شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

ارزهای دیجیتال آینده دار کدام اند؟ معرفی 10 مورد از بهترین ها!

راز یک سرمایه گذاری موفق روی ارزهای دیجیتال، آشنایی با ارزهای آینده‌دار است! در ادامه این مقاله، قصد داریم این راز را برای شما فاش کنیم و بهترین ارزهایی که می‌توانید روی آن‌ها سرمایه گذاری کنید را معرفی کنیم!

ارزهای دیجیتال آینده دار کدام اند؟ معرفی 10 مورد از بهترین ها!

1078 عدد ارزدیجیتال فقط در سال 2024! این آمار که توسط مجله CoinGecko منتشر شده، اشاره به افزایش چشم‌گیر تنوع ارزهای دیجیتال در سال 2024 دارد. متنوع شدن ارزهای دیجیتال خبر خوبی است؛ زیرا کاربران گزینه‌های بیشتری برای انتخاب خواهند داشت. اما همین اتفاق می‌تواند منجر به سردرگمی میان انتخاب ارزهای دیجیتال شود! ممکن است بسیاری از این کوین‌ها در ابتدا خوب عمل کنند و پس از مدتی دچار سقوط قیمت شوند که مساوی با از دست رفتن سرمایه است. علاوه‌بر این، کاربران برای انتخاب رمز ارز مناسب خود که قابل اعتماد نیز باشد، دچار شک و شبه خواهند شد.

راز یک سرمایه گذاری موفق روی ارزهای دیجیتال، آشنایی با ارزهای آینده‌دار است! در ادامه این مقاله، قصد داریم این راز را برای شما فاش کنیم و بهترین ارزهایی که می‌توانید روی آن‌ها سرمایه گذاری کنید را معرفی کنیم!

 

1. بیت کوین؛ بهترین گزینه برای سرمایه گذاری بلند مدت

ممکن نیست صحبت از ارزهای دیجیتال آینده دار باشد و اسمی از پادشاه رمز ارزها یا همان بیت‌کوین شنیده نشود. بیت کوین که به عنوان اولین و مهم‌ترین ارزدیجیتال جهان شناخته می‌شود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری بلند مدت است. ساتوشی ناکاموتو در شبکه بیت کوین رویدادی با عنوان هاوینگ خلق کرده است که هر 4 سال یکبار پاداش استخراج را نصف می‌کند. این ویژگی باعث شده تا بیت کوین برای دولت‌ها و بانک‌ها قابل کنترل نباشد. به‌زبانی ساده‌تر بیت کوین یک ارز کاملا مردمی است.

شاید در نگاه اول قیمت بیت کوین بسیار دست نیافتنی به‌ نظر برسد، اما نیازی نیست یک کوین کامل را بخرید‍! شما می‌توانید به میزان سرمایه خود ارز بیت کوین خریداری کرده و همان مقداری که خریده‌اید را معامله کنید. بیت کوین در فهرست ارزهای آینده دار ارزان قرار نمی‌گیرد، اما خرید بخش کوچکی از آن نیز فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری روی آینده است!

 

 

 اتریوم؛ ملکه رمزارزها با آینده‌ای روشن

زمانی که بلاکچین‌های جدید و قوی‌تر از اتریوم معرفی شدند، جایگاه این ارز کمی افت داشت. کاربران نگران شدند و نسبت به فروش اتریوم اقدام کردند. اما حال که اتریوم نسخه دو در حال عرضه است، باید گفت این ارز جایگاه خود را پس خواهد گرفت! اتریوم نسخه دو سرعت بیشتری دارد و از چند لایه تشکیل شده است. لایه پردازش تراکنش‌ها از لایه معامله‌ها تفکیک شده است و همین امر سرعت بیشتر در پردازش تراکنش‌ها را به همراه خواهد داشت.

البته پیشرفت‌های اتریوم فقط به آپدیت‌های شبکه ختم نمی‌شود و ما شاهد عرضه اتریوم کلاسیک نیز بودیم. باتوجه‌به این اقدامات، مشخص است که اتریوم برای حفظ جایگاه خود برنامه‌های ویژه‌ای دارد و زمانی که کلیه آن‌ها اجرا شوند، اتریوم بیش از قبل محبوب خواهد شد! علاوه‌بر این، کارشناسان می‌گویند لقب آینده دار ترین ارز دیجیتال متعلق به اتریوم است و این ارز مانند قبل پرقدرت جلو خواهد رفت.

 

3. سرمایه گذاری روی تتر را از دست ندهید!

اگر هیچ تجربه‌ای از سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال ندارید، بهترین گزینه تتر است. رمز ارز تتر به‌‌عنوان یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار شناخته می‌شود؛ زیرا ویژگی مهم استیبل بودن را دارد. به‌زبانی ساده‌تر اگر به دنبال یک ارز با نوسان‌ پایین هستید، تتر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. تتر با پشتوانه دلار آمریکا عرضه شده است و به‌عنوان قدرتمند‌ترین ارز فیات بازار کریپتو شناخته می‌شود.

باتوجه‌به نوسانات پایین ارز تتر، شما می‌توانید بدون نگرانی روی این رمز ارز سرمایه گذاری بلند مدت کنید. البته توصیه می‌کنیم حتما قبل از سرمایه گذاری روی تتر، قدرت تحلیل سینگال‌ها را فرا بگیرید تا سرمایه گذاری مطمعن‌تری انجام دهید.

 

4. بایننس کوین؛ یک رمزارز آینده‌دار با پشتوانه‌ای قوی

بایننس کوین که به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال در فهرست ارزهای دیجیتال آینده دار اعلام حضور کرده است، به کاربران قول آینده روشنی را داده است. این ارز در عرضه اولیه توکن ICO در سال 2017 روی بلاکچین اتریوم عرضه شد. این ارز توسط بزرگ‌ترین بایننس کوین، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان حمایت می‌شود.

هدف عرضه BNB‌ جذب سرمایه و توسعه برای این صرافی بود که نتایج آن بسیار موفق بودند. صرافی بایننس کوین تلاش دارد تا علاوه‌بر کوین بومی، یک بلاکچین اختصاصی نیز طراحی کند تا کاربران نسبت به دیگر شبکه‌ها بی‌نیاز شوند. زمانی که بلاکچین اختصاصی صرافی بایننس راه اندازی شود، باید منتظر افزایش قیمت بایننس کوین باشیم؛ در نتیجه فرصت سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال آینده‌دار را از دست ندهید.

 

 

5. ریپل؛ توکن بومی پلتفرم ریپل با ارزش سرمایه گذاری

شاید اسم ریپل را نسبت به سایر ارزهای دیجیتال آینده دار کمتر شنیده باشید، اما ارزش فعلی این بازار برابر با 32.9 میلیارد دلار است! البته این آمار برای میزان معاملات رمز ارز بومی شبکه ریپل با نام XRP است که با هدف بهبود مقیاس پذیری شبکه ایجاد شده است. اگر نگاهی به مسیر صعودی ارز بومی ریپل داشته باشید، این ارز در دسامبر 2023 یک جهش بزرگ داشت.

در ابتدای سال 2017 قیمت رپیل به 0.0006 دلار می‌رسید و قیمت آن در سال 2023 به 0.61 دلار رسید که برابر با 10089٪ افزایش قیمتی بود! باتوجه‌به افزایش قیمت ریپل از زمان عرضه تا 2023، باید گفت این ارز دیجیتال آینده روشنی دارد و یکی از گزینه‌های خوب با قیمت مناسب برای استیکینگ یا استراتژی‌های بلند مدت است.

 

6. سولانا؛ رقیب خطرناک اتریوم و معروف‌ترین شبکه بلاکچینی

سولانا، نام یکی از خطرناک‌ترین رقبای اتریوم است که با لقب «قاتل اتریوم»‌ شناخته می‌شود. تیم توسعه این شبکه با بررسی‌های فراوان، اشکالات اتریوم را شناسایی کرده و آن‌ها را تبدیل به مزیت خود کرده است! به زبانی‌ ساده‌تر معایب اتریوم، مزایای سولانا هستند و همین ویژگی‌ها باعث شده تا سولانا در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های پردازش تراکنش شود.

البته سولانا برای بهبود مقیاس پذیری شبکه خود و رقابت بیشتر با اتریوم، رمز ارز سولانا را نیز معرفی کرده است. این شبکه با استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز DApps و برای پردازش قراردادهای هوشمند طراحی شده است. مکانیسم‌های سهام، اثبات تاریخچه برای پردازش سریع و تراکنش‌های امن برخی از ویژگی‌های سولانا در کنار سرعت بالا هستند. رمز ارز سولانا را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در فهرست ارز های دیجیتال آینده دار نام برد که ارزش سرمایه گذاری دارد!

 

نوبیتکس؛ بهترین صرافی ایرانی برای معامله ارزهای آینده‌دار

حال که با بهترین ارزهای دیجیتال آینده‌دار آشنا شده‌اید، نباید فرصت سرمایه گذاری روی آن‌ها را از دست دهید. برای خرید ارزهای دیجیتال جدید آینده دار، فقط باید به یک صرافی معتبر مراجعه کنید که حجم معاملاتی بالایی داشته باشد که پیشنهاد ما نوبیتکس است! این صرافی لقب بهترین صرافی ایرانی را یدک می‌کشد؛ زیرا سریع، امن و معتبر است. علاوه‌بر این، کلیه ارزهایی که در این مقاله بررسی کردیم توسط صرافی نوبیتکس پشتیبانی می‌شوند و شما می‌توانید به مقدار دلخواه‌ آن‌ها را خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم فرصت طلایی سرمایه گذاری روی اینده‌دار ترین ارزهای دیجیتال را از دست ندهید و همین حالا وارد آدرس «nobitex.ir» شوید.


این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied