شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین هدایای تبلیغاتی جدید

استفاده از بهترین هدایای تبلیغاتی جدید در دنیای رقابتی که کسب و کار ما در آن فعالیت دارد، راهی نوین برای برجسته‌تر شدن و پیشی گرفتن از رقبا است. هر برندی که بخواهد پیشرفت کند، نیازمند استراتژی‌های مختلف و نوآورانه خواهد بود. هدیه تبلیغاتی در واقع یک شیوه از برند سازی در روند حیات کسب و کار است، با سفارش هدیه‌های تبلیغاتی لاکچری، شما معرفی خلاق‌تر، خاص‌تر و جدیدتری را خواهید داشت.

شناخت هدایای تبلیغاتی خاص مناسب یکی از اقدامات زیرکانه، مهم و تاثیرگذار برای وفادار ساختن افراد به اهداف و مقاصد والای شرکت است. هدایای تبلیغاتی برای القای حس ارزشمندی و حفظ مشتریان یک برند بسیار مناسب هستند. این هدایا می‌توانند شامل انواع مختلف هدیه از لوازم التحریر گرفته تا هدایای دیجیتال بشوند.

آنچه که مهم است، این است که هدایای تبلیغاتی زمینه را برای تعامل بهتر با مشتریان و حتی همکاران فراهم می‌کنند و چراغ راه شما هستند تا بتوانید در مسیر پیشرفت گام به گام قدم فراتر بگذارید. انتخاب یک هدیه مناسب از میان انبوهی از هدایا کار آسانی نیست. بنابراین باید هدایای جدید تبلیغاتی را بشناسید تا انتخاب‌های بهتری داشته باشید.

 

اهمیت خرید بهترین هدایای تبلیغاتی جدید

همیشه مدیرانی که در مجموعه‌های کاری موفق فعالیت دارند، به دنبال راهی نوین برای برند سازی یا ارتقای برند خود هستند. اخیرا برخی از مدیران خلاق و باهوش از ابزارهایی همچون هدایای تبلیغاتی استفاده کرده‌اند تا نام برند را بهبود دهند.

این هدایا از آن جهت که تضمین وفاداری مشتریان را به دنبال دارند و می‌توانند تعاملات شما با برندهای دیگر، همکاران، کارمندان و مشتریان را بهتر کنند اهمیت زیادی یافته‌اند. آن‌ها سبب ماندگارتر شدن نام یک برند می‌شوند و نتیجه‌ای ندارند جز این که درخشش برند را در بازار فروش افزایش دهند.

این ضامن بقا و حیات کسب و کارتان هم خواهد بود. اگر یک مشتری با یادآوری نام برند شما به یاد هدیه بیفتد و از این طریق حس خوبی دریافت کند، قطعا تاثیرات مثبت آن بر روی برند نمایان خواهد شد. در واقع هدایای تبلیغاتی پلی برای رسیدن به موفقیت هستند اما متاسفانه خیلی از مدیران از اهمیت و تاثیر این هدایا غافلند!

 

اهمیت خرید بهترین هدایای تبلیغاتی جدید

 

بهترین هدایای تبلیغاتی؛ انتخابی ایده آل برای برندهای نوپا و قدیمی

فرقی ندارد که برند شما شناخته شده است یا به تازگی در بازار فعالیت خود را آغاز کرده است؛ اگر یک برند قدیمی باشید، برای یادآوری خود باید از هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. اگر هم برند نوپایی هستید، بهترین هدایای تبلیغاتی جدید می‌تواند راهی برای معروف شدن برند شما باشد. استفاده از این هدایا در مسیر پر پیچ و خم تبلیغات که گاه ممکن است سرانجامی هم نداشته باشد، ریسک‌ها را کنار زده و تاثیرات فوق العاده‌ای روی برندها می‌گذارد. پس تعجبی ندارد که مدیران در مناسبت‌های مختلف برای غافل گیری کارمندان یا مشتریان خود دست به تهیه هدایای خلاقانه و نوین تبلیغاتی بزنند.

 

انواع هدایای جدید تبلیغاتی

خوشبختانه امروزه تنوع و تعدد هدایای تبلیغاتی بسیار بالا است. به همین دلیل ممکن است مدیران و برندهای مختلف سردرگم باشند که بهترین هدایای تبلیغاتی جدید کدام هدایا هستند. در زیر به معرفی برخی از هدایای برتر و جدید پرداخته‌ایم:

 

  • ساعت هوشمند مچی
  • ست هدایای چرمی
  • ساعت دیواری و رومیزی
  • هدایای خودرویی
  • فلش مموری
  • پاور بانک
  • ماگ و لیوان
  • کتاب
  • هدایای نفیس صنایع دستی مثل تابلو، ترمه و ظروف صنایع دستی
  • تراول ماگ
  • لوازم التحریر با طراحی لوگو و نام برند
  • دفترچه و سررسید
  • ست مدیریتی
  • کیف‌های چرم
  • ست رومیزی اداری
  • ست آرامش و انواع ست پذیرایی برای مناسبت‌های مختلف

انواع هدایای جدید تبلیغاتی

 

هدایای تخصصی متناسب با فعالیت برند

هدایای تخصصی که متناسب با حوزه‌ کاری و حوزه فعالیت یک برند خاص طراحی می‌شوند، هدایایی هستند که به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی جدید می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد. شما در مناسبت‌های مختلف به منظور شرح ویژگی‌ها و مزایای برند خود و ایجاد نامی خوش از یک برند می‌توانید انواع هدایای تبلیغی را به کار بگیرید.

این هدایا در واقع معرف شما در میان مشتریان و همکاران هستند و موجب جذب چشمگیر مخاطبانی می‌شوند که به دلایل خاص به خدمات شما نیاز دارند. این مخاطبان ممکن است از حالت بالقوه بودن به حالت بالفعل بودن تغییر کنند و ابزاری ایده آل برای رشد گام به گام برند شما باشند.

 

حس هفتم راهی برای تهیه نوین‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی جدید

می‌توان گفت که استفاده از بهترین هدایای تبلیغاتی جدید یکی از اثربخش‌ترین رپش‌های تبلیغات در سر تا سر جهان است. چرا که یک هدیه در وهله اول روی احساسات مخاطب تاثیر می‌گذارد. زمانی هم که احساسات مخاطب برانگیخته شود، این می‌تواند فروش و سود را افزایش دهد. با توجه به اهمیت والایی که انواع هدایای تبلیغاتی مدرن و جدید در برندینگ و پیشرفت یک برند دارند، پس باید این هدایا به خوبی طراحی شده باشند. اما آیا هر مرکزی می‌تواند بهترین و زیباترین هدایای تبلیغاتی را در کیفیتی بالا به شما ارائه کند؟ مسلما نه.

حس هفتم از جمله مراکزی است که با روحیه خلاقانه خود و با ایده‌های نو و جدید خود توانسته است برترین هدایا را در شکیل‌ترین بسته بندی برای مشتریان شما آماده کند. ما در حس هفتم همواره بر آنیم که شور و سرزندگی را به هدایا تزریق کنیم تا مایه حیات برندهای مختلف باشند. شما برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی حس هفتم می‌توانید در همین وب سایت با ما در ارتباط باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied