شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چاپ ساک دستی با قیمت عمده در لمون پک

چاپ ساک دستی را می توان به عنوان یکی از روش هایی به حساب آورد که برای بسته بندی و عرضه محصولات فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد. بهره گیری از ساک تبلیغاتی برای ارائه محصولات به مشتریان و مخاطبین می تواند تأثیر به سزایی در افزایش میزان فروش و اعتبار برند شما داشته باشد. تنها تهیه یک ساک دستی برای تحقق این امر کافی نیست و بایستی به موارد متعددی توجه داشته باشید تا نتیجه حداکثری را به دست بیاورید. از آنجا که چاپ ساک دستی در انواع کاغذی، ساک دستی کرافت، ساک دستی گلاسه و ساک دستی ایندربرد در طرح ها و اشکال مختلف به تولید می رسد، می تواند در جهت اهداف مختلف تبلیغاتی مورد استفاده افراد قرار بگیرد.

 

چاپ انواع ساک دستی کاغذی و تبلیغاتی

تفاوت اصلی انواع ساک های دستی در جنسی است که تولید می شوند. ساک های دستی می توانند از جنس کاغذ، پارچه و... باشند. بعد از مشخص شدن ابعاد ساک ، حالا باید نوع کاغذ مورد استفاده برای ساک دستی را انتخاب کنید. برای ساک دستی کاغذی می توانید از انواع کاغذ گلاسه (Glossy Paper) ، ایندربرد و کرافت استفاده کنید. لازم به ذکر است که بهتر است از ابتدا بر اساس نوع کاغذ مورد نظر طراحی خود را انجام دهد. لازمه ی انتخاب هر یک از این ساک ها ارزیابی و بررسی نیاز های کسب و کار و مشتریان است. در ادامه هر یک را معرفی می‌کنیم تا شناخت بهتری از آن ها پیدا کنید.

 

ساک دستی تبلیغاتی کاغذی

ساک های دستی بسیاری در بازار وجود دارد و می توان از آن ها برای اهداف خود استفاده کرد. اما ساک دستی تبلیغاتی کاغذی، پر طرفدارترین و رایج ترین نوع این ساک ها به شمار می رود. چاپ ساک دستی کاغذی با وجود انواع مختلفی از کاغذ ها تولید می شود و می تواند کیفیت های گوناگونی داشته باشد. استفاده از هر نوع کاغذ در تولید و چاپ ساک دستی، ویژگی ها و خصوصیت های خاصی را به بسته بندی القا می کند.

 

ساک دستی کرافت با قیمت ارزان

این نوع از ساک های دستی کاغذی یکی از نمونه های بارز محصولات بسته بندی بسیار پر طرفدار است. کاغذ کرافت دارای ظاهر خاصی است. این کاغذ دارای رنگ قهوه ای است که با بالا بردن گرماژ آن می توانید کاغذ های کرافتی ضخیم تر داشته باشید. به شکلی که از درجه ای مشخص به بعد این کاغذ تبدیل به مقوای کرافت خواهد شد. مهم ترین ویژگی های این نوع ساک دستی کاغذی، ظاهری فانتزی و همچنین قابل بازیافت بودن آن است. ساک دستی کاغذی کرافت آماده به دلیل رنگ پایه ای آن، کیفیت بالایی را در طرح های رنگی نمی دهد.

 

ساک دستی ایندربرد با بهترین کیفیت

می توان با اطمینان گفت که در صنعت چاپ و بسته بندی محصولات، کاغذ ایندربرد بیشترین کاربرد را دارد و از محبوبیت فراوانی برخوردار است. مقوای ایندربرد با نام مقوای بهداشتی نیز شناخته می شود. چراکه این مقوا در هر دو طرف خود لایه ای دارد که به رنگ سفید است و حس بهداشتی بودن را هر چه بیشتر به افراد منتقل می کند. این موضوع دلیلی بر کاربرد بالای این مقوا در بسته بندی محصولات بهداشتی و دارویی است.

 

تولید ساک دستی تبلیغاتی با کاغذ گلاسه

همانطور که از اسم این نوع ساک های دستی نیز مشخص است، از کاغذ گلاسه تولید می شوند. کاغذ گلاسه خود خصوصیت های بالایی در چاپ دارد که با اضافه شدن آن به ساک دستی می تواند از این ویژگی ها نیز در ساک دستی بهره برد. برای مثال چاپ ساک دستی کاغذی هنگامی که از کاغذ گلاسه استفاده شده باشد، بسیار با کیفیت تر بوده و طرح ها با وضوح بیشتری در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این کاغذ ها نیز همانند دیگر کاغذ هایی که نام برده شد، می تواند در گرماژ های متفاوتی به تولید برسد تا ضخامت های مختلفی را ارائه دهد.

همچنین ساک های دستی در طراحی های ظاهری هم می توانند از یکدیگر متمایز شوند. اما این مورد پس از تولید و چاپ ساک دستی صورت می گیرد و امکان شخصی سازی به شکل دلخواه افراد وجود دارد.

 

طراحی حرفه ای ساک دستی

اگر به مطالبی که گفته شد دقت کرده باشید می توانید متوجه این امر شوید که از مهم ترین مراحل چاپ ساک دستی، انتخاب طرح و طراحی مناسب آن است. چراکه در صورتیکه این موضوع به درستی و به شکل اصولی و با رعایت تمامی نکات انجام نشود، حتی می تواند نتیجه عکس نیز داشته باشد. دلیل اصلی طراحی ساک دستی، افزایش اعتبار برند و محصول است. تهیه و چاپ ساک دستی نیز برای فروشندگان هزینه هایی را در بر دارد. اگر چاپ ساک دستی بازدهی پیش بینی شده را نداشته باشد، فرد تنها متحمل ضرر خواهد شد و هیچ تأثیر مثبتی بر روی کسب و کار آن نخواهد داشت.

 

ثبت سفارش آنلاین خدمات چاپ

جهت ثبت سفارش آنلاین شما باید با محصول مورد نظر خود آشنایی کامل داشته باشید. در مورد سفارش آنلاین ساک دستی دانستن جنس ساک، ابعاد، ضخامت، تیراژ، نوع بند و چاپ یک رو یا دور پیش از ثبت سفارش الزامی است. و برای مثال جهت سفارش چاپ لیبل در ابتدا بایستی با داشتن دانش قبلی از انواع لیبل، مانند لیبل یووی، لیبل متالایز، لیبل شیشه‌ای، لیبل سلفون مات و براق و… اطلاعات کافی داشته باشید. پیشنهاد میکنیم قبل از ثبت سفارش آنلاین با کارشناسان لمون پک تماس بگیرید و بعد کسب اطلاعات لازم سفارش خود را نهایی کنید.

 

چاپ ساک دستی با قیمت عمده

خرید ساک دستی باید به شکلی باشد که کیفیت بالایی داشته باشد و بتواند مدت طولانی همراه مشتریانتان باشد. این امر باعث می شود مدت زمان بیشتری برند شما تو چشم افراد باشد. به همین دلیل بایستی به این امر توجه ویژه ای داشته باشید که در وهله اول کیفیت ساک دستی را در نظر بگیرید. اما نباید فراموش کنید که قیمت چاپ ساک دستی نیز بسیار حائز اهمیت است. نباید ساک دستی ای که تهیه می کنید نسبت به کیفیتی که دارد قیمت زیادی داشته باشد و باید با یک دیگر در تناسب باشند. برای خرید ساک دستی با قیمت عمده به سایت lemonpack.ir مراجعه کنید.

 

کاهش هزینه با افزایش تیراژ سفارش

یکی از ویژگی های قابل توجه هنگام سفارش ساک دستی امکان چاپ ساک دستی با تعداد کم است. ساک تبلیغاتی از جمله محصولاتی است که به دلیل کاربرد بالای آن در خرده فروشی ها و فروشگاه های محلی می تواند با قیمتی مناسب در تیراژ پایین به چاپ برسد.

 

چاپ ساک دستی در مجموعه چاپ و بسته بندی لمون پک

چاپخانه ها و کارگاه های متعددی در زمینه تولید و چاپ ساک دستی در حال فعالیت هستند. چاپ متین، لمون پک، چاپ آقا، تیم گرافیک و ایران کهن از جمله چاپخانه های فعال در این حوزه هستند. یکی از مجموعه های شناخته شده با سابقه طولانی در زمنیه چاپ ساک دستی، مجموعه صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک است. لمون پک امکان ارائه کلیه خدمات چاپی از جمله چاپ لیبل، چاپ جعبه، تولید هاردباکس،چاپ ورق پوستی و... با قیمتی مناسب را فراهم می کند. همچنین هر تعداد سفارش (با تعداد کم یا با تیراژ بالا) را برای مشتریان انجام می دهد و برای ثبت سفارش میتوانید به به سایت لمون پک به نشانی www.lemonpack.ir مراجعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied