شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

5 دلیل مهم برای خرید گوشی شیائومی

5 دلیل مهم برای خرید گوشی شیائومی

خرید گوشی شیائومی موضوعی بحث برانگیز در چندین سال اخیر بوده است و با وجود اینکه این برند توانسته در طی چندین سال پیاپی کیفیت محصولات خود را به‌خوبی ثابت کند، همچنان بسیاری از کاربران به آن اعتماد کافی ندارند. در واقع افراد بسیاری در مقایسه گوشی سامسونگ و شیائومی، سامسونگ را به دلایل خاصی نظیر اعتماد بیشتر انتخاب می‌کردند اما امروزه به دلیل مناسب‌تر بودن قیمت گوشی‌های شیائومی در کنار درجه کیفی مناسب، اغلب این افراد در تصمیم خود تجدید نظر کرده‌اند.

در مجموع دلایل مختلفی پشت این قضیه است و بر اساس آن‌ها می‌توان ادعا کرد که گوشی‌های این برند چینی ارزش خرید بالایی دارند. با توجه به اهمیت این مسئله برای خرید گوشی توسط کاربران گوناگون، تصمیم داریم تا در این مطلب به بررسی ۵ دلیل مهم برای خرید گوشی شیائومی بپردازیم. برای اطلاع از این دلایل با ما همراه باشید.

 

گوشی شیائومی

گوشی شیائومی محصول یک برند چینی معروف و معتبر است که علاوه‌بر تولید انواعی از گوشی‌های میان رده و بالارده، محصولات دیجیتالی دیگر از جمله ساعت هوشمند، مانیتور و غیره را هم تولید و عرضه می‌کند. گوشی‌های این برند در ابتدا با سروصدای زیادی وارد عرصه بازار شدند و حال پس از گذشت چند سال از عرضه اولیه آن‌ها، اعتماد کاربران نسبت به آن‌ها افزایش یافته است.

در مجموع گوشی‌های این برند برای انواع کاربری‌های مختلف مناسب هستند. با این حال شاهد تولید و عرضه مدل‌های خاصی در دو سری پوکو و بلک شارک به‌صورت اختصاصی برای گیمینگ و گیمرها هستیم که خود یکی از نکات مهم و مزایای تولیدات این کمپانی به حساب می‌آید و موجب جذب طرفداران بیشتری شده است.

 

5 دلیل اساسی برای خرید گوشی شیائومی

 

برای خرید گوشی اندرویدی، انتخاب صحیح برند گوشی از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوان در طولانی مدت استفاده مفیدی از گوشی خود داشت و تجربه دلپذیری را با آن رقم زد. از این رو باید با ویژگی‌های بارز هر برند و مدل آشنا شد و آن‌ها را مورد بررسی قرار داد. در مجموع ویژگی‌ها و مزایایی که برند شیائومی برای تولیدات خود ایجاد کرده به برتری آن‌ها نسبت به سایر برندها منتهی شده است. از میان کلیه این ویژگی‌ها ۵ دلیل اساسی به منظور خرید گوشی شیائومی توجه بیشتری را جلب کرده‌اند که شامل قیمت، کیفیت، طراحی، تنوع و باتری هستند.

 

قیمت بسیار مناسب

به طور کلی قیمت گوشی شیائومی را می‌توان از اصلی‌ترین و مهمترین دلایل محبوب شدن تولیدات این برند دانست. در زمانی که گوشی‌های برندهای دیگر نظیر آیفون و سامسونگ با افزایش روزافزون قیمت مواجه بودند، گوشی‌های شیائومی با قیمت بسیار مناسب‌تری وارد عرصه بازار شدند. این مسئله توجه بسیاری از کاربران و به‌خصوص آن‌هایی که قیمت را در اولویت قرار می‌دهند، جلب کرد. به این ترتیب حتی با بودجه‌ای محدود می‌توان به‌آسانی محصولی پرکاربرد و مناسب را از این برند خریداری کرد و تا حدود زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمود.

 

کیفیت بالا

کیفیت گوشی‌های شیائومی یکی دیگر از چالش‌هایی بوده است که همواره در راه خریداران قرار گرفته است. قیمت‌های مناسب و البته تولید چین بودن محصولات این برند باعث شده تا افراد زیادی در خصوص درجه کیفی ساخت گوشی‌ها مطمئن نباشند. در پاسخ به افرادی که درباره کیفیت شک دارند، باید گفت که این برند در تولید کلیه محصولات خود از قطعات درجه یکی استفاده می‌کند که بعضاً در تولیدات برند سامسونگ هم یافت می‌شوند. همچنین در طی چندین سال اخیر درجه کیفی و ماندگاری گوشی‌های شیائومی ثابت شده است و از جهتی روزبه‌روز مدل‌های بهتر و پیشرفته‌تری را هم به بازار عرضه می‌کند. در نتیجه در راستای بالا بودن کیفیت گوشی‌های هوشمند شیائومی شکی باقی نمی‌ماند.

 

طراحی جذاب

گوشی‌های شیائومی از طراحی بسیار جذابی برخوردار هستند. این گوشی‌ها وابسته به مدل دارای تنوع رنگ چشمگیری هستند که رنگ‌های خاص و منحصر به فرد را هم شامل می‌شوند. برای مثال رنگ‌های آبی آسمانی، زرد، سبز پسته‌ای، طلایی و سایر موارد مشابه را در کنار رنگ‌های مینیمال و رایج سفید و مشکی تشکیل می‌دهند.

البته طراحی گوشی شیائومی تنها رنگ‌های خاص را شامل نمی‌شود. بلکه طراحی آن‌ها بسیار خوش دست و مناسب است. بسیاری از مدل‌های مخصوص گیمینگ آن حتی دارای صفحه خمیده هستند تا تجربه گیمینگ را لذت بیشتری ببخشند. همچنین تعدادی از مدل‌های دیگر دارای وزن بسیار سبکی بوده و برای افرادی که در طول روز مدت زمان زیادی را با گوشی می‌گذرانند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آیند.

 

تنوع بسیار بالا

 

همان‌طور که گفته شد، شیائومی گوشی‌های مختلفی را از نوع میان رده، بالارده و پرچمدار مخصوص گیمینگ و بازی به بازار عرضه نموده است اما تنوع تولیدات این برند تنها شامل حال گیمرها نمی‌شود. بلکه انواعی از گوشی‌های باکیفیت و درجه یک را برای کاربردهای گوناگون شامل شده است. برای مثال بسیاری از تولیدات آن بهترین گزینه برای کسب درآمد و کار کردن با گوشی هستند و با بسیاری از مدل‌های دیگر حتی می‌توان تجربه دلپذیر عکاسی را رقم زد. در حالی که در میان آن‌ها مدل‌هایی ساده و میان رده برای مصارف روزمره هم وجود دارد.

 

باتری مناسب

باتری مناسب یکی از ویژگی‌های بارز گوشی‌های این برند است و دلیل مهمی برای خرید گوشی شیائومی به شمار می‌رود. این باتری‌ها وابسته به مدل گوشی از شارژدهی بالایی برخوردار بوده و در اغلب موارد مدت زمان شارژدهی آن‌ها حتی از گوشی‌های سامسونگ هم بیشتر است.

علاوه‌بر این مزیت، اغلب گوشی‌های شیائومی به مدت زمان بسیار کمی برای شارژ شدن نیاز دارند. بسیاری از مدل‌های جدید و اخیر آن حتی تنها به ۱۷ الی ۲۰ دقیقه برای فول شارژ شدن نیاز خواهند داشت. این مسئله یکی از اصلی‌ترین دلایل جذب کاربران به گوشی‌های هوشمند برند مذکور به شمار می‌رود.

 

گوشی شیائومی از کجا بخریم؟

اگرچه گوشی شیائومی در مجموع گوشی باکیفیت و مرغوبی به شمار می‌رود، اما نحوه و محل خرید آن هم دارای اهمیت زیادی است چراکه امروزه بسیاری از کالاهای غیراصل و دست دوم به‌عنوان کالای اصلی و نو فروخته می‌شوند. به این ترتیب در پاسخ به سؤال گوشی شیائومی از کجا بخریم؟ پیشنهاد می‌کنیم که مقاله منتشر شده در چیکاو با عنوان بهترین فروشگاه برای خرید گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی را مطالعه نمایید تا به محصولات اورجینال با قیمت منصفانه دسترسی داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied