شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چطور تلفن ابری رایگان داشته باشم؟

چطور تلفن ابری رایگان داشته باشم؟

بسیاری از کسب وکارها امروزه به جای استفاده از مرکز تماس های سنتی از تلفن ابری رایگان استفاده می کنند زیرا هزینه کم ولی امکانات بی شماری مثل، امکان تماس های ورودی و خروجی، ضبط مکالمات، پنل گزارش‌گیری حرفه ای از تماس‌ها و اپراتورها، صف‌ تماس، صندوق صوتی، منشی مجازی و فکس اینترنتی و غیره دارد.

مزیت مهم تلفن ابری نسبت به خطوط سنتی دارای سیم، امکان جا به جایی، بی نیازی از خرید هر گونه سخت افزار، نرم افزار و سیم کشی است. شما در 5 دقیقه وحتی بی نیاز از اجازه دفترکار، صاحب تلفن ابری دفترشما با امکان دایورت روی موبایل می شوید که دارای امکانات حرفه ای سرویس تلفن گویا، منشی آنلاین، فکس و غیره است.

 

امکانات تلفن ابری رایگان

1. سانترال حرفه ای

2. سرویس تلفن گویا با تعیین پیام خوشامدگویی

3. منشی مجازی

4. شماره ثابت اختصاصی و دلخواه با مالکیت قطعی

5. امکان ارسال و دریافت فکس اینترنتی

6. ارائه گزارش های تماس های ورودی و خروجی

7. دایورت رایگان و نامحدود روی شماره های ثابت و موبایل

8. ساعت کاری هوشمند

9. برقرای تماس دو طرفه

10. امکان هدایت تماس ها به صندوق صوتی

چرا کسب و کارها به دنبال تلفن ابری هستند؟

تلفن ابری رایگان از طریق اینترنت کار می‌کند و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های مرتبط با تماس‌های تلفن همراه یا تلفن ثابت ندارید. همچنین با تلفن ابری رایگان دیگر نیازی به اجاره محل کار و خرید و نصب نرم افزارها و سخت افزارهای گران قیمت دستگاه سانترال فیزیکی و حتی استخدام منشی نخواهید داشت.

مزایای تلفن ابری

علاوه بر هزینه پایین تلفن ابری نسبت به تلفن سنتی، مزایای متنوع دیگری نیز دارد که شامل:

امکانات حرفه ای

مهم ترین مزیت استفاده از سرویس تلفن ابری دفتر شما، ارائه شماره تلفن ثابت تهران و شهرستان ها با مالکیت قطعی، سرویس منشی حرفه ای، سانترال مجازی، هزینه پایین و راه اندازی سریع دفترکارمجازی، صندوق صوتی، فکس اینترنتی ، ضبط مکالمات تلفنی، دریافت 32 تماس همزمان، اولویت بندی و تعریف داخلی های نامحدود است.

امکان دورکاری

با تلفن ابری دفترشما کسب و کارخودتان را همه جا همراه خود دارید و با تیم خود می توانید در هر زمان و مکان در ارتباط باشید و همچنین ارتباط موثری با مشتریان از طریق بازاریابی خودکار برقرار کنید و هیچ تماسی را از دست ندهید.

مدیریت آسان

مدیریت تلفن ابری از آن جایی که به هیچ نرم افزار، سخت افزار و یا خط ثابت سنتی نیاز ندارد بسیار آسان و مقرون به صرفه است و نصب آن بسیار سریع است. همچنین به آسانی به روزرسانی می شود و تمام ویژگی ها و امکانات مدرن به راحتی به آن اضافه خواهند شد.

پاسخگویی کارآمدتر به مشتریان

عدم پاسخگویی مناسب به مشتری از سمت شما، یکی از علل اتخاب رقبای شما توسط مشتری است. با تلفن ابری دفترشما، تماس ها خودکار به اپراتور مربوطه طبق اولویت بندی خودتان وصل می شود. بعد از پایان تماس، گزارش تماس از طریق پیامک، ایمیل و پنل خود در اختیارتان خواهد گرفت. در واقع به یک معنی شما به راحتی مرکز تماس خود را برون سپاری کرده اید

سرعت بالا

راه اندازی تلفن ابری به دلیل عدم نیاز به زیر ساخت های افزاری، بسیار سریع خواهد بود و در مدت 5 دقیقه صاحب تلفن ابری دفترشما خواهید شد.

افزایش بهره وری

شما با استفاده از تلفن ابری در هرجا که خودتان و تیم تان مستقرند به تماس های مشتریان پاسخ می دهید، فضای کاری انعطاف پذیر یک تجربه‌ی کارمندی بی نقصی ایجاد می‌کند و به نیروها انگیزه می‌دهد سخت‌تر کار کنند. همچنین، تماس‌های زمان بر و خسته کننده با استفاده از تلفن ابری ساده می‌شوند و به کارمندان اجازه می‌دهد بر روی وظایف دیگرشان تمرکز کنند پس، تاثیرگذاری و بهره وری آن‌ها را افزایش می‌دهد.

بی نیاز از ثبت شرکت

تمام افراد حقیقی و حقوقی سراسر کشور می توانند پس از ثبت نام در پورتال آنلاین دفترشما و بارگذاری مدارک هویتی، خط تلفن ابری خود را فعال کنند.

انعطاف پذیری

تلفن ابری دفترشما نیازی به سیم کشی ندارد و حتی در صورت جابه جایی دفترکارتان، شماره تماس آن برای کسب و کارتان محفوظ خواهد ماند.

پشتیبانی دائم

مهم نیست کارمندان شما در کجا مستقر هستند با تلفن ابری رایگان، برای شروع استفاده از این تکنولوژی تنها یک مرورگر وب و اتصال به اینترنت نیاز است و هیچ تماسی را از دست نمی دهید.

تست رایگان تلفن ابری دفترشما

پیش از خرید تلفن ابری می توانید با ثبت نام در پورتال دفترشما 15 روز رایگان از این سیستم استفاده کنید و زمانی که از طرز استفاده و امکانات آن آگاه شدید، نسبت به پرداخت وجه و ارتقای حساب کاربری خود اقدام کنید.

تمام افراد حقیقی و حقوقی در سراسر کشور می توانند با انتخاب بسته مورد نظر خود و تکمیل مراحل ثبت نام، از تمام مزایا و امکانات سرویس تلفن ابری استفاده کنید.

شما می توانید از هرکجای ایران با خرید یکی از بسته‌های تلفن ابری، یک شماره تلفن ثابت تهران داشته باشید و تماس‌ها را بصورت هوشمند روی گوشی تلفن همراه یا شماره شهر خود دایورت کنید. برای تست رایگان به سایت دفترشما به آدرس DAFTARESHOMA.COM می‌توانید مراجعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied