شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

قطعات دیزل ژنراتور

قطعات دیزل ژنراتور

در این صفحه قصدداریم اطلاعاتی را درمورد محصولات شرکت ماه صنعت انرژی از جمله فیلتر دیزل ژنراتور و باتری شارژر آن در اختیارتان قراردهیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .

همه چیز درمورد فیلتر دیزل ژنراتور

به عنوان تعریفی برای فیلتر (فیلتر دیزل ژنراتور) می‌توان‌گفت فیلتر سبب رسیدن مواد خالص روغن، سوخت ، آب و هوا به موتور دیزل ژنراتور می‌شود. در واقع فیلتر به عنوان یک صافی برای دیزل ژنراتور عمل‌می‌کند که سبب گرفته‌شدن ناخالصی‌ها و آلودگی‌های مواد ورودی به موتور دیزل می‌شود. فیلترهای متفاوتی در دیزل ژنراتور وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلترهای روغن ، فیلتر هوا ، فیلتر آب و فیلتر سوخت اشاره‌نمود. با تعویض به موقع فیلتر دیزل ژنراتور می‌توان استهلاک دستگاه را کاهش‌داد و در عوض راندمان سیستم را افزایش‌داد.

خرید فیلتر دیزل ژنراتور

فیلترهای موجود در شرکت ماه صنعت انرژی عبارتند از :

  • فیلتر آب
  • فیلتر آبگیر سوخت
  • فیلتر هوا
  • فیلتر روغن
  • فیلتر سوخت
  • فیلتر انواع دیزل ژنراتور(دویتس-موتورسازان-لوول-کوماتس-دوسان-اسکانیا-بنز-کوهلر-پرکینز)
  • فیلتر هیدرولیک

درمورد زمان تعویض انواع فیلتر دیزل ژنراتور چه می‌دانید؟

برای عملکرد دیزل،استاندارد خاصی را در نظرمی‌گیرند به طوری که بعد از ۸ ساعت کار مداوم می‌بایست دستگاه به مدت ۲ ساعت خاموش باشد .در این حالت پس از هر ۱۰۰ ساعت فعالیت دیزل ژنراتور می‌بایست روغن موتور و هر ۲۰۰ ساعت ، فیلتر روغن موجود در دیزل ژنراتور را تعویض‌نمود. زمان تعویض فیلتر سوخت پس از دو بار تعویض فیلتر روغن یا هر ۳۰۰ ساعت کارکرد دیزل ژنراتور است.به ازای هر ۵۰ ساعت روشن بودن دیزل فیلتر هوا می‌بایست بادگیری‌شده و زمان تعویض آن پس از هر سه بار تعویض‌شدن فیلتر روغن یا هر ۴۰۰ ساعت کارکرددیزل‌ژنراتوراست.

پس از دو بار تعویض فیلتر سوخت می‌بایست فیلتر آب گیر دیزل ژنراتور را تعویض‌نمود.امروزه از جمله مشکلات موجود در خرید فیلترهای دیزل ژنراتور وجود فیلترهای تقلبی و چینی در بازار است که غیر اصلی هستند و ممکن است کارایی مناسبی نداشته‌باشند.به همین دلیل بهتراست فیلتر دیزل ژنراتور خود را از شرکت‌های معتبری که با قیمت مناسب این فیلترها را ارائه‌می‌کنند تهیه‌کنید.شرکت ماه صنعت انرژی  ارائه‌دهنده انواع فیلتر دیزل ژنراتور از برندهای معتبر پرکینز ,ولوو ،کامینز ، کاترپیلار و بسیاری از برندهای معتبر دیگر با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمین‌شده‌است.

برندهای معتبر فیلتر دیزل ژنراتور در سطح جهانی :

فیلیتگارد – ولوو – کاترپیلار – پرکینز – دویتس – ام تی یو – لوول – میتسوبیشی

همه چیز درمورد باتری شارژر دیزل ژنراتور

به زبان ساده باتری شارژر وسیله ای جهت شارژ باطری‌های مختلف می‌باشد.

باتری شارژر یکی از اجزای تشکیل دهنده تابلو برق دیزل‌ژنراتور می‌باشد. یک وسیله‌الکترونیکی‌کوچک است که درون تابلو ژنراتور جهت نظارت بر خروجی برق باطری و شارژ‌ باتری نصب می‌گردد.

این وسیله الکترونیکی کوچک به طور خودکار ولتاژ ترمینال خروجی الکتریکی باتری را مشاهده نموده و در صورت نیاز به شارژ آن می‌پردازد. نصب شارژر اتوماتیک باطری درون تابلوهای ATS (اتوماتیک ترنسفر سوئیچ) از الزامات بوده ولی امروزه نصب شارژر باطری درون تابلوهای نرمال نیز به صورت امری عادی درآمده‌است.‌ وسیله ای جهت شارژ باطری‌های مختلف‌است.تغذیه باتری شارژر از ولتاژ برق شهر تامین می‌گردد و خروجی آن مستقیما به دو سر باتری متصل می‌گردد. در اصل ولتاژ خروجی باتری شارژرها 13/7 و 27/4 ولت می‌باشد و آن به این خاطر است که ولتاژ هر سلول باطری های سرب اسید حدود 2/1 ولت می‌باشد و با سری کردن 6 عدد از آنها ولتاژ باطری حدود 12.6 ولت می‌شود ولی برای شارژ کردن باطری‌ها بهتر است برای هر سلول 2/28 ولت به آنها اعمال‌کرد.

باتری شارژر دیزل ژنراتور

برندهای مطرح و پرکاربرد در زمینه باتری شارژر دیزل ژنراتور

دیپسی – انکو – امکو – دیتاکام - کومپ

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا انجام مشاوره با کارشناسان ما، میتوانید به وبسایت ماه صنعت انرژی مراجعه نموده و از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید . هدف ما ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مشتریان عزیز میباشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی