیگر فر گردان قنادی بزرگ است. این مدل فر با حجم زیاد، پخت شیرینی و کیک و... انجام می‌دهد. تعداد دیس‌ها و سینی‌های فر گردان قنادی بزرگ تا 36 عدد نیز می‌رسد. مدل دیگر این فر را نیز می‌توان فر گردان ویژه قنادی دانست. این مدل فر با جدیدترین سیستم حرارتی در بازار عرضه می‌شود که برای انواع کیک‌ها و شیرینی ها اروپایی کاربرد دارد.

فر قنادی و شیرینی پزی کهن فر کاوه

گروه تولیدی فر صنعتی کهن فر کاوه برای کسب و کارهای تازه و نوپا، فر قنادی مناسبی طراحی و تولید نموده است. این مدل فر با عنوان فر قنادی و شیرینی پزی خانگی شناخته می‌شود که قادر به پخت انواع نان، کلوچه، کیک، بیسکوییت در کارگاه‌های کوچک و قنادی‌ها است. ظرفیت پخت این فر شیرینی پزی بالا نیست و دارای 8 دیس می‌باشد. سوخت مصرفی این دستگاه گاز، گازوئیل است و همچنین می‌توان با برق از آن استفاده نمود.

جنس منبع حرارتی این دستگاه استیل است.

  • در این مدل فر، چرخ‌های کوچکی وجود دارند که برای جابه‌جایی آسان و راحت در خانه کاربرد دارند.
  • در فر قنادی خانگی از تکنولوژی اینورتر استفاده شده که برق کم‌تری به نسبت سایر فرها مصرف می‌کند.
  • فر قنادی و شیرین پزی را براحتی می‌توان تمیز کرد.

گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه با طراحی و تولید فر شیرینی پزی خانگی به اشتغال زایی کمک فراوانی نموده اند. به جرئت می‌توان گفت بهترین محبوب‌ترین مدل فر قنادی، فر شیرینی پزی خانگی محصول گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه است.

فر قنادی تولید شده توسط ما در گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه دارای گرمخانه است و همچنین برای آماده سازی شیرینی دانمارکی، شیرمال، شکلات و کلیه محصولاتی که قبل از پخت نیاز به گرما دارند مناسب است.

نکات مهم قبل از خرید فر قنادی و شیرین پزی

لازم است بدانید که قبل از خرید فر قنادی باید پارامترها را بررسی کنید و متناسب با شرایط، نوع کسب و کار و نیاز خود، فر قنادی خریداری نمایید. ما در ادامه به برخی از نکات مهم در خرید فر، اشاره می‌نماییم:

  • فناوری بکار رفته در فر قنادی و شیرینی پزی را بررسی نمایید.
  • سرعت پخت دستگاه فر شیرینی پزی، دارای اهمیت فراوانی است.
  • ساخت گرمایشی و نوع پخش حرارت در انتخاب فر لازم است مورد بررسی قرار گیرد.
  • ابعاد مورد نیاز برای فر را تایین کنید و سپس بر اساس آن فر خریداری نمایید.

دستگاه فر پخت نان

دستگاه فر پخت نان با استفاده از سیستم گردان و با حرارت غیر مسقیم، اقدام به پخت نان به صورت یکنواخت می‌کند. این دستگاه فر پخت نان در مدل‌های متنوع و با ظرفیت مختلفی در بازار عرضه شده است. جنس دیس‌ها و بدنه این فر صنعتی از استیل بوده و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. از این نوع دستگاه برای پخت انوا نان فانتزی، نان باگت، نان حجیم و نیمه حجیم و .. استفاده می‌شود.

طرز کار فر گردان قنادی چگونه است؟

فر گردان قنادی با داشتن منبعی به نام کوره که از جنس استنلس استیل است، به خمیرها حرارت می‌دهد. با چرخش فن موجود در قسمت سرکوله، هوای گرم به داخل فر برای پخت خمیر فرستاده می‌شود.

فر گردان قنادی دارای چه قطعاتی است؟

منبع حرارت یا کوره، سیستم مکش، سیرکول فن، سیستم خروج هوای گرم، سنسورها، سیستم گرداننده فر و... از قطعات موجود در فر گردان قنادی هستند.

چه مقدار زمانی برای پخت خمیر در فر قنادی و شیرینی پزی نیاز است؟

برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که نوع فر قنادی تاثیر فراوانی در سرعت پخت خمیر خواهد داشت. اما به طور میانگین برای انواع فر قنادی می‌توان 10 الی 20 دقیقه برای زمان پخت محصول در نظرگرفت.

حرارت مستقیم با غیر مستقیم چه فرقی باهم دارند؟

فرهایی که با حرارت مستقیم پخت انجام می‌دهند بدین گونه هستند که محل تولید گرما و پخت خمیر در یکجا قرار دارد. اما حرارت غیر مستقیم بدین گونه است که دو محفظه جدا برای تولید گرما و پخت محصول وجود دارد. فرهایی که امکان پخت با حرارت غیر مستقیم دارند خروجی باکیفیت‌تری از کیک، شیرینی، کلوچه و دیگر موارد به ما خواهد داد. گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه با بهترین کیفیت طراحی و تولید انواع فر صنعتی را انجام می‌دهد.

03137657881

09133270677

09131190122

09135900069

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied