شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چه درب ضد سرقتی برای مناطق شرجی مناسب است؟

یکی از انواع مدرن درب که زیبایی و امنیت بسیار زیادی را به همراه می‌آورند درب‌های ضد سرقت هستند. این درب‌ها از متریال مختلف و با کیفیت ساخت‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. در انتخاب و خرید درب ضد سرقت باید به فاکتورهای مختلفی از جمله آب و هوای محیط توجه نمود. در این مطلب به شما خواهیم گفت درب ضدسرقت مناسب برای مناطق شرجی کدام است. این مطلب از سپیدارچوب برای بسیاری از افراد در صنعت تولید درب ضد سرقت و خریداران این درب‌ها مفید می‌باشد.

 

معرفی اجمالی از درب‌های ضد سرقت:

همه ما کم و بیش با این درب‌های ایمن و بسیار مستحکم در کاربری‌های مختلف آشنا هستیم. امنیت بالای این درب‌ها که به دلیل ساختار آن‌ها است دلیل اصلی شهرت این درب‌ها شده است. برای ساختن درب‌های ضد سرقت از چهارچوب‌های فولادی بسیار مقاوم استفاده می‌گردد. این چهارچوب‌ها به کمک تجهیزات و دستگاه‌های مخصوصی فرم داده می‌شوند. سپس دیگر اجزای مورد نیاز درب ضد سرقت روی این چهارچوب مستحکم جایگذاری خواهند شد. از آن جایی که این نوع از درب‌ها طول عمر زیادی دارند شاید تنها یکبار اقدام به خرید آن‌ها کنید. همچنین قیمت قابل توجه آن‌ها باعث می‌شود تا دقت مورد نیاز در خرید افزایش یابد.

 

شاخصه‌های یک درب ضد سرقت خوب چیست؟

اشاره کردیم که در انتخاب درب‌های ضد سرقت باید به نوع آب و هوا نیز توجه کنیم. به عنوان مثال درب ضدسرقت مناسب برای مناطق شرجی با کوهستانی تا حدی متفاوت است. اما شماری از شاخصه‌ها وجود دارند که در هر شرایط آب و هوایی باید در این درب‌ها وجود داشته باشد. در این بخش با این ویژگی‌های مهم و مولفه‌های استاندارد در این نوع از درب‌های مدرن اشاره می‌کنیم.

 

1- شکافی که بین درب ضد سرقت و چهارچوب آن وجود دارد نباید بیشتر از 5 میلی‌متر باشد.

2- ضخامت استاندارد چهارچوب این درب‌ها از جنس فولاد نرم و با ضخامت معادل 18 تا 24 سانتی‌متر است.

3-لنگه درب باید ضخامتی در حدود 7 سانتی‌متر داشته باشد.

4- همه‌ی چهارچوب‌ها باید نوار درزگیر داشته باشند که دور تا دور محیط لنگه درب را احاطه کرده باشد.

5- یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این درب‌ها کیفیت بسته شدن آن‌ها است. درب‌های ضد سرقت خوش ساخت بدون صدا و با کمترین فشار و به راحتی باز و بسته می‌شوند.

در ادامه با ویژگی‌های درب ضدسرقت مناسب برای مناطق شرجی آشنا خواهیم شد. برای سفارش بهترین و خوش ساخت‌ترین انواع درب ضد سرقت می‌توانید به سایت سپیدارچوب مراجعه فرمایید. سپیدارچوب با سال‌ها تجربه و استفاده از تجهیزات مدرن روز بهترین انواع درب ضدسرقت را تولید و عرضه می‌کند. نمونه کارهای انجام شده در این گروه صنعتی در سایت مجموعه سپیدارچوب موجود می‌باشد.

 

آب و هوای محیط چه اهمیتی در انتخاب درب ضد سرقت دارد؟

 

برای برخی این پرسش ایجاد می‌شود که شرایط آب و هوایی محیط چه ارتباطی با نوع درب دارد؟! در پاسخ باید گفت که هر محیط شرایط مخصوص به خود را دارد. در نتیجه باید از متریال و رویه‌های متناسب با این شرایط در ساخت درب ضد سرقت استفاده نمود. در واقع باید متریال به کار رفته در درب ضد سرقت در شرایط آب و هوایی محیط دوام بیاورد. از این رو ساختار درب ضد سرقتی که در مناطق مرطوب استفاده می‌شود متمایز از مناطق خشک است. چرا که درب‌های به کار رفته در مناطق شرجی باید در برابر رطوبت مقاوم باشند. در حالی که در مناطق خشک مقابله با گرما مولفه اصلی و مهم در طول عمر درب ضد سرقت است. با خرید درب متناسب با شرایط اقلیمی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و خرید بهتری را انجام خواهید داد. کارشناسان سپیدارچوب راهنمایی‌های لازم برای خرید انواع درب‌های ضدسرقت را به شما ارائه می‌دهند.

 

درب ضدسرقت مناسب برای مناطق شرجی کدام است؟

شرایط جوی در مناطق شرجی مرطوب- نیمه خشک و نیمه سرد است. در نتیجه در چنین اقلیمی باید میزان مقاومت درب ضد سرقت به رطوبت بسیار بالا باشد. چنانچه متریال درستی در ساخت درب‌های این منطقه استفاده نشود احتمال پوسیدگی و قارچ زدن درب وجود دارد. متریالی که برای دستیابی به این منظور در درب‌های ضدسرقت مورد استفاده قرار می‌گیرد اعم از:

 

  • چوب
  • آلومینیوم
  • آهن

است. در بین متریالی که نام بردیم آهن گزینه بهتر و مناسب‌تری برای ساخت درب ضدسرقت در مناطق شرجی است. آهن به کمک رنگ آمیزی و مواد ضد زنگ مقاومت بسیار بالایی در مقابل پوسیدگی پیدا خواهد کرد. رویه درب ضد سرقت مورد استفاده در مناطق شرجی نیز باید از جنس فلز باشد. به این ترتیب نگرانی از بایت پوسیدگی یا حمله حشرات به درب وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که رویه چوبی در درب‌های ضدسرقتی که در نواحی مرطوب به کار می‌روند مناسب نیستند.

 

درب ضدسرقت مناسب برای بخش بیرونی ساختمان در مناطق شرجی:

از درب‌های ضدسرقت در بخش‌ها و کاربری‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد. یکی از این بخش‌ها در فضای بیرونی و محیط‌های خارجی است. در مناطق شرجی محیط‌های بیرونی در معرض باد و باران زیادی قرار می‌گیرند. علاوه بر آن نور خورشید مستقیم روی درب ضد سرقت می‌تابد و موجب استهلاک آن می‌شود. در این شرایط انتخاب درست درب و متریال مورد استفاده در ساخت آن اهمیتی دو چندان می‌یابد. در محیط‌های باز و در مناطق شرجی هرگز از متریال‌های درجه 2 و درجه 3 در ساخت درب ضد سرقت نباید استفاده کرد. بهترین متریال برای این منظور عبارتند از:

  • متریال مقاوم در برابر UV
  • فلز و استیل

می‌باشد.

 

قیمت درب ضدسرقت مناسب برای مناطق شرجی:

در ساخت درب‌ها ضدسرقت از متریالی با کیفیت‌های مختلف استفاده می‌کنند. همچنین کیفیت ساخت و برند سازنده آن نیز در قیمت تمام شده کار بسیار موثر می‌باشد. ابعاد و ابزار و یراق مورد استفاده نیز در قیمت این درب‌ها موثر هستند. از این رو نمی‌توان رقم مشخصی را برای خرید درب ضدسرقت مناسب مناطق رطوبتی عنوان کرد. برای استعلام قیمت درب مورد نظر خود با کارشناسان گروه سپیدارچوب تماس حاصل فرمایید.

 

کلام پایانی:

درب ضدسرقت مناسب مناطق شرجی باید متریال مناسبی داشته باشد تا بتواند شرایط جوی این مناطق را تحمل کند. همچنین کیفیت ساخت این درب‌ها نیز اهمیت زیادی در طول عمر مفیدشان دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied