شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

استعلام آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی

برای ثبت شرکت‌ها باید مراحل مختلف، متفاوت و تخصصی پیمود؛ اما در کنار ثبت، نیاز به تغییرات شرکت نیز وجود دارد. تصمیم به تغییر باید در مجمع عمومی توسط شرکا انجام شده و عملیات تغییر صورت بگیرد. در ادامه به بررسی آخرین تغییرات شرکت‌ها از زبان کارشناسان موسسه ثبت شرکت سفیر صلح می‌پردازیم.

استعلام آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی

برای ثبت شرکت‌ها باید مراحل مختلف، متفاوت و تخصصی پیمود؛ اما در کنار ثبت، نیاز به تغییرات شرکت نیز وجود دارد. تصمیم به تغییر باید در مجمع عمومی توسط شرکا انجام شده و عملیات تغییر صورت بگیرد. در ادامه به بررسی آخرین تغییرات شرکت‌ها از زبان کارشناسان موسسه ثبت شرکت سفیر صلح می‌پردازیم.

 

نحوه استعلام آخرین تغییرات در شرکت

در ادامه مراحل تغییرات شرکت را بررسی می‌کنیم.

مرحله اول: برای استعلام آخرین تغییرات شرکت در وهله اول وارد سایت روزنامه اصلی شوید. پس از باز کردن صفحه گوگل، عبارت سایت روزنامه رسمی را جستجو و سپس صفحه اولیه یا اصلی را باز کنید.

مرحله دوم: پس از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه آگهی‌های قانونی کلیک کنید.

مرحله سوم: در صفحه باز شده فلش شماره یک، سال ثبت تغییرات را مشخص کنید. قبل یا بعد بودن سال تغییرات را اگر در سال 99 بوده تعیین کنید، در قسمت فلش دوم، اسم موسسه یا شرکت را وارد کنید.

مرحله چهارم: پس از جستجو اگر موسسه یا شرکت دچار تغییراتی شده باشد، می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید و با کلیک کردن بر روی آگهی و وارد کردن رمز عبور می‌توانید آگهی را به طور کامل مشاهده یا فایل پی دی اف آن را دانلود کنید.

 

چاپ اگهی در روزنامه رسمی چگونه انجام می‌شود؟

برای دریافت نسخه فیزیکی و کاغذی آگهی کافی است از دو روش زیر استفاده کنید:

  • از طریق مراجعه حضوری
  • درخواست ارسال پستی

همچنین تمامی آگهی حقوقی جهت اصالت سنجی به صورت رایگان در سازمان ثبت اسناد ثبت می‌شود. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز برای چاپ و انتشار آگهی، کد پیگیری به شما داده خواهد شد. می‌توانید با استفاده از این کد و بدون نیاز مراجعه حضوری از تمامی مراحل اعم از ثبت و انتشار آگهی خود مطلع شوید.

ثبت شرکت در روزنامه رسمی

ثبت شرکت در روزنامه رسمی از طریق نام

زمانی که برای استعلام مواردی چون آدرس، شماره ثبت شناسه ملی، تاریخ ثبت و آخرین تغییرات شرکت تنها نام شرکت را دارید، به سایت شناسه ملی مراجعه کنید. در صفحه باز شده در قسمت نام شخصیت، نام شرکت را وارد کنید. سپس بر روی دکمه جستجو کلیک نمایید.

اگر نام شرکت مورد نظر را به شکل کامل در خاطر ندارید، با وارد کردن بخشی از نام شخصیت، لیستی از شرکت‌هایی که نام هایشان به این شکل است باز می‌شود. شما می‌توانید با بررسی کردن این لیست نام کامل موسسه یا شرکت را پیدا کنید و در سامانه وارد کنید.

 

استعلام نام شرکت از طریق شناسه ملی یا شماره ثبت

برای استعلام ثبت شرکت در روزنامه می‌توانید از روش‌های دیگری هم استفاده کنید. یکی از این روش‌ها، استعلام با استفاده از شماره ثبت و یا استفاده از شناسه ملی است. با خاطر داشتن هر کدام می‌توانید با مراجعه به سایت، کد مورد نظر خود را وارد کنید.

تصویر امنیتی برای شما باز می‌شود. پس از وارد کردن کد امنیتی، می‌توانید به اطلاعاتی از قبیل آدرس، کد پستی، وضعیت و... دسترسی پیدا کنید. گاهی برای دو شرکت متفاوت یک شماره ثبت موجود است. با توجه به این نکته می بایست هنگام ورود، شماره ثبت را در لیست داده شده وارد کنید و توسط سامانه به نام شخصیت حقوقی توجه نمایید.

 

چه زمانی می‌توان استعلام آخرین تغییرات شرکت را دریافت کرد؟

زمانی می‌توانید آخرین تغییرات شرکت یا موسسه را مشاهده و دریافت کنید که آن اگهی به شکل رسمی ثبت و صادر شده ‌باشد و همچنین در روزنامه رسمی منتشر شده باشد. اگر هر کدام از این موارد رعایت نشده باشند، نمی‌توانید اخرین تغییرات را مشاهده کنید.

 

ثبت شرکت با نام یک شخص در روزنامه رسمی

در قسمت آگهی قانونی وارد شوید. در صفحه باز شده، متن آگهی، نام آگهی و نام شخص را وارد کنید و دکمه جستجو را کلیک کنید. در ادامه در صفحه جدید لیستی برای شما باز می‌شود که در آن لیست آگهی‌های ثبت شرکت و ثبت مالکیت و نام اشخاص وجود دارد. در قسمت آرشیو، می‌توان آگهی‌های مورد نظر را نسبت به جدید بودن یا آگهی‌های 10 سال اخیر در مراحل استعلام در شرکت روزنامه رسمی پیدا و مشاهده کرد.

 

مدت زمان انتشار و توزیع در روزنامه رسمی حداکثر چقدر است؟

پس از وارد کردن موارد مورد نیاز (متن آگهی، نام آگهی و نام شخص) در سامانه همانطور که گفته شد، یک کد پیگیری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با استفاده از این کد پیگیری می‌توانید بدون مراجعه حضوری از تمام مراحل ثبت و انتشار آگهی خود مطلع شوید. حداکثر پس از گذشت 5 روز کاری آگهی شما در سامانه روزنامه رسمی ثبت و پس از آن منتشر می‌شود.

 

آگهی تغییرات روزنامه رسمی

پس از ثبت موسسه یا شرکت به هر دلیلی اعم از: تغییر آدرس، تغییر اسم، تغییر موضوع شرکت، تغییر هیات مدیره، تغییر سرمایه‌گذار و…، باید این تغییرات را در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت کنید. پس از ثبت، تغییرات در سامانه روزنامه رسمی منتشر شده و شما می‌توانید آخرین تغییرات شرکت را مشاهده کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در سامانه روزنامه رسمی

مدارک مورد نیاز عبارت اند از:

  • تلفن همراه
  • شناسه ملی شرکت یا شماره ثبت ملی شرکت
  • تایید آدرس اعلام شده در سایت به دلیل ارسال روزنامه

 

تعرفه ثبت آگهی در روزنامه رسمی چطور است؟

تعیین مقدار هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور معمول این هزینه به عواملی مثل تعداد کلمات به کار رفته در آگهی، تعداد کادرهای بکار رفته، میزان فضای اشغال شده توسط متن آگهی، تصاویر و اشکال بستگی دارد. پس از وارد کردن اطلاعات، بررسی این عوامل توسط سایت به شکل آنلاین صورت می‌گیرد و هزینه ثبت آگهی در لحظه گزارش داده می‌شود.

 

تاییدیه روزنامه رسمی چیست؟

تاییدیه روزنامه رسمی همان آگهی ثبتی است که در روزنامه رسمی چاپ شده و به دو شکل نسخه الکترونیکی و نسخه چاپی ارائه می‌شود.

 

موسسه ثبت شرکت سفیر صلح، با چندین سال سابقه در زمینه ثبت برند و شرکت، فعالیت می‌کند. وکلای این مجموعه از وکلای پایه یک دادگستری هستند و از مسائل روز ثبتی اطلاعات کامل دارند. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد آخرین تغییرات شرکت یا سایر مسائل ثبتی، می‌توانید با شماره مندرج در سایت تماس گرفته و یا از طریق واتساپ، تلگرام، ایتا، روبیکا، آی گپ و بله با مشاوران در ارتباط باشید.

sabtsherkatha.com

021-22646503

0912-3093823

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied