شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آنچه لازم است درباره اخذ گلدن ویزای اسپانیا بدانید

برای اخذ اقامت دائم از طریق گلدن ویزای اسپانیا می‌توانید خرید ملک و مستغلات، سرمایه‌گذاری در صندوق بدهی عمومی یا کسب‌وکاری نو، خرید سهام شرکت‌ها و سپرده‌گذاری بانکی را انتخاب کنید.

آنچه لازم است درباره اخذ گلدن ویزای اسپانیا بدانید

آیا اطلاعاتی درباره گلدن ویزای اسپانیا دارید؟ مهاجرت به کشورهای اروپایی همیشه یکی از اولویت‌هایی ایرانیان برای زندگی در خارج از کشور است که می‌توان گفت اسپانیا با ارائه این نوع ویزا شرایط خوبی برای متقاضیان در نظر می‌گیرد.

در واقع دولت اسپانیا سعی دارد تا با ارائه چندین روش مختلف برای انجام سرمایه‌گذاری علاوه ‌بر اینکه به متقاضیان اجازه دریافت اقامت را می‌دهد از این طریق به رشد اقتصادی خود نیز کمک می‌کند.

از همین رو اگر شما هم به زندگی در اسپانیا علاقه دارید و در ضمن از تمکن مالی لازم برای انجام سرمایه‌گذاری در این کشور برخوردار باشید، بهتر است مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

آشنایی بیشتر با گلدن ویزای اسپانیا

ویزای طلایی اسپانیا که با عنوان ویزای سرمایه‌گذاری نیز شناخته می‌شود به افراد اجازه می‌دهد تا در ازای سرمایه‌گذاری با مبلغی مشخص در این کشور، اجازه اقامت دائم و شهروندی را بعد از گذشت چند سال به‌دست آورند.

گلدن ویزای اسپانیا از سال 2013 از سوی دولت این کشور در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که راهی برای جذب سرمایه‌های خارجی جهت تقویت اقتصاد داخلی اسپانیا است و شرایط مناسبی دارد.

 

چرا مهاجرت به اسپانیا با استفاده از گلدن ویزا مناسب است؟

بدون شک زندگی در کشوری که از شرایط مناسب رفاهی و اقتصادی برخودار باشد اولین عاملی است که باعث می‌شود تا افراد به فکر مهاجرت بیفتند، در همین راستا باید بدانید که اسپانیا یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای این کار به‌نظر می‌رسد.

مهاجرت به اسپانیا از طریق دریافت ویزای طلایی این امکان را به شما می‌دهد تا از مزایای زیادی بهره‌مند شوید که در ابتدا باید گفت شما در این حالت می‌توانید به 26 کشور اروپایی حوزه شینگن به‌صورت آزادانه سفر کنید.

از طرفی با در اختیار داشتن تمکن مالی مناسب، یکی از راحت‌ترین راه‌هایی که به شما کمک می‌کند تا به اسپانیا مهاجرت کنید انجام سرمایه‌گذاری در این کشور و دریافت Golden Visa است.

زمانی که تقاضای شما برای دریافت این ویزا تایید شود این امکان در اختیارتان قرار می‌گیرد که خیلی راحت برای دریافت اقامت اعضای خانواده خود نیز اقدامات مورد نیاز را به‌سرعت انجام دهید.

 

انواع برنامه‌هایی که برای اخذ گلدن ویزای اسپانیا وجود دارد

بهتر است این مسئله را در نظر بگیرید که دولت اسپانیا برای افراد خارج از حوزه اتحادیه اروپا برنامه‌هایی جهت سرمایه‌گذاری با مبالغ مختلف را پیشنهاد می‌دهد که عبارتند از:

  • با خرید ملک در اسپانیا به مبلغ 500 هزار یورو امکان دریافت اقامت را دارید.
  • یکی دیگر از برنامه‌های پیشنهادی، سرمایه‌گذاری 2 میلیون یورویی در صندوق بدهی عمومی اسپانیا است.
  • سهام یکی از شرکت‌های اسپانیایی را با ارزش 1 میلیون یورو خریداری کنید.
  • برای دریافت این ویزا مبلغ یک میلیون یورو در یکی از بانک‌ها سپرده‌گذاری کنید.
  • می‌توانید مبلغی را روی یکی از کسب‌وکارهای جدید که به ایجاد شغل منجر می‌شود یا به خلق نوآوری علمی و فناوری کمک می‌کند، سرمایه‌گذاری کنید.

دریافت اطلاعاتی در رابطه با قوانین و مقرارت جدید مربوط به برنامه‌های اقامتی در اسپانیا نیازمند دسترسی به یک مرجع معتبر و تخصصی است که در این راستا می‌توانید از شرکت ویزاپلاس کمک بگیرید.

 

 

چه شرایطی برای دریافت گلدن ویزای اسپانیا لازم است؟

به‌منظور دریافت گلدن ویزا باید به شرایطی که برای این کار در نظر گرفته می‌شود توجه کافی داشته باشید تا درصورت برخورداری از آن‌ها بتوانید برای انجام سرمایه‌گذاری در اسپانیا درخواست خود را ثبت کنید که شامل موارد زیر است:

  • فردی که تقاضای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری در اسپانیا را دارد باید حداقل دارای 18 سال سن باشد.
  • نداشتن سوء سابقه کیفری در کشور محل اقامت یکی از شرایط لازم برای تایید درخواست ویزای شما است.
  • باید بیمه درمانی معتبر در اسپانیا داشته باشید.
  • نداشتن ممنوعیت ورود به یکی از کشورهای اتحادیه اروپا نیز یکی از شرایط لازم است.
  • در اختیار داشتن تمکن مالی کافی برای تامین مخارج زندگی خود و دیگر اعضای خانواده در مدت‌ زمان اقامت در کشور اسپانیا

 

مدارکی که برای اخذ گلدن ویزای اسپانیا نیاز دارید

به‌طور کلی می‌توان مدارک مورد نیاز برای انجام سرمایه‌گذاری در کشور اسپانیا را به 2 صورت عمومی و براساس نوع روشی که برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنید تقسیم‌بندی کرد که مدارک عمومی به شرح زیر است:

 

  • فرم درخواست برای دریافت ویزای اسپانیا
  • در اختیار داشتن 2 قطعه عکس مطابق با تصویر پاسپورت
  • اصل پاسپورت معتبر و یک رونوشت از صفحه اطلاعات شخصی
  • ارائه مدارکی که نشان می‌دهد شما توانایی پرداخت هزینه‌ها و مخارج خود و اعضای خانواده را دارید.
  • گواهی مبنی ‌بر عدم سوء پیشینه که در مدت 3 ماه قبل از درخواست صادر شده است.
  • گواهی مورد نظر برای دریافت بیمه درمانی نزد یکی از شرکت‌های دولتی یا خصوصی کشور اسپانیا
  • ارائه یک گواهی برای پرداخت هزینه ویزا

در کنار تمامی این موارد که به‌عنوان مدارک عمومی برای افراد متقاضی دریافت اقامت اسپانیا در نظر گرفته می‌شود باید متناسب با روشی که برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • برای کسانی که خرید ملک را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند باید یک گواهی صادرشده از سوی اداره ثبت املاک، مدارک تشکیل پرونده یا نامه از سوی یک موسسه مالی در اسپانیا را ارائه دهند که مبلغ پرداختی برای خرید ملک را نشان دهد.
  • درصورت سرمایه‌گذاری در صندوق بدهی عمومی برای دریافت گلدن ویزای اسپانیا نیاز به ارائه گواهی مالی دارید.
  • با خرید سهام شرکت نیز باید از سوی اداره ثبت سرمایه‌گذاری یک بیانیه دریافت کنید.
  • در اختیار داشتن گواهی از موسسه مالی برای اثبات سپرده‌گذاری در بانک نیز الزامی است.

امکان دارد در هر دوره زمانی از سوی دولت اسپانیا مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای طلایی این کشور دچار تغییراتی شود که ویزاپلاس با وکلای تراز اول خود می‌تواند اطلاعات به‌روز را به شما ارائه دهد.

 

مدت‌زمان اعتبار ویزای طلایی اسپانیا چقدر است؟

ویزایی که از سوی سفارت اسپانیا دریافت می‌کنید در ابتدا دارای اعتبار یک ساله است که بعد از آن با واردشدن به این کشور می‌توانید اجازه اقامت برای مدت 2 سال را به‌دست آورید.

در این حالت نیز به شما اجازه داده می‌شود که به‌صورت نامحدود و بدون نیاز به حضور فیزیکی در این کشور اقامت خود را تمدید کنید، در آخر نیز با گذشت 5 سال با شرط حضور 6 ماه در اسپانیا قادر به اخذ اقامت دائم هستید.

 

برای دریافت گلدن ویزای اسپانیا از خدمات ویزاپلاس استفاده کنید

به‌طور معمول افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در کشور اسپانیا را دارند برای اینکه بتوانند مراحل کاری خود را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهند، می‌توانند از یک شرکت مهاجرتی معتبر کمک بگیرند که ویزاپلاس با داشتن سابقه‌ای درخشان در این زمینه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

 

جمع‌بندی

گلدن ویزای اسپانیا که با عنوان ویزای سرمایه‌گذاری نیز شناخته می‌شود به افراد خارج از حوزه اتحادیه اروپا این امکان را می‌دهد تا با خرید ملک، سرمایه‌گذاری روی سهام شرکت‌ها یا صندوق بدهی عمومی و دیگر روش‌ها اجازه اقامت در این کشور را دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied