شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

تجربه منحصر به فرد با کلاس های آنلاین خوب در دنیا

موضوع آموزش همیشه مورد علاقه‌ی قشر بزرگی از جامعه‌ی ما بوده است. چه خانواده هایی که فرزند یا فرزندان در سن آموزش دارند و چه افرادی که در هر سن و شغلی نیاز دارند علم و دانش خود را در زمینه ای به روز نگه دارند، جزو طیف پیگیر صنعت آموزش آن لاین هستند. در زمانه ای هستیم که که اغلب مردم دغدغه ی هزینه های سرسام آور زندگی اشان را دارند و در تلاشند راهی پیدا کنند که سقف این هزینه ها کوتاه و کوتاه تر شود.

مزایای آموزش آنلاین در یک مسیر متقابل

مقوله‌ی آموزش هم از ان دست موضوعاتی است که حجم قابل توجهی از بودجه ی خانواده را به خود اختصاص می دهد. آموزش آنلاین راهی است که به شما کمک می کند در هزینه‌ی آموزش و هزینه ی رفت و آمد به آموزشگاه، صرفه جویی کنید. آلودگی هوا نیز به تازگی در میان مردم به معضلی تبدیل شده که گویا راه گریزی از آن نیست. مسافت‌های نسبتا طولانی تا آموزشگاه‌های خوب تدریس خصوصی و اینکه اکثر این موسسات در مرکز شهر و یا در محدوده ی طرح ترافیک هستند نیز، چالش دیگری است که عموما با آن مواجه هستیم.

آموزش مجازی شاید راهی باشد که علاوه بر صرفه جویی در زمانی که شما در ترافیک سطح شهر گرفتار هستید، کمک شایانی به کم شدن ترافیک و به طبع آن کاهش آلودگی هوا خواهد شد. به هر حال هر کس باید برای رفع این مشکل به سهم خود گامی بردارد. پس با شرکت در کلاس‌های مجازی تدریس خصوصی، هم از شر ترافیک در امان هستید، هم در هزینه ی رفت و آمد صرفه جویی می کنید و هم در رفع آلودگی محیط خود شریک هستید.

بهرمندی از ابزارهای جدید تدریس آنلاین

با ابزارهای جدید تدریس آنلاین در یک کلاس آنلاین که همه امکانات خوب آموزش دادن را دارد دیگر برای یادگیری مشکلی نمی ماند مگر تسلط یک معلم در تدریس خوب آنلاین

سایت استادسلام معلم هایی دارد که روشهای نوین تدریس ریاضی را خوب می دانند و با استفاده درست از نرم افزارها و اپلیکیشن های متداول در دنیا آشنا هستند چرا که هم اکنون تعداد زیادی از ایرانیان که مهاجرت کرده‌اند با این اساتید درس می خوانند و انتظار بالایی در سطح مدارس خوب دنیا از آنها دارند. معلم ها به‌روز شده‌اند و شما هم از تجربه کافی آنها سود می‌برید.

هم اکنون فناوری های روز می‌تواند ابزار ارزشمندی در بهبود آموزش ها باشد. صدها برنامه و وب سایت عالی وجود دارد که یادگیری هر یک از دروس را سرگرم کننده و جذاب می‌کند.

این منابع می تواند مکمل آموزش سنتی باشد و به دانش‌آموزان کمک کند تا مهارت‌های درسی خود را بهبود بخشند.

البته به همه مواردی که گفته شد، اضافه کنید که شما در منزل و اتاق شخصی خود خیلی راحت تر هستید تا کت و شلوار و مانتو پوشیده پشت صندلی خشک آموزشگاه و تازه ملزم هستید راس ساعت مشخصی در کلاس حضور داشته باشید. اضطراب رسیدن به موقع سر کلاس با ترافیک غیرقابل پیشبینی!

برای مثال و راهنمایی بیشتر شما می توانید همینجا برای درس ریاضی معلم مورد نظرتان را پیدا کنیدُ نظرهای شاگردان را بخوانید و با او تماس بگیرید البته اگر استادی شماره ندارد با دکمه رزرو کلاس خصوصی با ایشان پیش روید:

https://ostadsalam.ir/lessons/math

اما در مدح بیشتر کلاس مجازی باید گفته شود که خوبی های دیگری هم دارد که در این مجال، فرصت کافی نیست. پیشنهاد ما اینست که برای امتحان هم شده، در یک کلاس آنلاین تدریس خصوصی ریاضی و یا کلاس آنلاین تدریس خصوصی زبان شرکت کنید و از تجربه ی خوشایند این کلاس برای ما و دوستانتان بنویسید. سایت استاد سلام، کاندید برترین وبسایت آموزشی در جشنواره ی وب، مجری برگزاری کلاسهای آنلاین تدریس خصوصی در سازمان هاست، حتی دانشگاههای مطرح نیز برای برگزاری کلاس های فوق برنامه از استادسلام استاد انتخاب می کنند.

روال انتخاب استاد توسط کارشناسان بر اساس تجربه هر شاگرد است، شاگردان ایرانیان هستند در شهرهای مختلف ایران و کشورهای مختلف جهان.

تجربه تدریس آنلاین به روایت استادسلام

یکی در اتریش تحصیل می کند و یکی در آلمان کاری ساده دارد و هر دو با دانش استادهای این سایت در تحصیل و مدارج شغلی خود پیشرفت می کنند. یک دانش آموز که در استرالیا مدرسه می رود فایل کتابهایش را برای معلم خصوصی ریاضی در اینجا می فرستد و او تدریس می کند و قطعا هر دو با هم بیشتر یاد میگیرند و معلم ها هر روز با تجربه تر می شوند.

از آنجا که هر استاد برای تدریسش مبلغ خوبی دریافت می‌کند و به دنبال استمرار این دستاورد هست پس خودش را با حل تمارین مهم ریاضی در انواع مدرسه های اروپا و استرالیا و کانادا ارتقا می دهد و مسلط تر سر کلاس ها حاضر می شود تا کلاسش را از دست ندهد و با این مسیر هر روز در این رقابت استادها توانمندتر می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied