شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آموزش زبان انگلیسی به صورت خصوصی

اگر از امتحان روش‌هایی برای یادگیری زبان انگلیسی که با برنامه، علایق و نیازهای شما سازگار نیستند خسته شده‌اید، زمان آن فرارسیده است که از یک تجربه یادگیری منحصربه‌فرد و مهم‌تر از همه بسیار سرگرم‌کننده لذت ببرید. کلاس‌های صددرصد شخصی‌سازی‌شده زبان انگلیسی خصوصی ارائه شده توسط موسسه تخصصی زبان کوییک را امتحان کنید و روش جدیدی برای یادگیری را امتحان کنید.

اگر از امتحان روش‌هایی برای یادگیری زبان انگلیسی که با برنامه، علایق و نیازهای شما سازگار نیستند خسته شده‌اید، زمان آن فرارسیده است که از یک تجربه یادگیری منحصربه‌فرد و مهم‌تر از همه بسیار سرگرم‌کننده لذت ببرید. کلاس‌های صددرصد شخصی‌سازی‌شده زبان انگلیسی خصوصی ارائه شده توسط موسسه تخصصی زبان کوییک را امتحان کنید و روش جدیدی برای یادگیری را امتحان کنید.

بسیار از افراد تصمیم می‌گیرند که زبان انگلیسی را یاد بگیرند، زیرا می‌دانند که این تصمیمی است که زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد. متأسفانه بسیاری از این افراد به دلایل مختلف به‌سرعت دلسرد می‌شوند و تصمیم می‌گیرند که این روند را رها کنند. یکی از این دلایل این است که آنها نمی‌دانند که در کدام کلاس خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنند و یا اینکه در کلاس‌های گروهی احساس راحتی نمی‌کنند.

 

چرا با کلاس‌های خصوصی، انگلیسی یاد بگیریم؟

برخلاف کلاس‌های گروهی که هدفی مشترک دارند، کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی برای پرداختن به موضوعاتی که برای شما دشوارتر هستند و یا اینکه برای حوزه کاری یا تحصیلی شما مفید هستند، بهترین انتخاب محسوب می شوند.

مزیت دیگر انعطاف‌پذیری دوره‌های خصوصی است. کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی به شما این امکان را می‌دهند که با سرعت خود و بدون هیچ فشاری یاد بگیرید. این بدان معناست که علاوه بر اینکه انتخاب زمان و مکان کلاس با شماست، روند پیشرفت و سرعت آموزش نیز با سرعت یادگیری شما هماهنگ است.

 

مزیت‌های یادگیری زبان انگلیسی در کلاس‌های خصوصی

  • برنامه‌ریزی شخصی: کلاس خصوصی می‌تواند بر اساس نیازها و هدف‌های شما برنامه‌ریزی شود و مطالبی را که بیشتر به آن‌ها نیاز دارید را به شما آموزش دهد.
  • پیشرفت سریع‌تر: با تمرین و مطالعه در یک محیط که بر اساس نیازهای شما به وجود آمده است، می‌توانید سریع‌تر به تسلط برسید و پیشرفت کنید.
  • رفع اشتباهات شما: در کلاس خصوصی بیشترین توجه به اشتباهات شما اختصاص داده می‌شود و این به شما کمک می‌کند تا آن اشتباهات را بفهمید و در صدد رفع آن‌ها بربیایید.
  • انگیزه بیشتر: برخورداری از توجه شخصی معلم ممکن است باعث افزایش انگیزه و اعتمادبه‌نفس شما شود که در ادامه به پیشرفت شما کمک می‌کند.
  • تطبیق بهتر با سطح شما: در کلاس خصوصی، معلم می‌تواند برنامه درسی را بر اساس سطح دقیق شما تنظیم کند و مطالب را به‌گونه‌ای ارائه دهد که برای شما مناسب باشد.
  • آموزش مهارت‌های خاص: اگر نیاز به تقویت مهارت‌های خاصی مثل مکالمه، نوشتار و یا گرامر دارید، کلاس خصوصی می‌تواند به شما کمک کند تا در آن حوزه بهبود پیدا کنید.
  • زمان‌بندی انعطاف‌پذیر: شما می‌توانید زمان کلاس‌های خصوصی را با استاد یا معلم خود، تنظیم کنید و زمان‌هایی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.
  • تمرکز بیشتر بر مکالمه: در کلاس خصوصی، می‌توانید بیشتر با استاد یا معلم خود تمرین مکالمه داشته باشید که این می‌تواند به تسلط بر مهارت مکالمه کمک کند.
  • انعطاف بیشتر در محتوا: معلم یا استاد می‌تواند محتوای کلاس را بر اساس علایق و نیازهای شما تنظیم کنند و مطالبی را که برای شما جذاب‌تر هستند، معرفی کنند.

آیا کلاس‌های خصوصی انگلیسی مؤثرتر از کلاس‌های گروهی هستند؟

کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی به شما این امکان را می‌دهند که با سرعت خود پیشرفت کنید، در یک محیط خصوصی مطالعه کنید و بر نیازهای خاص خود، کار کنید. کلاس‌های گروهی همچنین برای کسانی که از تعامل با افراد دیگر، به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و کار در یک تیم لذت می‌برند، ایده‌آل هستند. اینکه در کدام نوع از کلاس‌ها شرکت می‌کنید به زمان و نحوه یادگیری شما بستگی دارد.

 

کلاس خصوصی زبان انگلیسی موسسه کوییک

 

کلاس خصوصی زبان انگلیسی کوییک به شرح زیر هستند:

https://quickwithus.com/courses/کلاس-خصوصی-زبان-انگلیسی/

آموزش خصوصی دانش عمومی زبان انگلیسی

این دوره مخصوص تمامی افرادی است که در ابتدای مسیر یادگیرفی زبان انگلیسی هستند. البته سایر افراد با سطوح مختلف دانش زبان انگلیسی میتوانند از این دوره ها بهره مند شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

نقطه قوت و وجه تمایز، در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلاس‌های خصوصی آیلتس موسسه کوییک می‌باشد. روش تدریس تکنیک‌های آیلتس در دوره‌های خصوصی زبان انگلیسی، مطابق با استانداردهای روز دنیا می‌باشد و همواره با آخرین تغییرات آزمون بین المللی آیلتس٬ مطابقت دارد.

تدریس خصوصی تافل

موسسه کوییک به برگزاری دوره های خصوصی تافل نیز میپردازد. روش تدریس کلاس های تافل نیز بر اساس نیاز های زبان آموزان و نیز تغییرات آزمون تافل است.

تدریس خصوصی دولینگو

از دیگر آزمون های جامع زبان انگلیسی، آزمون دولینگو است. موسسه کوییک علاوه بر برگزاری دوره های تافل و آیلتس به برگزاری دوره های دولینگو نیزمیپردازد. تمامی تمرکز این دوره ها بر آماده سازی زبان آموزان برای این امتحان است.

کلاس اسپیکینگ و رایتینگ خصوصی

بسیار از افراد از دانش زبانی خوبی برخوردار هستند اما در برخی از مهارت ها به خوبی عمل نمی کنند. برای مثال دو مهارت اسپیکینگ و رایتینگ از بزرگترین دغدغه های زبان آموزان هستند. تیم کوییک برای کمک شما دوره های خصوصی تقویت رایتینگ و اسپیکینگ را برگزار میکند. این دوره ها مناسب افرادی است که به دنبال شرکت در آزمون های زبان انگلیسی نیستند و به واسطه سفرهای تفریحی و یا کاری میخواهند در این مهارت ها استاد شوند.

کلاس خصوصی مصاحبه سفارت

برای مهاجرت به بسیاری از کشورها، نیازمند حضور فیزیکی در مقابل آفیسر ویزا هستید. موسسه کوییک با ‌بهره‌مندی از اساتیدی که خودشان تجربه شرکت در این مصاحبه ها را دارند٬ در کلاس‌های خصوصی سفارت به شما کمک می‌کنند تا نه تنها به بهترین نحو ممکن مفاهیم انگلیسی را انتقال دهید٬ بلکه استراتژی مناسب برای قانع کردن آفیسر ویزا را یاد بگیرید.

 

نحوه ثبت نام در کلاس‌های خصوصی موسسه کوییک

کلاس های خصوصی موسسه تخصصی زبان کوییک (https://quickwithus.com/) به دو شکل حضوری و آنلاین برگزار میشوند. این دوره ها بر اساس اخرین روش های آموزش زبان انگلیسی در دنیا برنامه ریزی شده اند. گفتنی است که برنامه ریزی هر دوره بر نیاز های شما منطبق است. شما میتوانید از طریق سایت، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی اقدام به ثبت نام و درخواست مشاوره رایگان برای دوره ها را داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied