شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

امکانات خودرو تیگو ۸ پرو

خودرو تیگو ۸ پرو توسط نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور عرضه می شود. با مطالعه سایت پی جو می توانید نمایندگی نزدیک خود را بیابید.

بررسی خودرو تیگو ۸ پرو

خودرو تیگو ۸ پرو خودرویی ۷ نفره است که، توسط شرکت چری در چین تولید شده است. شروع تولید این خودرو از سال ۲۰۲۰ می باشد و تا به حال هم ادامه دارد. این محصول بازار خیلی از کشورها را در دست گرفته و در واقع لوکس ترین خودروی شرکت چری معرفی شده است. در ایران هم عرضه این محصول توسط نمایندگی مدیران خودرو انجام می گیرد. در این مطلب به بررسی امکانات خودرو تیگو ۸ پرو خواهیم پرداخت.

خودرو تیگو ۸ پرو

امکانات خودرو تیگو ۸ پرو از نظر فنی

موتور خودرو تیگو ۸ پرو دارای ۴ سیلندر ۱٫۶ لیتری می باشد. این خودرو دارای قدرت تولید ۱۹۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه است. خودرو تیگو دارای قدرت فنی بالایی می باشد که طی ۸ تا ۹ ثانیه شتابی بین صفر تا صد را طی می نماید. این خودرو در ساختار خود سیستم تعلیق مک فرسون برای محور جلو و سیستم مولتی لینک برای محور عقب دارد. ترمزهای جلو خودرو دیسکی خنک کننده هستند و از سیستم ترمز ABS و ترمز اضطراری BA نیز استفاده می کند. مصرف سوخت این خودرو مناسب است و تقریباً در هر صد کیلومتر ۶٫۸ لیتر بنزین مصرف می نماید.

نمایندگی مدیران خودرو در شیراز و نمایندگی کرمان موتور در شیراز و سایر شهرها را در سایت پی جو مشاهده و استعلام قیمت نماید.کلیه نمایندگی های مجاز و معتبر کرمان موتور و مدیران خودرو برای شما قرارداده شده است.

امکانات خودرو تیگو ۸ از نظر ایمنی

خودرو تیگو ۸ پرو دارای ۶ ایربگ می باشد و در آزمون های تصادف، پنج ستاره را به خاطر ایمنی بالا به خود اختصاص داده است. وجود سیستم کنترل پایداری، سیستم HAC، سیستم کنترل کشش و همچنین سیستم HDC همگی به ایمنی این خودرو افزوده اند. اولین خودرویی که در ایران با آپشن ADAS عرضه شده، خودرو تیگو ۸ می باشد. سیستم پیشرفته همیار راننده هم روی این خودرو نصب شده است که، باعث بالا رفتن میزان امنیت آن می شود.

آپشن ADAS در خودرو تیگو ۸ پرو دارای سیستم ها و خصوصیات زیر می باشد:

۱– رادار نقطه کور:

این سیستم وضعیت درب های خودرو یا نزدیک شدن خودرو های دیگر را هشدار می دهد.

۲– سیستم LCA:

این سیستم احتمال برخورد در زمان تغییر لاین را به راننده هشدار می دهد.

۳– رادار تصادف از عقب:

این رادار به راننده هنگام دنده عقب گرفتن، نزدیک شدن خودرو های دیگر را گوشزد می کند.

۴– سیستم LDW:

این سیستم انحراف خودرو از خطوط جاده را نشان می دهد.

۵– سیستم های LKA، ACC، TJA، ICA، AEB و ... .

داخل کابین خودرو تیگو ۸ پرو

امکانات رفاهی خودرو تیگو ۸

خودرو تیگو ۸ پرو از نظر امکانات رفاهی، در سطح بالایی قرار دارد و کمپانی چری به این جنبه خودرو توجه خاصی داشته است. بسیاری از این امکانات را در ادامه معرفی می کنیم.

۱– آینه های جانبی با قابلیت تاشوندگی برقی.

۲– آینه مرکزی بدون انعکاس نور.

۳– سیستم استارت دکمه ای.

۴– سیستم تهویه اتوماتیک.

۵– برخورداری از سنسور های نور و باران.

۶– درب برقی صندوق.

۷– شارژر وایرلس برای گوشی موبایل.

و ... .

طراحی ظاهر و کابین خودرو تیگو ۸ پرو

خودرو تیگو ۸ پرو ظاهری عضلانی دارد. این شاسی بلند دارای شیشه بزرگ کهکشانی می باشد که نمای زیبایی به خودرو داده است. گرافیک داخلی چراغ های این خودرو نمای جذابی دارد. سپر جلو حجیم می باشد. فضای داخلی کابین مدرن و لوکس است و با ماشین های اروپایی رقابت می کند. صندلی های خودرو چرمی هستند و از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند.

خرید خودرو از نمایندگی های مدیران خودرو در سایت پی جو

خودرو تیگو ۸ پرو از خودروهایی است که باید در خرید آن دقت بالایی داشته باشید. این خودرو را از نمایندگی مدیران خودرو تهیه نمایید. برای آشنایی بیشتر با نمایندگی مدیران خودرو در مکان های مختلف می توانید از سایت پی جو کمک بگیرید. سایت پی جو تمامی نمایندگی های دارای مجوز مدیران خودرو در ایران را به شما معرفی می کند. اطلاعات لازم در مورد این نمایندگی ها در سایت پی جو قابل دسترسی هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied